Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Serwo...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:08, 08 Gru 2010    Temat postu: Serwo...

Pacjent to mój ford maverick, identyczne co nissan terrano
Rocznik 94 2.7TD
Problemy zaczęły się na rajdzie, dwa dni temu, na dziurach słyszałem jak by sprężynka gdzieś latała pomyślałem że od któregoś pedału się oderwała, po powrocie do domu podczas hamowania wydobywa się dźwięk podobny do tarcia metal o metal jak by nie było ferrody na klocku, po demontażu kół, wyczyszczeniu wszystkiego z błota okazało się że zaciski i reszta jest w porządku... Hałas dobiega z serwa, słychać że lata coś tam jak by sprężynka, dźwięk nie wydobywa się podczas każdego hamowania...
Generalnie dramat bo zaglądnąć tam nie idzie, macie jakieś pomysły?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:53, 09 Gru 2010    Temat postu:

Skoro nie da sie tego rozebrac to trzeba bedzie pomyslec o wymianie;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:07, 09 Gru 2010    Temat postu:

to nie serwo
sprawdz zaciski i tłoczki ,prowadnice i przewody elastyczne z przodu
klocki nie wracaja na tyle że wpadają w rezonans i przenosza na zawiecho

SPRAWDZENIE
cofnij tłoczki i zaciś przewód elastyczny KNIPEX-em z tej strony gdzie to słyszysz , podejrzewam ze lewa
serwo jak padnie to brak wspomagania hamulca przy odpalaniu
daj znac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:23, 12 Gru 2010    Temat postu:

Ale co da zaciśnięcie przewodu elastycznego?
W zaciskach wszystko gra, tłoczki ściskają się elegancko, wszystkie osłonki całe.
Tyklo w tym serwie coś lata...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:54, 12 Gru 2010    Temat postu:

zaciskasz przewody elastyczne po to by sprawdzić czy to faktycznie klocki z przodu // NIE POWINNO SIĘ TAK ROBIĆ// i jedziesz na prube
skoro słyszysz to w serwie to odłacz przewód od wsp. ham w serwie i nie powinno w serwie latać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:57, 12 Gru 2010    Temat postu:

hyyyymmm... w sumie to wolał bym uniknąć zgniatania przewodu elastycznego... jeszcze ta plecionka w środku się uszkodzi i potem sobie pohamuję.
Odłączę ten przewód i zobaczę czy jest jakaś zmiana.
Dodam tylko że jak jest ten hałas to auto hamuje tak samo, nie słabiej, nie mocniej...
Trochę lipa bo chciałem go sprzedać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:12, 12 Gru 2010    Temat postu:

jak nie chcesz go zagniatać to go wykrec i zakreć przepływ zeby pompka dawała cisnienie i był hamulec tylko na tył w tedy zrób próbę i wszystko jasne
jak bedzie słychac hałas to coś z serwem
ODŁACZ JESZCZE TEN PRZY SERWIE jak co to powinno sie uspokoić
osłona tarczy nie podgieła sie i czasem dotyka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:15, 12 Gru 2010    Temat postu:

Ja mam tam trochę meksyk zrobiony... ale generalnie mogę odłączyć cały przód i zobaczyć czy przestanie, dobry pomysł to jest.

Osłony załatwiłem podczas zabawy w terenie, kupiłem nowe z grubej blachy i się już nie gną, to też sprawdziłem, dodatkowo wydmuchałem tarczę, oczyściłem klocki, sprawdziłem tłoczki, prowadnice zacisku...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin