Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
VW Polo 6n1 1.9D

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
VW Polo 6n1 1.9D
Autor Wiadomość
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post VW Polo 6n1 1.9D
Witam Panowie
mam mały problem ze spalaniem w Polówce 1.9D AEF . Temperatura silnika 75*C więc termostat do wymiany... ale najgorsze ze nie mogę zmniejszyć mu odbrotów na ciepłym silniku ma powyżej 1000obr/min w pompie nie ma możliwości, na lince także... Jak mu zmniejszyć obroty?

Drugi problem to sprzęgło założona nowa tarcza docisk został. po złożeniu wszystkiego okazuje ze sprzęgło się slizga. po dotarciu sprzęgła wszystko ładnie trzyma ale jest problem po najmniejszym dotknięciu sprzęgła odrazu obroty rosną a auto nie jedzie... Po 2 jak wcisnę sprzęglo do podłogi i mam wrzucony np 1 bieg auto zaczyna jechać im mocniej wcisnę tym szybciej jedzie:) Powiedzcie co to koże być linka sprzęgła jest za krótka i trzyma docisk a po wciśnięciu słoneczko opiera się o tarczę dlatego auto zaczyna jechać? Linka jest bez jakiś manualnych naciągnięć jest taki bęben i to wszystko...

Z góry dzięki

Pozdrawiam i życze miłego weekendu:)


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:33, 21 Sty 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Taką masz pompę?;
[link widoczny dla zalogowanych]
Jaki masz zimny rozruch na linkę?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:09, 21 Sty 2012 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
kolego masz pompę boscha czy lukasa jak boscha masz śrubę z tyłu zakontraktowaną nakrętko 6mm ewentualnie pompę trzeba ustawić na stole probierczym


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:57, 21 Sty 2012 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
pompa lukas z rozruchem na podciśnienie [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Pon 11:08, 23 Sty 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak ci podciśnienie puszcza,to na tej dzwigni co jest linka od podciśnienia masz po drugiej stronie śrubę do regulacji obrotów i do gaszenia silnika,lub nie puszcza ci po podgrzaniu się silnika czujnik podciśnienia na głowicy i chodzi na podwyższonych obrotach.Ściąg wężyk i zobaczysz czy obroty się ustabilizują.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pon 13:08, 23 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
Pon 13:03, 23 Sty 2012 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Roman obroty na przyspieszaczu są około 1200 a na normalnym 1000obr/min. chodzi ci o tą dzwignie od przyśpieszacza tam się reguluje obroty?

[link widoczny dla zalogowanych]

Chodzi ci o śrubę oznaczoną nr 1? Bo nr 2 to od linki gazu i tam jest na max popuszczone


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Pon 14:07, 23 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Pon 14:02, 23 Sty 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak na 1 i tam też możesz gasić tą dźwignią.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:33, 23 Sty 2012 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
obniżyłem te obroty do około 870obr/min ale strasznie mi budą telepie cały silnik drga za mocno drga jakieś sugestie?

Po 2 nie mogę się połączyć vagiem pod niego. Połączył się tylko z pompą wtryskową pokazał błąd włącznika oświetlenia w lewych drzwiach:) wchodząc w pompe uzyskałem błąd od modołu komfortu.. co jest nie tak. Moim zdaniem coś siedzi bo za dużo ona mi pali


Post został pochwalony 0 razy
Czw 15:30, 26 Sty 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Podkręć 2 tylko nie dużo bo nie będzie ci schodził z obrotów lub będzie wina tych bocznych zaworów.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 15:46, 26 Sty 2012 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Co masz na myśli pisząc boczne zawory?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 12:22, 27 Sty 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Kełysz napisał:
Co masz na myśli pisząc boczne zawory?

Na zdjęciu pompy z tyłu po prawej stronie masz taką czarną pokrywkę to będzie ten korektor rozruchu zimnego silnika wywołuje zwiększenie wyprzedzenia kąta wtrysku.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:01, 27 Sty 2012 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
powiedz mi czy tutaj odczytam coś na vagu? Czy tutaj nic nie idzie zdjagnozować? Wydaje mi się ze mam czujnik temperatury zepsuty bo silnik ma około 80*C a swiece żarowe grzeją... Ustawienie kątu wtrysku za pomocą zegara?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:11, 27 Sty 2012 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
kolego vaga podłączysz tylko do pompy bo jako tako silnik nie posiada sterownika


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:05, 27 Sty 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To jest zwykły diesel i silnik nie ma sterownika i pompa wtryskowa też nie ma sterownika.Świece grzeją bo ciężko pali jak ciepły i czujnik odłączony albo padnięty.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:15, 28 Sty 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin