Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Pytanko dotyczace napinacza paska rozrzadu kango 1.5 dci

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Pytanko dotyczace napinacza paska rozrzadu kango 1.5 dci
Autor Wiadomość
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Pytanko dotyczace napinacza paska rozrzadu kango 1.5 dci
Witam mam pytanko nigdy wczesniej nie robilem sam rozrzadu w tym o to silniku wiec torszke sie pogubiłem a chodzi o to ze zrodle ktorym sie posluguje;auto data' pisze czytuje' 5 Obracac rolke napinajaca az wskazowka znajdzie sie w dolnym ppolozeniu nastepnie zlozyc wszystko do kupy po wyciagac blokady i przekrecic walem 2 razy do pokrycia kol rozrzadu włozyc trzpien czyli w skrocie sprawdzic czy rozrzad sie zgadza a nastepnie gdy wszystko bedzie ok poluzowac rolke i dopiero w tedy ustawic ja na naciecie , z tad moje pytanie czemu od razu nie moge jej ustawic na naciecie?? jak to bywa w innych autach..


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:08, 09 Gru 2010 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
bo się zmienia naciąg paska


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:54, 09 Gru 2010 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
to jest chyba tak ze jak naciagasz pasek napinaczem to on jakby napina sie z jednej strony a po tych 2 obrotach naprezenia sie wyrównuja i wtedy mozesz dociagnac. pozatym nie powinno sie zakladac ponownie paska rozrzadu wiec moze tez dlatego ze jesli by sie nie zgadzał rozrzad to mozesz sciagnac pasek (bo nie był jeszcze naciagniety tak jak powinien) i załozyc go ponownie> Tak to wydumałem ale czy dobrze to sam sie zastanawiam:)


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:16, 09 Gru 2010 Zobacz profil autora
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
tyle ze to wlasnieo to ze perwsze naciagniecie mam mocniej dociagmac a dopiero nastepnie po puscic gotak zeby wskazowki sie zgadzaly


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:29, 09 Gru 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
ja to nazywam wstępnym napieciem
potem kontrola 2*360
palenie silnika i kontrola napięcia rozrzadu na odpalonym
ewentualne dostrojenie napiecia
ZAWSZE JEST GIT


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:53, 09 Gru 2010 Zobacz profil autora
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Dzieki za pomoc ,zrobiłem tak jak w ksiazce pisało,ale mam jeszcze takie pytanie ,nie ma znaczenia jak przykrece koło pasowe?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:39, 12 Gru 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tam jest koło pasowe i rozrządu bez klina wkręć blokadę w blok która ci zablokuje wał i dokręcisz lekko,wykręć blokadę i dokręć jeszcze koło.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:40, 12 Gru 2010 Zobacz profil autora
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Uzyłem blokad ale ta blokada co sie wkreca w blok blokowała mi tylko w jedna strone jak krecilem w prawo to blokowało jak cofałem to bez problemu sie cofło ,dodatkowo dla pewnosci zaznaczylem sobie na kole zamachowym metoda malarska i mysle ze rozrzad jest w pozadku po wyjeciu blokad dokreceniu koła pasowego i przekreceniu kilku krotnie wałem nic nie blokuje i pokrywa sie znaki, tyle ze dzis cos mnie tkneło bo kolo pasowe przykrecielm sobie tak jak załozyłem nie zastanwiałem sie czy ma jakies znaczenie bo skoro jest bezklina to to jest obojetne jak je przykrece ,prawda?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:16, 12 Gru 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak jak go założysz tak będzie gdy się poluzuje wszystko dostaje w d.... tak że to musisz dokręcić dobrze 30Nm+130stopni.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:28, 12 Gru 2010 Zobacz profil autora
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Dzieki za wielka pomoc ,zabardzo nie lubie robic rozrzadow w renowkach jakos mi nie podchodza własnie z tego wzgledu ze nie posiadaja klina .pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:00, 12 Gru 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Nie wszystkie renówki nie mają klina, nawet nie wszystkie kangury tak że spoko, rozrządy dobry temat.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:05, 12 Gru 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin