Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
rozrzad w jetta 1.6d POMOCY!!!!

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
rozrzad w jetta 1.6d POMOCY!!!!
Autor Wiadomość
skola22
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: Mężczyzna

Post rozrzad w jetta 1.6d POMOCY!!!!
mam problem wymieniłem pasek rozrzadu..xD i dałem d#py źle go wymieniłem.Odpaliłem go w silniku słuchac metaliczne stuki... jak ustawic go tak zeby było dobrze? prosze o pomoc wiem ze koło zamachowe ustawic na ,,0" a dalej jak ustawic pompe paliwa i wałek rozrzadu? prosze o szczegółowe opisy... z góry dziekuje. silnik pewnie juz tak chodzic nie bedzie jak wczesnie co? chodzi o silnik 1.6d jetta 85r.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:27, 06 Wrz 2009 Zobacz profil autora
michal_kubek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żychlin

Post
kolega mam zle przeczucia.... po odpaleniu jezdziles juz ? dlugo chodzil?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:53, 06 Wrz 2009 Zobacz profil autora
skola22
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: Mężczyzna

Post
nie krutko .... powiec mi jak to ustawic spowrotem potem sobie poradze juz dalej..


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:57, 06 Wrz 2009 Zobacz profil autora
michal_kubek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żychlin

Post
krotko tzn ile? pol godziny?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:58, 06 Wrz 2009 Zobacz profil autora
skola22
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: Mężczyzna

Post
nie no co ty 5 min góra....


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:05, 06 Wrz 2009 Zobacz profil autora
michal_kubek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żychlin

Post
podejrzewam ze juz wystarczylo by tloki sie spotkaly z zaworami.....


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:09, 06 Wrz 2009 Zobacz profil autora
skola22
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: Mężczyzna

Post
no i co dalej? mozesz mi wytłumaczyc co nie co..?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:11, 06 Wrz 2009 Zobacz profil autora
michal_kubek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żychlin

Post
bc moze glowica jst juz do roboty... jestem mlym dlubaczem i moge sie mylic ale powiem Ci jak ten rozrzad ustawic z tego co pamietam to tak....
zeby ustawic walek rozrzadu musisz zdjac pokrywe zaworow i ustawic krzywki walka nad I tlokiem tak by zadna z nich nie parla na zawor jednym slowem zawory maja byc zamkniete....
pompa paliwa ma swoj znak na kole oraz na obudowie pompy jesli go nie widzisz to kolo pompy ma 2 mniejsze otowry ktore sluza ez do zablokowania kola przed przesunieciem wkladasz tam nasadke 12 jak dobrze pamietam i obkrec kolem dopokie CI nie wpadnie nasadka dalej i nie zablokuje powinno to byc w dolnej czesci....
wal korbowy mozesz ustawic przez wykrecenie swiecy zarowej wlozenia drucika i wyczyc moment kiedy tlok konczyc isc do gory a zaczyna nadol... jednak polecalbyn zrobic to przez wzrokin w skrzyni ktory musiszwujac i ustawic kolo zamachowe tak aby znak na wzorniku pokrywal sie z tym na kole zmachowym...

moglem cos zle napisac wiec poczekaj az ktos zbardziej doswiadczonych potwierdzi to... pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:21, 06 Wrz 2009 Zobacz profil autora
skola22
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: Mężczyzna

Post
i co głowica bedzie do dupy?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:21, 06 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
Sama głowica może byc dobra z reguły po dupie dostaja zawory ( wykrzywiają sie )
Następnym razem to zanim zdejmiesz pasek to zrób sobie swoje znaki
Zwykłym białym korektorem


Post został pochwalony 0 razy
Pon 7:21, 07 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Mysle ze zawory do roboty masz schemat moze cos ci pomoze:)

Pamietaj nastepnym razem jezeli zmieniasz rozrzad zrób swoje znaki i zawsze zakrec wałem o 2 obroty (zeby zobaczyc czy nic go nie blokuje)

Pozdrawiam[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:40, 07 Wrz 2009 Zobacz profil autora
skola22
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: Mężczyzna

Post
dzieki chłopaki za pomoc...Wink jak sie wezme za to jette to powiem czy działa czy nie..Wink


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:15, 07 Wrz 2009 Zobacz profil autora
skola22
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: Mężczyzna

Post
Autko działa ustawiłem wszystko od nowa Wink jedenak co VW to VW.. Very Happy dzieki wam za pomoc..Wink


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:14, 10 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
Hurrrrra Smile wspólnymi siłami ogarneliśmy nastepnego klasyka Smile


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:38, 10 Wrz 2009 Zobacz profil autora
michal_kubek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żychlin

Post
powiedz wg mojego opisu ustawiles czy patrzac na rysunek?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:20, 10 Wrz 2009 Zobacz profil autora
skola22
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: Mężczyzna

Post
wałek rozżądu według płetwy ustawiłem.... pompe tak jak kolega wspomniał z ta nasadka a wał na 0... pasek załozyłem naciagnołem i giciuś fura działa..


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:37, 11 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin