Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
vw silnik 1,8 turbo odpala i gaśnie

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
vw silnik 1,8 turbo odpala i gaśnie
Autor Wiadomość
misiek111
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post vw silnik 1,8 turbo odpala i gaśnie
Witam mam taki problem po przeskanowaniu Vagiem w silniku jest 0 błędów Jedynie wystąpił błąd w immobilajzerze o treści NOT SUPPORTED BY CONTROLLER. Autko po odpaleniu chodzi 2-3 sekundy i gaśnie. Jeżeli energicznie ujmuję i dodaje się gazu silnik utrzymuje się przy pracy ale tylko na wysokich obrotach to sprawia wrażenie że jakby nie dochodziło paliwo sprawdzałem pompę na wyjściu ma 5 Bar. Kontrolka od immobilajzera nie pali się ale po zatym jest wszystko Okey. Proszę jeżeli miał ktoś taki problem albo podobny proszę o pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:06, 07 Lis 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Może masz zamontowany jakiś dodatkowy zawór odcinający paliwo i właściciel nawet o tym nie wie.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:52, 07 Lis 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wygląda na to że immobilizer ci zablokował czym to robiłeś?
NOT SUPPORTED BY CONTROLLER->Nie obsługiwanych przez CONTROLLER
Który rok tego samochodu?


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Nie 13:16, 07 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Nie 13:14, 07 Lis 2010 Zobacz profil autora
misiek111
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
skanowany Vagiem rok 2001


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:48, 07 Lis 2010 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
jezeli ktos nie zrobil jakiegos switcha do odciecia paliwa,to tylko pozostaje immobilajser.Jak masz drugi kluczyk to sprobuj uruchomic silnik z drugiego kluczyka,moze gdzies pekla kostka od imo w kluczyku.
Jak masz waga to mozna by jescze kupic pusty eprom zaozyc i zaprogramowac.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:04, 07 Lis 2010 Zobacz profil autora
misiek111
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdzałem Drugim kluczykiemi jest to samo a kontrolka na desce nie pokazuje zadnej awarii ani sie nie pali od immo


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:09, 07 Lis 2010 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprobuj moze jescze komputer zresetowac przez odpiecie akumulatora,tak zwyczajnie,moze sie zawiesil w jakis sposob.
moze wtrysk ktorys padl?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:16, 07 Lis 2010 Zobacz profil autora
misiek111
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Nie było żadnych objawów przyjechałem a na drugi dzień działy się te cuda to jest najlepsze


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:18, 07 Lis 2010 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
Dziwna sprawa z tym komunikatem no ale gdyby imobilazej odcinal paliwo,to nawet jakbys robil cuda z gazem to i tak by gasl a jednak pracuje na wysokich obrotach.
Moze cos sie dzieje z transponerem,cewka imo w stacyjce.....


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:28, 07 Lis 2010 Zobacz profil autora
elektrom-23
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

Post
kolego wygląda na to , że zalewa ci się silnik - prawdopodobnie padł czujnik temperatury. spróbuj odłączyć czujniki i wtedy odpalić.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:11, 07 Lis 2010 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
W zadnym wypadku, nie jest to immobilizer. Gdyby on był przyczyna mogłbys cuda robic i tak by nie odpalił nawet na ułamek sekundy. Jak pisze kolega, pewnie go zalewa. Wykreć swiece, na 100% któras z nich jest zalana. Pozostaje problem w tym dlaczego.....Moze wtryski leja za duzo albo iskra sie gubi, gdzies podrodze. Najpierw wykrec swiece i zobacz...Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Pon 2:49, 08 Lis 2010 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
(doktor) "W zadnym wypadku, nie jest to immobilizer. Gdyby on był przyczyna mogłbys cuda robic i tak by nie odpalił nawet na ułamek sekundy"
Jak siadzie imo,lub bedzie jakikolwiek problem z lacznoscia,to auto odpali zawsze i silnik bedzie pracowal do ok 5s


Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:27, 08 Lis 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
rawracer napisał:
(doktor) "W żadnym wypadku, nie jest to immobilizer. Gdyby on był przyczyna mógłbyś cuda robić i tak by nie odpalił nawet na ułamek sekundy"
Jak siadzie imo,lub będzie jakikolwiek problem z łącznością,to auto odpali zawsze i silnik będzie pracował do ok 5s

rawracer masz rację czy to w benzynowcu cz diesel zawsze zapali ale po chwili zgaśnie,widział ktoś że świeca zalana i jeszcze zapali??tylko za chwilę zgaśnie? ja nie widziałem.A czujnik jak padnie to silnik będzie pracował bez przerwy na ssaniu bo nie ma temperatury silnika na ECU.I są dwa czujniki na potrzeby ECU i na deskę wskaźników żeby pan kierowca widział temperaturę.Ale za dużo się rozpisuję.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 13:58, 08 Lis 2010 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Sorry panowie. Macie racje, zwracam honor.... chociaz widziałem padniete immo i silnik krecił ale za chiny nie odpalał (Renault ClioII)a w Bmw 316 e36 nawet nie krecil. w kazdym razie przyznaje sie do błedu:)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:14, 08 Lis 2010 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Panowie spokojnie:)Kazdy popelnia błedy i ma prawo do pomyłki.

P.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:32, 08 Lis 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
A ja stawiam na dodatkowe odcięcie gdzieś paliwa. Poszukaj pod kierownicą takiej małej puszeczki, czarnej, wielkości mniejszej od paczki fajek, jeżeli znajdziesz to sprawdź gdzie idą kabelki i znajdziesz przełącznik.
Jeszcze możesz podjechać na inny komp.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:03, 10 Lis 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin