Autor |
Wiadomość |
Gość
|
zanik iskry w vento |
|
vento 1.8 rok pr. 1993. Jechalismy w pewnym momencie samochód zgasł(co sie wczesniej nie zdarzało) ,stwierdziłem zanik iskry.Jak można zlikwidować problem????Dziękuję pozdrawiam.
|
|
Pon 21:26, 13 Kwi 2009 |
|
 |
|
 |
omen
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: irland Płeć:
|
|
|
|
podejrzewam ze albo cewka zapłonowa albo aparat zapłonowy sprawdz kabel sterujacy aparatem lubi sie obrywac jezeli sie myle podaj wiecej info to postaram sie pomuc
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Pon 21:37, 13 Kwi 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
cewka lub modół zapłonu ,sprawż czy prąd z cewki wychodzi ,to nnajpierw.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 21:42, 13 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 21:38, 13 Kwi 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
z cewki nie wychodzi iskra, a głebiej nie patrzyłem,bo nie wiem jak.A o co chodzi z tym aparatem,bo za bardzo się nie znam
|
|
Pon 21:42, 13 Kwi 2009 |
|
 |
omen
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: irland Płeć:
|
|
|
|
do aparatu powinen isc kabel z cewki zobacz czy jest przymocowany do aparatu i do cewki PROSCIEJ moze zdejmij kopułkę podspodem bedzie palec rozdzielacza i tak zwany młoteczek i kowadełko sprobuj poruszyc delikatnie i sprawdz czy wtedy sprawdz czy jest iskra na przewodzie wysokiego napiecia wychodzacego z cewki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:59, 13 Kwi 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
Ok, dzięki .Zobaczymy jutro,odpisze jak mi poszło,może sie uda.Pozdrawiam
|
|
Pon 22:05, 13 Kwi 2009 |
|
 |
omen
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: irland Płeć:
|
|
|
|
powodzenia mam nadzieje ze pomogłem polecam sie na przyszłość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:07, 13 Kwi 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
 |  | do aparatu powinen isc kabel z cewki zobacz czy jest przymocowany do aparatu i do cewki PROSCIEJ moze zdejmij kopułkę podspodem bedzie palec rozdzielacza i tak zwany młoteczek i kowadełko sprobuj poruszyc delikatnie i sprawdz czy wtedy sprawdz czy jest iskra na przewodzie wysokiego napiecia wychodzacego z cewki |
Kolego Omen w tym aparacie jest czujnik Hala a nie przerywacz .Na 100% cewka padła taka kwadratowa.Cena około 130 zł. zamiennik.
|
|
Pon 22:18, 13 Kwi 2009 |
|
 |
sharkys
Mechanior

Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła (wielkopolskie)
|
|
|
|
czujnik halla lub cewka zaplonowa, standart w tych silnikach chyba ze cos z instalacja elektryczna
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Wto 7:28, 14 Kwi 2009 |
|
 |
omen
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: irland Płeć:
|
|
|
|
czujnik hala to inaczej czujnik połozenia wału i on nie znajduje sie w aparacie zaplonowym drogi kolego a tak sie składa ze mam audi z 1993 teraz na podnośniku i znajduje sie tam aparat zaplonowy jak w golfie 1 i jest przerywacz i wiem takze ze moze sie znajdować moduł przerywacza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:13, 14 Kwi 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
panowie nie ma się o co kłucić opcji jest wiele ,ja stawiam na cewke a w drugiej kolejności moduł , bo z padniętym aparatem się jeszcze w tym silniku nie spotkałem. najczęściej to cewki padaja w tych motorach.tych samochodzików jest na bogato to może masz znajomego żeby spróbować podmienić na chwilkę.
|
|
Wto 22:08, 14 Kwi 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
Witam!
Samochód sprawny,wszyscy panowie mieliście racje cewka padła.Dzieki,pozdro
|
|
Pią 18:32, 17 Kwi 2009 |
|
 |
|