Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Ford escort 1.8 D

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Ford escort 1.8 D
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post Ford escort 1.8 D
Witam serdecznie:)
Panowie mam problem z Fordem Escortem 1.8D Sprawa wyglada nastepujaco
Pare dni temu przywieźli mi ten samochod, bo klient sam sobie zmienił uszczelke pod głowicą i potem samochod juz nie odpalił. Twierdził ze rozrzad jest zle ustawiony. Wiec podwinałem rekawy i ustawiłem wg siebie. Tzn. 1 tłok w GMP, blokada na wałku i na pompie. Przekreciłem kluczem 2 razy dla pewnosci. Probuje odpalic - cisza. Świece żarowe grzeją, paliwo do silnika dociera.
Odkopałem w necie gdzies ksiazke z serii sam naprawiam Ford Escort. I tam jest napisane : ustawiamy 1tłok w GMP wkrecamy w kadlub silnika blokade o odpowiednich wymiarach i krecimy silnikiem za pomoca klucza az do momentu kiedy sie zablokuje. Wałek rozrzadu i pompe blokujemy jak wyzej. Wiec tak tez ustawilem i przy kreceniu kluczem blokuja mi sie zawory o tłoki. Wiec albo ja cos spartaczylem albo ta ksiazka jest do bani. Ma ktos moze wiedze jak to powinno być własciwie ustawione?? Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pon 0:06, 27 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ustaw tłoka w GMP i wtedy wkręć blokadę może blokada ci zaczepia nie w tym miejscu co ma być.W pompę też blokadę naciągnąć paski odblokować i próba dwa razy w koło i znaki się powinny pokrywać.Jak ciężko pali to lekko przyśpiesz na pompie.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 8:16, 27 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Robiłem tak. i po złozeniu wszystkiego, jak krece kluczem to mi blokuje.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 11:05, 27 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
z tego co pamiętam tam masz 2 paski jeden od rozrządu a drugi od pompy wtryskowej.

Który rok auta bo są rózne wersje schematów rozrządu?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 11:43, 27 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ustaw to jeszcze raz GMP wałek pierwszy na sprężaniu krzywki w górze,na czwartym krzywki na wahaniu ale wtedy musisz też ustawić pompę wtryskową włożyć blokadę,bo tak to pompa ci podaje tylko nie wiadomo w którym miejscu.I przez to ci nie odpala.Jak paska do pompy nie ruszałeś to tylko włurz blokadę w koło pompy i powinieneś mieć tłoka w górze i ustaw tylko wałek i próba tylko najpierw kluczem dwa razy.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 11:51, 27 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Rok 98. dokładnie są 2 paski. Jeden na pompe drugi na reszte. Rozmawiałem dzis z włascicielem. Sprawa wyglada dziwnie. Auto z fabryki wyjechało jako 1.8 TD potem zmieniony silnik na 1.8 D. A teraz jest tak ze doł jest z innego silnika ale też 1.8 D, a głowica i pompa z silnika który wczesniej jeżdził w tym aucie.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 11:53, 27 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To nic że taka składanka, powinien chodzić.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:44, 27 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Mam teraz tak: 1 tłok w GMP, wałek zblokowany na sprezaniu, pompa tez w odpowiednim miejscu. Juz prawie łapie. Jeszcze mam pytanie o immobilizer. W fordach jest kontrolka pod zegarem i normalnie miga. Jak probuje odpalic to cały czas swieci, wogole nie gasnie. Moze immo go blokuje? Tyle ze rozrusznik kreci, świece grzeją a paliwo dochodzi


Post został pochwalony 0 razy
Pon 13:00, 27 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Immo go nie blokuje tylko odcina mu dopływ prądu do zaworka pompy który odcina paliwo.Poluzuj przewody na wtryskach pokręć silnikiem niech się dobrze odpowietrzą zakręć i odpalaj.Jak ci nie chce odpalić to przyspiesz zapłon,poluzuj te trzy śrubki na pompie wtryskowej tylko wcześniej sobie zaznacz gdzie jest obecnie żebyś wiedział ile poszło i dosłownie przestaw o 1mm tą śrubą od pompy do przodu lub uderz delikatnie w jedną tą śrubkę i też ci się przestawi, dokręć z spowrotem te śruby. Tylko do przodu jak wskazówki zegara i próba.


Post został pochwalony 1 raz
Pon 13:27, 27 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Super:) OdpaliłSmile Bardzo dziekuje kolego:)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:42, 27 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin