Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Zawieszenie / hamulce

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Zawieszenie / hamulce
Autor Wiadomość
Unf
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Zawieszenie / hamulce
Witam

Mam 2 problemy, ktore chyba lacza sie w calosc...

1. Podczas jazdy, na dziurach/uskokach z tylu po lewej stronie slychac silne stuki. Myslalem, ze to moze tuleje tylnej belki ale po wymianie nie ustalo. Nastepny cel to pewnie amortyzator?

2. Podczas jazdy z wyzsza predkoscia (60-90+) po przejechaniu nierownosci nastepuje silne uderzenie z tylu (wyzej wymienione) po czym... linka hamulca recznego naciaga sie sama i blokuje tylne kola (z tylu mam bebny). Czasami lekko - tak ze kola sie kreca ale "ciezko", a dzis zdarzylo sie na maxa ze kola po prostu staja deba i jeden wielki pisk. W tej sytuacji musze sie zatrzymac, ruszam od nowa i wtedy puszcza i jest ok.

Jak to mozliwe? Jakim cudem linka potrafi sama sie zaciagnac i zablokowac kola? Czy niesprawny amortyzator i w zwiazku z tym nieregularne zachowanie sie tylu samochodu moze miec na to jakis wplyw?

Czy jak tyl samochodu mocno siadzie, moze naciagnac regulator sily hamowania i to on spowoduje zablokowanie szczek przez tloczki?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Unf dnia Śro 21:37, 20 Mar 2013, w całości zmieniany 3 razy
Śro 21:28, 20 Mar 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak byś podał jeszcze co to za samochód.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:03, 20 Mar 2013 Zobacz profil autora
Unf
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Opel Corsa B 1.7D, 1997r.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:34, 20 Mar 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
linki nie powinny się same zaciąg,są źle założone,lub za krótkie bo nie powinny się zaciągać jak jest samochód maksymalnie obciążony.Korektor siły hamowania działa na zasadzie że jak jest samochód obciążony to większe ciśnienie przechodzi przez korektor do cylinderków.Przepuszcza ciśnienie w zależności obciążenia tylnej osi po naciśnięciu pedału hamulca.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:04, 20 Mar 2013 Zobacz profil autora
CIT-LTD_co_uk
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 10 Sty 2013
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Proponowałbym udac się do dobrego warsztatu i sprawdzić linki,ponieważ stwarzasz w tej chwili zagrożenie na drodze nie tylko dla siebie,ale i dla innych użytkowników ruchu. Druga sprawa stukania:amortyzator lub ( co mi się zdarzało) również przegub.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 8:50, 27 Mar 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin