Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
1 litr oleju na 300 km!!!

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
1 litr oleju na 300 km!!!
Autor Wiadomość
Gość







Post 1 litr oleju na 300 km!!!
co moze być przyczyną takiego ubytku??? czy możliwe że zła uszczelka pod pokrywą zaworów?? bo silnik jest mokry
Pon 14:10, 30 Mar 2009
Gość







Post
Jakie auto i jaki silnik.
Pon 14:50, 30 Mar 2009
Gość







Post
hyundai accent 1,5 12v 1995 r
Pon 18:18, 30 Mar 2009
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
Może przy okazji kopci jak go przygazujesz, bo przy takich ubytkach to raczej powinno być to zauważalne, chyba że sąsiad ci raz w tygodniu olej podkrada Happy. Uszczelniacze lub pierścienie na 100%


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:10, 30 Mar 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
no kopci ale przecież nie przepalił by takiej ilości oleju
Wto 7:00, 31 Mar 2009
Gość







Post
Kolego szukaj drugiego silnika,bo ten koszt Cie zabije remontu.Ja przynajmniej bym wzioł za robote 700 lepiej kupić drugi i przełożyć.
Wto 11:47, 31 Mar 2009
Gość







Post
zmienie tylko tą uszczelke dod pokrywą żeby tak nie ciekło i będę jeżdził niech pali ten litr oleju na 1000 km... zajeżdze dziada i sprzedam na złom albo części
Wto 12:32, 31 Mar 2009
Gość







Post
To weż mu olej zmień na lubro 50W20 może delikatnie pomoże i zalej mu na nowy olej moto doktora.Jest to tani olej do skończonych silników.
Wto 12:40, 31 Mar 2009
Gość







Post
ok spróbuje... zależy mi żeby tylko trzy lata do końca studiów pociągną... może da radę Smile
Wto 13:15, 31 Mar 2009
Gość







Post
nagle ci się to stało??
Wto 13:21, 31 Mar 2009
Gość







Post
nieudany zakup... koleś wypucował silnik zalał olej i skąd mogłem wiedzieć... a że troche kopcił to żadna nowość w 13 letnich autach... podrobię go trochę i sprubuje sprzedać może komuś ale nie wiem czy się opłaca
Wto 13:24, 31 Mar 2009
Gość







Post
no to ja ci powiem że nikt tu nie sprecyzuje odpowiedzi na twoje pytanie bo przyczyn moze być kilka. Naprawa żeczywiście może być kosztowna dlatego musisz podjąc tródną decyzje o dalszym przebiegu sprawy.
Wto 13:35, 31 Mar 2009
Gość







Post
nie zamierzam sie pakować z kasą... to jest pewne... robię uszczelkę aby nie ciekło i będę jeżdził albo zprzedam za tyle ile kupiłem... i tak już trochę kasy wsadziłem ale trudno
Wto 13:46, 31 Mar 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Na początek dokonaj pomiaru kompresji...
Mówisz że kopci,to polecam wykrecić kolektor wydechowy i sprawdzic która rura jest ''inna''(uwalona) od pozostałych.Od którego cylindra.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tarantula dnia Wto 18:10, 31 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Wto 18:01, 31 Mar 2009 Zobacz profil autora
sharkys
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła (wielkopolskie)

Post
moze uszczelniacze na zaworach, spokojnie nie od razu zlom


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:38, 31 Mar 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
jak bedę zmieniał uszczelke to sie zobaczy... ale fakt faktem że musi olej uciekać bo żaden silnik nie przepali litry oleju na 300 km
Wto 20:05, 31 Mar 2009
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak to nie przepali, ja mam teraz na warsztacie Mazda MX-3 1.8 V6. Mazda na 1000 km wciągnęła 4,5 litra. Sam nie wierzyłem do puki nie rozebrałem silnika, gdzie brakowało uszczelniaczy. Gdzieś zaginęły Happy


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:20, 31 Mar 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
no to rzeczywiście... ale u mnie jest widoczny wyciek z pod pokrywy... swoje też przepali bo jak na jedynce przygazuje to siwo z tyłu
Wto 21:35, 31 Mar 2009
Gość







Post
ciśnienia sprężania to nie ma co mierzyć. ja myślę że opcja sharkysa jest prawdopodobna [uszczelniacze] zaworów,
Wto 22:26, 31 Mar 2009
Gość







Post
uszczelka była twarda jak kamien... puszczała na całej długości...
Pią 15:22, 03 Kwi 2009
ostry850
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

Post
ja tez radze gumki na zaworach moze dojsc do tego remont glowicy nowe prowadnice i zawory planowanie albo robic albo gonic auto jak najszybciej


Post został pochwalony 0 razy
Sob 7:01, 18 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin