Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Wymiana rozrządu Almera 2.0 D

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Wymiana rozrządu Almera 2.0 D
Autor Wiadomość
Arti1986
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Wymiana rozrządu Almera 2.0 D
Witam wszystkich serdecznie chcialbym sie podjąc wymiany rozrzadu jak w temacie ale sam nie oddajac go do mechanika i moje pytanie brzmi nastepujaco czy znajde w internecie dokladny opis krok po kroku jak sie wymienia rozrzad moze ktos zna taka strone byl bym bardzo wdzieczny za pomoc moje gg 7512526 z gory dziekuje


Post został pochwalony 0 razy
Czw 8:53, 02 Wrz 2010 Zobacz profil autora
jacek_dd
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Lepiej się nie bierz za coś takiego jeśli nie robiłeś takich rzeczy .


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:15, 19 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
dawno mnie tutaj nie było

Schemat Ci podam:


Pasek od rozrządu masz na znakach wiec chyba dużo nie trzeba pisać. Ustaw wpierw rozrząd na znakach serwisowych a następn ie poleuzuj rolke napinacza i ściągnij pasek.

Pasek od pompy wtryskowej masz równiez na znakach tylko ze na pasku. Od jednego koła zębatego do drugiego powinienes mieć 23 zęby na pasku. Pompe lepiej oznacz sobie białym markerem jezeli nie potrafisz jeszcze zmieniać pasków.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Śro 11:01, 22 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Wto 22:21, 21 Wrz 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Tylko pamiętaj o najważniejszym!!!
PO ZŁOŻENIU WSZYSTKIEGO POKRĘĆ SILNIKIEM!!!
Nie rozrusznikiem tylko grzechotką kręć za wał, sprawdź czy się nic nie blokuje, okręć przynajmniej 2 razy i sprawdź czy znaki się zgadzają, jeżeli tak to odpalaj auto.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:56, 22 Wrz 2010 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
hehe a wiecie ktroy rok almery??Very Happy haha okaze sie ze to nie ten schemat i co wtedy??


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:18, 26 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
wasylek napisał:
hehe a wiecie ktroy rok almery??Very Happy haha okaze sie ze to nie ten schemat i co wtedy??


Tak bo te silniki były produkowane w N15 w N16 były juz inne silniki.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:41, 26 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin