Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
audi 2.3e

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
audi 2.3e
Autor Wiadomość
skola22
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: Mężczyzna

Post audi 2.3e
mam pytanie jak można zwiększyć moc w tym oto autku audi 2.3e b4? dzięki za wszystkie info...


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:02, 29 Paź 2010 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
kolega Tarantula jest specjalista od tego


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:06, 29 Paź 2010 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Witam.
Jezeli interesuja Cie jakies sensowne moce i męski moment to chyba tylko swap na 2.2t,lub 2.8 v6.Pewnie vr6 tez sie zmiesci bez problemu:) Ale oczywiscie koszta..
Na poczatek powymianiaj wszystkie filtry,poszukaj jakiegos dolotu,pokombinuj z wydechem.Napewno to cos poprawi,ale efekt bedzie tylko na chwile i zaraz bedziesz chcial wiecej:)
Istnieje tez mozliwosc zaturbienia.Wszystko na podstawie 2.2t.Wiec wg mnie lepiej kupic caly silnik:)

P.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tarantula dnia Pią 21:55, 29 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Pią 21:49, 29 Paź 2010 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Możesz sie bawic w dolot, wydech, obróbka głowicy,do tego obniżenie masy samochodu ale tak jak pisze kolega powyżej, szału to nie zrobisz. Jesli uciagniesz na tym +20KM to już bedzie sporo. Zależy na czym Ci zalezy, i ile masz pieniedzy. Ja mogłbym Ci doradzic tylko swap. Opcji jest wiele: silnik 4.2 V8 w serii 300KM z Audi A8. Da sie kupic takie silniki w dobrym stanie za stosunkowo dobre pieniadze. Silnik jak na swoja pojemnosc jest dosc lekki wiec nie bedziesz jakos strasznie nurkował przodem. W Polsce jeżdzi juz pare takich i rozwiazanie sie sprawdza. Mysle ze cała operacja z wystrojeniem, ogarnieciem hamulców i zawiasu nie powinna przekroczyć 11-12 tys zł. Silnik 2.2t jest tez super sprawa i jesli masz troche pieniedzy to napewno bedzie bardziej rozwojowy. Ale tez ciezko kupic ten silnik w super stanie i z reguły trzeba zaczynac od remontu;/ 2.8 V6 też jest ok, 174KM i też jest fajnie, tani silnik ale mało rozwojowy, ciezko potem z niego juz cos wiecej zrobic;/ Jesli chodzi o VR6 to też jest swietny silnik, bardzo wytrzymały i mozna wiele z niego wycisnać ale to juz sa koszta. Pewne jest natomiast to, ze napęd quattro w tych wszystkich opcjach jest w zasadzie koniecznie, bo inaczej to nie pojeździsz. A no i sobie teraz przypomniałem. Przecież mozna wrzucić 1.8T 150KM w serii, do 200KM dojdziesz nie za dużym kosztem, i to jest chyba najrozsadniejszy wybór, jesli chcesz jezdzic w miare szybko ale bez zwijania asfaltu:) Mam nadzieje ze cos pomogłem. Pozdrawiam:)


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:35, 29 Paź 2010 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
1.8t dobra opcja.300km bez kucia silnika:)

Co do 2.3+T: osprzet od 2.2t,odprezenie i masz silnik doładowany.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:27, 30 Paź 2010 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
No ja z tymi 300KM bez kucia to bym nie przesadzał, bo pewnie ze sie da, ale to już jest taka śliska granica. Wolałbym miec 250 - 280 takich pewnych i zawsze zdrowych koni:) A co do pakowania turbo do starego silnika 2.3 to też sceptycznie podchodze. niewiem czy warto poprostu:)
Ale przede wszystkim to autor musi sie wypowiedziec czego tak naprawde oczekuje, bo moze on chce dołożyć 10KM a my tu już turba, swapy i etc:)


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:56, 30 Paź 2010 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Pamietajcie,ze silnik do modyfikacji musi byc w 100%tach zdrowy!
Z tego co slyszalem,to w 1.8t granica bez kucia to 350km.Dlatego napisalem 300km,tez nie jestem wariatem:)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 2:47, 31 Paź 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ubogaćcie mnie... co to jest kucie silnika ?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:29, 31 Paź 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
student napisał:
Ubogaćcie mnie... co to jest kucie silnika ?


"kute tłoki, korbowody, wał korbowy" Kucie ma na celu zwiekszenie wytrzymałości danych elementów silnika;P


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:41, 31 Paź 2010 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
No.. kute tłoki i juz mozna nazwac silnik ''zakutym'' Smile
P.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:00, 31 Paź 2010 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
wieksza wytrzymałośc to jedno, a do tego z reguły te elementy sa lżejsze niż standard co też nie jest bez znaczenia. problem stanowi jednak cena;/


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:46, 31 Paź 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Hahahah dokładnie, cena. Przeca mógł by kupić sobie fajną furę jeżeli sprzedałby audika, dorzucił te 14 koła na jego tuning Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Pon 9:07, 01 Lis 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin