Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Toyota yaris 1.0 1999 r problem z cisnieniem

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Toyota yaris 1.0 1999 r problem z cisnieniem
Autor Wiadomość
road87
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post Toyota yaris 1.0 1999 r problem z cisnieniem
Witam . Posiadam toyotę Yaris taką jak w temacie . Przy normalnej jezdzie nagle zapalila sie kontrolka "lampka sygnalizacyjna usterki silnika" . Silnik zrobił sie słabszy tak jakby nie palił na jedną świecę . Po wykręceniu swiec okazało się ze druga świeca jest mokra przez paliwo . Myslałem , ze to moze wina elektroniki lub cewki montazowej świecy . Cewka dobra , elektronika też . Po sprawdzeniu urzadzeniem okazuje się , ze na jednym cylindrze gdzie była swieca zachlapana brak jest ciśnienia . Na pozostałych cylindrach cisnienie wynosi 12 atm. Co moze byc przyczyną ? prosze o konkretne porady i fachową opinie . Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:25, 03 Lis 2012 Zobacz profil autora
barteek933
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Post
ale ile wynosi na tym jednym ? jak dużo mniej to wlej oleju i będzie wiadomo czy pierścienie czy głowica, chyba że popękały pierścienie ...


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:17, 03 Lis 2012 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
W takich małych silnikach czesto np u Volkswagena wypalają sie zawory, tak czy siak głowica w górę i bedzie widac. Wogóle to slychac jakis stuk? Dymi intensywnie na jakis kolor?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paciak dnia Sob 18:11, 03 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Sob 18:09, 03 Lis 2012 Zobacz profil autora
road87
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Na tym cilindrze cisnienia prawie zero . Ten co sprawdzał nie chce podjąć się naprawy ale stwierdził , ze raczej pierscienie nie poleciały bo olej czysty . Twierdzi , ze moze to być wydmuchany lub podparty zawór . Co Wy na to ? Co da wlanie oleju i czy to pokaze przyczynę czy to pierscienie czy głowica ? pozdrawiam

nic nie stuka , i nie dymi tylko lekko trzęsie tak jak przy wyłączonym jednym garze


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez road87 dnia Sob 18:42, 03 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Sob 18:41, 03 Lis 2012 Zobacz profil autora
barteek933
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Post
da że uszczelni pierścienie i ciśnienie skoczy do góry a jak nie skoczy to głowica


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:13, 03 Lis 2012 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Pierścienie raczej bym wykluczył. Wg. mnie coś będzie z zaworem.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:42, 03 Lis 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin