Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Ford 1.8 tddi

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Ford 1.8 tddi
Autor Wiadomość
tom2573
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Ford 1.8 tddi
Witam wszystkich problem dotyczy forda fokus 1.8 tddi auto rzuciło palenie na kompie nic nie pokazuje zero błędów próbowałem na Plaku pali rozrząd wykluczyłem po wyjęciu wtryska i kręceniu silnikiem pompa nie stwarza ciśnienia żeby go przebić oczywiście paliwo z przewodów tylko kapie . Jaka może być przyczyna tej awarii .


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:18, 11 Paź 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Możliwe, że to padł sterownik pompy przy tych silnikach to chyba już norma.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:14, 11 Paź 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Mogą wystąpić błędy P1664 i P1564 ale i nie i jest wina sterownika pompy,wymontuj sterownik i wyślij do regeneracji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Wto 20:54, 11 Paź 2011, w całości zmieniany 3 razy
Wto 17:30, 11 Paź 2011 Zobacz profil autora
tom2573
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Witam zaciągnołem auto do mechanika sprawdził i powiedział że napięcie na przewodach jest i sterownik na pompie powinien być dobry, ale trzeba go dać do sprawdzenia .Ale ja myśle może dać cała pompe do regeneracii. Dzięki za info odezwe się jak coś będzie wiadomo . Pozdrawiam :piwo:


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:33, 11 Paź 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Najpierw zrób sterownik jeśli wszystko będzie w porządku nie widzę potrzeby regeneracji całej pompy no chyba, że już tego wymaga.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:02, 11 Paź 2011 Zobacz profil autora
tom2573
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Witam przemyślalem wszystko i sterownik poszedl do naprawy bo niema co wydawać kasy wczoraj go odebrałem i auto śmiga . Dzięki za porade


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:46, 16 Paź 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
No widzisz i napięcie było i był padnięty ale to tylko tranzystor w sterowniku się pali.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:56, 16 Paź 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin