| Autor | Wiadomość | 
	
		| skola22 Młotkowy
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 71
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Wejherowo
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|  rozrzad w jetta 1.6d POMOCY!!!! |  |  
				| mam problem wymieniłem pasek rozrzadu..xD i dałem d#py źle go wymieniłem.Odpaliłem go w silniku słuchac metaliczne stuki... jak ustawic go tak zeby było dobrze? prosze o pomoc wiem ze koło zamachowe ustawic na ,,0" a dalej jak ustawic pompe paliwa i wałek rozrzadu? prosze o szczegółowe opisy... z góry dziekuje. silnik pewnie juz tak chodzic nie bedzie jak wczesnie co? chodzi o silnik 1.6d jetta 85r. 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Nie 19:27, 06 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   |  | 
       |  | 
    
	
		| michal_kubek Mechanior
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 263
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Żychlin
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| kolega mam zle przeczucia.... po odpaleniu jezdziles juz ? dlugo chodzil? 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Nie 19:53, 06 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| skola22 Młotkowy
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 71
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Wejherowo
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| nie krutko .... powiec mi jak to ustawic spowrotem potem sobie poradze juz dalej.. 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Nie 19:57, 06 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| michal_kubek Mechanior
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 263
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Żychlin
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| krotko tzn ile? pol godziny? 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Nie 19:58, 06 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| skola22 Młotkowy
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 71
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Wejherowo
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| nie no co ty 5 min góra.... 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Nie 20:05, 06 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| michal_kubek Mechanior
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 263
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Żychlin
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| podejrzewam ze juz wystarczylo by tloki sie spotkaly z zaworami..... 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Nie 20:09, 06 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| skola22 Młotkowy
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 71
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Wejherowo
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| no i co dalej? mozesz mi wytłumaczyc co nie co..? 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Nie 20:11, 06 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| michal_kubek Mechanior
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 263
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Żychlin
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| bc moze glowica jst juz do roboty... jestem mlym dlubaczem i moge sie mylic ale powiem Ci jak ten rozrzad ustawic z tego co pamietam to tak.... zeby ustawic walek rozrzadu musisz zdjac pokrywe zaworow  i ustawic krzywki walka nad I tlokiem tak by zadna z nich nie parla na zawor jednym slowem zawory maja byc zamkniete....
 pompa paliwa ma swoj znak na kole oraz na obudowie pompy jesli go nie widzisz to kolo pompy ma 2 mniejsze otowry ktore sluza ez do zablokowania kola przed przesunieciem wkladasz tam nasadke 12 jak dobrze pamietam  i obkrec kolem dopokie CI nie wpadnie nasadka dalej i nie zablokuje powinno to byc w dolnej czesci....
 wal korbowy mozesz ustawic przez wykrecenie swiecy zarowej wlozenia drucika i wyczyc moment kiedy tlok konczyc isc do gory a zaczyna nadol... jednak polecalbyn zrobic to przez wzrokin w skrzyni ktory musiszwujac i ustawic kolo zamachowe tak aby znak na wzorniku pokrywal sie z tym na kole zmachowym...
 
 moglem cos zle napisac wiec poczekaj az ktos zbardziej doswiadczonych potwierdzi to... pozdrawiam
 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Nie 20:21, 06 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| skola22 Młotkowy
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 71
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Wejherowo
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| i co głowica bedzie do dupy? 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Nie 20:21, 06 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| Budziniak FACHMAN
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 181
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 5 razy
 Ostrzeżeń: 1/3
 Skąd: Warszawa-Wola
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Sama głowica może byc dobra z reguły po dupie dostaja zawory ( wykrzywiają sie ) Następnym razem to zanim zdejmiesz pasek to zrób sobie swoje znaki
 Zwykłym białym korektorem
 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Pon 7:21, 07 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| Kełysz ADMIN
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1636
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 60 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Bolesławiec
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Mysle ze zawory do roboty masz schemat moze cos ci pomoze:) 
   Pamietaj nastepnym razem jezeli zmieniasz rozrzad zrób swoje znaki i zawsze zakrec wałem o 2 obroty (zeby zobaczyc czy nic go nie blokuje)
 
 Pozdrawiam[/img]
 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Pon 15:40, 07 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| skola22 Młotkowy
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 71
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Wejherowo
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| dzieki chłopaki za pomoc...  jak sie wezme za to jette to powiem czy działa czy nie..  
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Pon 17:15, 07 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| skola22 Młotkowy
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 71
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Wejherowo
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Autko działa ustawiłem wszystko od nowa  jedenak co VW to VW..  dzieki wam za pomoc..  
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Czw 16:14, 10 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| Budziniak FACHMAN
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 181
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 5 razy
 Ostrzeżeń: 1/3
 Skąd: Warszawa-Wola
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Hurrrrra  wspólnymi siłami ogarneliśmy nastepnego klasyka  
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Czw 17:38, 10 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| michal_kubek Mechanior
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 263
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Żychlin
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| powiedz wg mojego opisu ustawiles czy patrzac na rysunek? 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Czw 20:20, 10 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| skola22 Młotkowy
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 71
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Wejherowo
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| wałek rozżądu według płetwy ustawiłem.... pompe tak jak kolega wspomniał z ta nasadka a wał na 0... pasek załozyłem naciagnołem i giciuś fura działa..  
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Pią 22:37, 11 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		|  |