Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Skoda Favorit 135L

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Skoda Favorit 135L
Autor Wiadomość
Kurolek
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Skoda Favorit 135L
Witam.
Problem wygląda następująco:
Skoda jest wrzucona w gaz. Przy odpalaniu, jeśli samochód jest zimny nie ma opcji żeby odpalić. Musze przerzucić na benzynę ręczną pompką podpompować benzyne do gaźnika i dopiero odpalać.
Teraz dalej... Jeśli go odpale na benzynie to póki ssanie jest włączone to jest ok. 1200-1300 obrotów w miare trzyma, jak tylko ssanie się wyłączy obroty spadają do 400-500 i auto się dusi. Z kolei jak przerzuce na gaz to obroty jak igła 1300 i wszystko ok.
No i podsumowując wygląda to tak że nie mogę zostawić auta na gazie bo nie odpale a jak zostawie na benzynie latem gdy jest ciepło i ssanie wogle się nie włącza to musze trzymać nogę na gazie bo auto zdechnie zaraz po odpaleniu. Ma ktoś jakąś koncepcje?
Z zawodu jestem budowlańcem więc o mechanice samochodowej wiem całe nic a mam już dosć porad miejscowego mechanika ponieważ mam wrażenie że o autach wie tyle samo co i ja.
Z góry dziękuje za jakąś konkretną dopowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:36, 15 Lis 2010 Zobacz profil autora
Mason
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

Post
miałem podobny problem kiedys i podmieniłem gaźniki i pomogło bo nie chciało mi sie ze swoim starym pierburgiem pieprzyć


Post został pochwalony 0 razy
Wto 0:21, 16 Lis 2010 Zobacz profil autora
elektrom-23
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

Post
zagazowane gaźnikowce mają to do siebie , że paliwo z komory pływakowej w końcu się wypali i pływak stuka o denko po czym się przeciera i dziurawy już nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego poziomu - wtedy silnik się zalewa i na ssaniu jest ok bo dawka i tak dużo większa ale już po ssaniu nie chce chodzić.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:01, 16 Lis 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin