Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
zanik iskry w vento

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
zanik iskry w vento
Autor Wiadomość
Gość







Post zanik iskry w vento
vento 1.8 rok pr. 1993. Jechalismy w pewnym momencie samochód zgasł(co sie wczesniej nie zdarzało) ,stwierdziłem zanik iskry.Jak można zlikwidować problem????Dziękuję pozdrawiam.
Pon 21:26, 13 Kwi 2009
omen
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: irland
Płeć: Mężczyzna

Post
podejrzewam ze albo cewka zapłonowa albo aparat zapłonowy sprawdz kabel sterujacy aparatem lubi sie obrywac jezeli sie myle podaj wiecej info to postaram sie pomuc


Post został pochwalony 1 raz
Pon 21:37, 13 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
cewka lub modół zapłonu ,sprawż czy prąd z cewki wychodzi ,to nnajpierw.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 21:42, 13 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Pon 21:38, 13 Kwi 2009
Gość







Post
z cewki nie wychodzi iskra, a głebiej nie patrzyłem,bo nie wiem jak.A o co chodzi z tym aparatem,bo za bardzo się nie znam
Pon 21:42, 13 Kwi 2009
omen
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: irland
Płeć: Mężczyzna

Post
do aparatu powinen isc kabel z cewki zobacz czy jest przymocowany do aparatu i do cewki PROSCIEJ moze zdejmij kopułkę podspodem bedzie palec rozdzielacza i tak zwany młoteczek i kowadełko sprobuj poruszyc delikatnie i sprawdz czy wtedy sprawdz czy jest iskra na przewodzie wysokiego napiecia wychodzacego z cewki


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:59, 13 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Ok, dzięki .Zobaczymy jutro,odpisze jak mi poszło,może sie uda.Pozdrawiam
Pon 22:05, 13 Kwi 2009
omen
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: irland
Płeć: Mężczyzna

Post
powodzenia mam nadzieje ze pomogłem polecam sie na przyszłość


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:07, 13 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
omen napisał:
do aparatu powinen isc kabel z cewki zobacz czy jest przymocowany do aparatu i do cewki PROSCIEJ moze zdejmij kopułkę podspodem bedzie palec rozdzielacza i tak zwany młoteczek i kowadełko sprobuj poruszyc delikatnie i sprawdz czy wtedy sprawdz czy jest iskra na przewodzie wysokiego napiecia wychodzacego z cewki

Kolego Omen w tym aparacie jest czujnik Hala a nie przerywacz .Na 100% cewka padła taka kwadratowa.Cena około 130 zł. zamiennik.
Pon 22:18, 13 Kwi 2009
sharkys
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła (wielkopolskie)

Post
czujnik halla lub cewka zaplonowa, standart w tych silnikach chyba ze cos z instalacja elektryczna


Post został pochwalony 1 raz
Wto 7:28, 14 Kwi 2009 Zobacz profil autora
omen
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: irland
Płeć: Mężczyzna

Post
czujnik hala to inaczej czujnik połozenia wału i on nie znajduje sie w aparacie zaplonowym drogi kolego a tak sie składa ze mam audi z 1993 teraz na podnośniku i znajduje sie tam aparat zaplonowy jak w golfie 1 i jest przerywacz i wiem takze ze moze sie znajdować moduł przerywacza


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:13, 14 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
panowie nie ma się o co kłucić opcji jest wiele ,ja stawiam na cewke a w drugiej kolejności moduł , bo z padniętym aparatem się jeszcze w tym silniku nie spotkałem. najczęściej to cewki padaja w tych motorach.tych samochodzików jest na bogato to może masz znajomego żeby spróbować podmienić na chwilkę.
Wto 22:08, 14 Kwi 2009
Gość







Post
Witam!
Samochód sprawny,wszyscy panowie mieliście racje cewka padła.Dzieki,pozdro
Pią 18:32, 17 Kwi 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin