Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problem z silnikiem renault kangoo 1,5 dci

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problem z silnikiem renault kangoo 1,5 dci
Autor Wiadomość
midleton64
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Problem z silnikiem renault kangoo 1,5 dci
po uruchomieniu silnika (z odpaleniem zadnych problemow) włącza sie taki chałas jakby wlaczał sie wentylator tylko ze chalas dochodzi z wnetrza kabiny jakby gdzies spod radia. Po przejechaniu 2 lub 3 kilometrow jak silnik sie nagrzeje chalas znika. Mieszkam na poludniu Irlandii wiec nie ma tu mrozow minimum +2 stopne. tematem jest Renault kangoo 1,5 dci z 2006 roku.
I jeszcze jedno jakby z alternatora dochodza ostre gwizdy podczas jazdy czy to moga byc lozyska w alternatorze czy moze cos innego. Z gory dziekuje za pomoc tutejsi mechanicy sa do bani.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:46, 18 Lut 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Zdejmij pasek od altka, chwyć za rolkę i sprawdź czy nie ma luzów. Co do tych hałasów to pojęcia nie mam, ciężko to będzie zdiagnozować na odległość.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:49, 18 Lut 2011 Zobacz profil autora
midleton64
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Sciagnolem pasek i zadnych luzow nie stwierdzilem (wyraznych luzow) ani na alternatorze ani na pompie ani na napinaczu. Następnie uruchomiłem silnik i nic zadnych gwizdów świzdow, po nałozeniu paska wszystko po staremu czyli gwiżdze jak cholera i im wieksze obroty tym głośniej. Czy mimo braku luzów mogą byc to łożyska na altku?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:29, 23 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź koło pasowe wału czy się nie odwarstwiło (odeszło)od gumy puszcza ta cześć koła co chodzi mikro pasek,ale jeszcze posprawdzaj koła poprzez obrócenie nimi czy nie słychać takiego hurgotania.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:04, 23 Lut 2011 Zobacz profil autora
midleton64
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Mechanik posprawdzał na stetoskop i okazalo sie ze to kolko napinacza tak chalasuje, po wymianie chalasy ucichly. A musze powiedziec ze kolo napinacza wcale nie mialo luzow w kazdym badz razie wyczuwalnych luzow.
Natomiast ta druga sprawa z tym buczeniem dopoki sie silnik troszke nie rozgrzeje nadal otwarta, nikt nie wie co to moze byc. Jezeli sie czegos dowiem napewno napisze.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:58, 13 Mar 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin