Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

mitsubishi l200 4 life

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radekbotan
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:15, 13 Lis 2010    Temat postu: mitsubishi l200 4 life

witam pisalem kiedys na forum o schemat rozrzadu.po zlozeniu i odpaleniu wszystko wpozadu ale czy ktos wie ile czasu zajmuje nagrzanie sie silnika .chodzi mi o wskaznik temperatury wody bo gdy go uruchomie to trwa to jakies dwie moze trzy minuty.zaznacze ze jest nowa pompa wody ,chlodnica i termostat.kod silnika 4d56

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:00, 13 Lis 2010    Temat postu:

Bo to się nagrzewa sam silnik a gdy się nagrzeje do temperatury otwarcia termostatu otwiera termostat i puszcza płyn gorący na chłodnicę.Po nagrzaniu jak wentylator się załącza i wyłącza wszystko jest w porządku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radekbotan
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:46, 13 Lis 2010    Temat postu:

wentylator chodzi caly czas bo umieszczony jest na pompie wody.ale to nie to poprostu po wymianie duzej ilosci osprzetu silnika jestem przewlazliwiony.ale czy ktos mam takie l200 zeby mnie uspokoil do konca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:26, 13 Lis 2010    Temat postu:

radekbotan napisał:
wentylator chodzi caly czas bo umieszczony jest na pompie wody.ale to nie to poprostu po wymianie duzej ilosci osprzetu silnika jestem przewlazliwiony.ale czy ktos mam takie l200 zeby mnie uspokoil do konca.


Ma się grzać.. Jeżeli nie ma ciśnienia w obiegu chłodzenia, płyn nie "ginie", silnik nie przekracza dopuszczalnej temp to wszystko jest ok!

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:46, 14 Lis 2010    Temat postu:

Ale chodzi Ci o to że na wskaźniku po 3 minutach silnik osiąga właściwą temperaturę i nie wiesz czy to ma trwać 3 minuty?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radekbotan
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 0:09, 15 Lis 2010    Temat postu:

tak chodzi mi o to ze wskaznik i temperatura jest w normie bo utrzymuje sie w polowie.tylko czemu tak szybko.mialem rozne diesle i zawsze trwalo to troche dluzej.po konsultacji u delera powiedziano mi ze to normalne.przyznam ze jest to moj pierwszy japonczyk wiec dlatego niepokoi mnie to.jest to dosc duzy silnik bo 2.5 td

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:59, 15 Lis 2010    Temat postu:

Nie nie, to nie tak.
Są czujniki kilku zakresowe i Ty taki masz. Generalnie jak temperatura rośnie to zmienia się oporność w czujniku i przetwarzane to jest na wskaźnik a Ty masz tak że np od temperatury 0-30 masz zimno, od 30-90 masz idealnie na środku i powyżej masz już na czerwonym polu. Nie oznacza to że masz dobrą temperaturę mimo że wskaźnik tak Ci pokazuje. Tak samo w wielu autach ludzie mówią że im obroty falują a ich czujniki obrotów są tak dokładne że pokazują naturalną dla silnika zmianę obrotów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radekbotan
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:27, 16 Lis 2010    Temat postu:

a gdzie moge znalesc ten czujnik u siebie bo chcialbym go wymienc tak dla pewnosc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin