klient przyjechał na wymianę rozrządu i okazuje sie że nie miał klina na wale. wał został obrucony a pasek wraz z wałkami się nie ruszyl. Wie ktoś jak mają być ustawione znaki na wałkach rozrządu?? Powiem jeszcze że jest to silnik 2.0 16V a znaków na wale nie ma. Szukam porad
sprawa wygląda tak
jak niema klina to musi być blokada
wałki blokujesz pod < 45* w dolnej częsci sa otwory w kołach zebatych i głowicy
wał powinien mieć miejsce na blokade przy skrzyni w przedniej lub tylnej części bloku
jest jeszcze jeden sposób
tłoki 1i4 ustawiasz w GMP
mijanka na 4
zakładasz pasek i dokrecasz srube na wale
1 jest od strony skrzyni a 4 przy pasku
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
Tu masz ale 406 2.0 16v;
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Czw 8:43, 15 Kwi 2010
Gość
dziekuje wam serdecznie za pomoc. Ustawialiśmy nietypowo bo opieraliśmy się na kątach krzywek. udało sie zrobić ale wymagało to sporo czasu. Co ciekawe klient dzwonil po odbiorze i mówił że slnik jest stabilniejszy. mam nadzieję że bedzie zadowolony. za pomoc jeszcze raz dziekuje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach