Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skoda Favorit 135L

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kurolek
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:36, 15 Lis 2010    Temat postu: Skoda Favorit 135L

Witam.
Problem wygląda następująco:
Skoda jest wrzucona w gaz. Przy odpalaniu, jeśli samochód jest zimny nie ma opcji żeby odpalić. Musze przerzucić na benzynę ręczną pompką podpompować benzyne do gaźnika i dopiero odpalać.
Teraz dalej... Jeśli go odpale na benzynie to póki ssanie jest włączone to jest ok. 1200-1300 obrotów w miare trzyma, jak tylko ssanie się wyłączy obroty spadają do 400-500 i auto się dusi. Z kolei jak przerzuce na gaz to obroty jak igła 1300 i wszystko ok.
No i podsumowując wygląda to tak że nie mogę zostawić auta na gazie bo nie odpale a jak zostawie na benzynie latem gdy jest ciepło i ssanie wogle się nie włącza to musze trzymać nogę na gazie bo auto zdechnie zaraz po odpaleniu. Ma ktoś jakąś koncepcje?
Z zawodu jestem budowlańcem więc o mechanice samochodowej wiem całe nic a mam już dosć porad miejscowego mechanika ponieważ mam wrażenie że o autach wie tyle samo co i ja.
Z góry dziękuje za jakąś konkretną dopowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mason
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Wto 0:21, 16 Lis 2010    Temat postu:

miałem podobny problem kiedys i podmieniłem gaźniki i pomogło bo nie chciało mi sie ze swoim starym pierburgiem pieprzyć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektrom-23
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:01, 16 Lis 2010    Temat postu:

zagazowane gaźnikowce mają to do siebie , że paliwo z komory pływakowej w końcu się wypali i pływak stuka o denko po czym się przeciera i dziurawy już nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego poziomu - wtedy silnik się zalewa i na ssaniu jest ok bo dawka i tak dużo większa ale już po ssaniu nie chce chodzić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin