Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
volvo c70 2.3 turbo pekniecia na glowicy

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
volvo c70 2.3 turbo pekniecia na glowicy
Autor Wiadomość
Gość







Post volvo c70 2.3 turbo pekniecia na glowicy
Witam.
Mam głowice z peknieciami od otworu swiecy do zaworu.
Nie wiem czy jest sens ta głowice montowac.
Do sprawdzenia szczelnosci nie mam w tej chwili dostepu.
Auto trafilo do mnie z objawami uszczelki pod glowica. tester na zawartos co2 w plynie wykazal oraz wyrzucalo plyn z zbiorniczka weze puchly.
Prosze o opinie co wy na temat sadzicie..
Pon 18:33, 28 Gru 2009
Gość







Post Post volvo c70 2.3 turbo pekniecia na glowicy
Zrobie zdjecia. Bedzie łatwiej cos powiedziec.
Pon 18:56, 28 Gru 2009
Gość







Post
zdjecia głowicy i bloku
Pon 19:14, 28 Gru 2009
Gość







Post
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Pon 20:24, 28 Gru 2009
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
czołem
skoro niemasz możliwości żeby sprawdzić głowice to wez chociasz wizualnie zobacz jak głeboko siegają pęknięcia (po zdemontowaniu zaworów i świec)
tłoki niewidać żeby któryś był wypłukany wiec cisnienie najprawdopodobniej waliło w układ chłodzenia przez peknięcia w głowicy,ale sprawdz dokładnie uszczelke bo jezeli to jej wina to napewno będzie gdzieś ślad po przedmuchu
jeżeli chodzi o pewność tej głowicy to tylko sprawdzenie na szczelność da 100 %,


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:09, 28 Gru 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Sądząc po uszczelce to wydaje mi sie ze byl przedmuch na 2 cylindrze i moze troszke na 3
Pon 22:20, 28 Gru 2009
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
ze zdjęcia zadużo wywnioskować nie idzie jeżeli chodzi o uszczelke,więc problem przedmuchu masz rozwiązany co do głowicy ja na nią gwarancji bym niedał


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:33, 28 Gru 2009 Zobacz profil autora
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post
Bez próby szczelności, nie ryzykowałbym ponownego montażu tej głowicy.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:36, 20 Sty 2010 Zobacz profil autora
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
pierwszy raz widze takie pękniecie w bęzuniaku a przewija sie umnie kilka dziennie głowic bo je regeneruje
ja bym jej niezakładał nawet jesli jeszcze niepompuje tam kompresji bo peknięcie sie napewno powiekszy w pużniejszym czasie a potem napewno bedzie pompować
a poco robić dwa razy to samo nawet jeśli by to było za rok czy dwa
--druga sprawa to ta głowica musiała byc przegrzana więc sugerował bym sprawdzenie szczelności zaworów bo takie głowice mają tendencje do uciekania gniazd w bok co rozszczelnia zawory
(brak osiowosci gniazda do prowadnicy )


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:32, 20 Sty 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin