Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Wał napędowy bmw 525i 24v e 34

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Wał napędowy bmw 525i 24v e 34
Autor Wiadomość
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Wał napędowy bmw 525i 24v e 34
Orientuję się któryś z kolegów czy krzyżak na wale napędowym jest wymienialny w w/w aucie??

Wymieniłem podpore wału złozyłem i budą trzepie strasznie. Szarpłem ręką za wał i lata na krzyżaku ale tylko w jedną strone Confused luzów skrętnych niema tylko luz jest tylko na jeden bok. Chybo go uszkodzilem jak rozłaczałem dwie cześci wału młotkiem Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jojtek dnia Pią 20:03, 09 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Pią 20:02, 09 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zobacz czy ci miska nie pękła,ale zmierz średnicę otworu na krzyżak w wale i dobierzesz.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:55, 09 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Jest wymienna częscią...

Lepiej kupić cały wał niż dopasowywać... Mogłeś uszkodzić jedno łaczenie i juz bedziesz miał problemy...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:13, 09 Kwi 2010 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Jutro będe kombinował. Jak patrzyłem na ten krzyżak wygłądał tak jak by był na stałe niema zegerów itd.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:36, 09 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Przy Mercedesach starszych też nie ma zegerów tylko jest zagniatany w 4-rech miejscach,rozbijasz zagniecenia czyścisz diaksem i składasz.A zabezpieczenie dopasowujesz podkładki to otworu jednakowej grubości i robisz trzy punkty migomatem.Lub możesz dorobić taki przyrząd żeby ci robił takie zadziory na odpowiednią głębokość.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 8:55, 10 Kwi 2010 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Jest własnie tak jak piszesz roman z tymi zagnieceniami. Tylko czy po zmątowaniu obie części wału będą w osi czy to niema znaczenia jeżeli krzyżak będzie lekko przesunięty w jedną lub drugą strone??


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:15, 10 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale ci pisałem podkładki jednakowej grubości i dociskasz do misek równo z obudową i łapiesz migomatem.Przed założeniem krzyżaka zmierz go i zmierz wał różnica w wymiarach podzielona na 2 wychodzi ci grubość podkładek i będziesz miał równo.
Tylko miski krzyżaka do pomiaru ściśnij bo masz uszczelki gumowe i one ci blokują a pod obrotami krzyżak by się przemieszczał,tylko z wyczuciem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Nie 9:49, 11 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Sob 23:50, 10 Kwi 2010 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Juz wiem o co chodzi:-) dziękuje ROMAN:-)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 3:53, 11 Kwi 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ja tam oddał bym wał do regeneracji, wymienią krzyżak, sprawdzą i wyważą że nie będzie bicia i masz pewność że wszystko jest dobrze zrobione i nic nie będzie Ci się telepało.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:09, 11 Kwi 2010 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Wał jest napewno prosty itd. wymieniałem tylko podpore bo juz wał latał no i jak rozłaczałem obie części wału młotkiem niechcący trafiłem w krzyżak. A nie chce wkładac używanego całego wału bo nie wiadomo ile wytrzyma ten krzyżak i włoże nowy krzyżak


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:35, 11 Kwi 2010 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Wymieniłem jednak cały wał na używany, walniety był też przegub łączący wał z dyferencjałem.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:06, 16 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin