Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Toyota yaris 1.0 1999 r problem z cisnieniem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
road87
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:25, 03 Lis 2012    Temat postu: Toyota yaris 1.0 1999 r problem z cisnieniem

Witam . Posiadam toyotę Yaris taką jak w temacie . Przy normalnej jezdzie nagle zapalila sie kontrolka "lampka sygnalizacyjna usterki silnika" . Silnik zrobił sie słabszy tak jakby nie palił na jedną świecę . Po wykręceniu swiec okazało się ze druga świeca jest mokra przez paliwo . Myslałem , ze to moze wina elektroniki lub cewki montazowej świecy . Cewka dobra , elektronika też . Po sprawdzeniu urzadzeniem okazuje się , ze na jednym cylindrze gdzie była swieca zachlapana brak jest ciśnienia . Na pozostałych cylindrach cisnienie wynosi 12 atm. Co moze byc przyczyną ? prosze o konkretne porady i fachową opinie . Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barteek933
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 16:17, 03 Lis 2012    Temat postu:

ale ile wynosi na tym jednym ? jak dużo mniej to wlej oleju i będzie wiadomo czy pierścienie czy głowica, chyba że popękały pierścienie ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:09, 03 Lis 2012    Temat postu:

W takich małych silnikach czesto np u Volkswagena wypalają sie zawory, tak czy siak głowica w górę i bedzie widac. Wogóle to slychac jakis stuk? Dymi intensywnie na jakis kolor?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paciak dnia Sob 18:11, 03 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
road87
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:41, 03 Lis 2012    Temat postu:

Na tym cilindrze cisnienia prawie zero . Ten co sprawdzał nie chce podjąć się naprawy ale stwierdził , ze raczej pierscienie nie poleciały bo olej czysty . Twierdzi , ze moze to być wydmuchany lub podparty zawór . Co Wy na to ? Co da wlanie oleju i czy to pokaze przyczynę czy to pierscienie czy głowica ? pozdrawiam

nic nie stuka , i nie dymi tylko lekko trzęsie tak jak przy wyłączonym jednym garze


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez road87 dnia Sob 18:42, 03 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barteek933
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 19:13, 03 Lis 2012    Temat postu:

da że uszczelni pierścienie i ciśnienie skoczy do góry a jak nie skoczy to głowica

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:42, 03 Lis 2012    Temat postu:

Pierścienie raczej bym wykluczył. Wg. mnie coś będzie z zaworem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin