| Autor | Wiadomość | 
	
		| frick Nowicjusz
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 15 Mar 2011 Posty: 6
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: małopolska
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|  mercedes c 180 przyjechał i nie odpala |  |  
				| Witam wszystkich na forum i prosze o pomoc kupiłem mercedesa c 180 i jak jechałem do domu to normalnie odpalał po krótkich postojach
 (do domu jakieś 350 km) obudziłem się rano i już nie odpalił. Iskra jest, pompka po przekręceniu
 kluczyka podpompowywuje paliwo i przestaje świece cały czas suche. Czy podczas kręcenia
 rozrusznika pompka ma podawać paliwo podczas kręcenia rozrusznika . Dlaczego świece są suche pomimo wielu prób uruchomienia silnika i czy może na to wszystko mieć wpływ fakt że auto na wolnych obrotach troche falowało na obrotach (800 do 1100)poza tym z żeczy które wiem o tym aucie
 to to że nie działał wskażnik lub czujnik temperatury i to że gość wysłał mnie do domu taki kawał
 drogi z gołymi klockami i pare innych.
 Bardzo prosze o pomoc.
 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Śro 0:06, 16 Mar 2011 |   | 
	
		|  | 
	   |  | 
       |  | 
    
	
		| Doktor FACHMAN
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 1063
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 45 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| jak w poprzednim poście, generalnie cały układ paliwowy do sprawdzenia. Pompa +filtr+ moduł bo 4 wtryski na raz nie padły.Podczas krecenia rozrusznikiem paliwo powinno byc podawane - przeciez jakos musi odpalic. 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Śro 3:07, 16 Mar 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| frick Nowicjusz
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 15 Mar 2011 Posty: 6
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: małopolska
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Czyli że pompa działa tylko coś z elektryką bo pompa podaje paliwo po włączeniu zapłonu tylko nie podaje jak kręce rozrusznikiem ? nie wiem czy iść tym tropem ? Czy ja  mogłem to jakoś spowodować bo nie znam tego auta jeszcze a jak ja spałem po podróży to mój mały brat wszedł do auta i pewno
 wszystko naciskał.a czy nie powinien odpalić na tym paliwie które tyle razy podawała pompa po
 włączeniu zapłonu (wiele razy próbowałem odpalić a wcześniej tata)?prosze o pomoc i dziękuje za dotychczasową.                                                         Pozdrawiam
 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Śro 23:44, 16 Mar 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| Doktor FACHMAN
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 1063
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 45 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| od naciskania raczej nic sie nie zepsuło. Sprawdz jeszcze czy immobiliser sie wyłacza. W sensie czy kontrolka gasnie. jesli chodzi o układ paliwowy to trzeba sprawdzic cisnienie paliwa i bedzie wiadomo w zasadzie czy jest ok czy nie. Upewnij sie na 100% czy masz iskre na kazdej swiecy. 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Czw 2:46, 17 Mar 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| frick Nowicjusz
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 15 Mar 2011 Posty: 6
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: małopolska
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Dziękuje za odpowiedz, prosze mi jeszcze powiedzieć czy ja nie mając jakiegoś specjalnego sprzętu moge sprawdzić to ciśnienie ? 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Czw 10:56, 17 Mar 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| Doktor FACHMAN
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 1063
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 45 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| No moze być cieżko. Powiem szczerze że nawet w warsztatach czasem cieżko to spotkać. Ściągnij przewód paliwowy gdzieś na złączce. Druga osoba kreci rozrusznikiem. Podstaw sobie jakis pojemnik żeby paliwo nie lało sie wszedzie i sprawdz czy leci. Moze poprostu pompa padła. jesli bedzie leciec t sprawdz czy wtryski dostaja zasilanie, jakims miernikiem. jesli nie bedzie leciało to trzebaby wyciagnac pompe, podłaczyć zasilanie z zewnatrz i sprawdzic czy działa. choc z drugiej strony jesli mowisz ze słychac przy przekrecaniu kluczyka to zasilanie ma. Wiem ze to śmieszne ale sprawdz czy w baku jest paliwo, moze wskaźnik przekłamuje a paliwa nie ma. I sprawdz jak zachowuje sie immobiliser, czy konrolka gaśnie, spróbuj odpalić drugim kluczykiem jak masz. tyle na obecna chwile wpada mi do głowy. 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Czw 14:37, 17 Mar 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| frick Nowicjusz
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 15 Mar 2011 Posty: 6
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: małopolska
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Z tą pompą to trochę dziwna sprawa bo ona pompuje po włączeniu zapłonu i paliwo płynie i jak już podpompuje to przestaje i jak kręce to nie leci dlatego obstawiam że pompa jest ok narazie nie robiłem nic z tym autem bo nie byłem w domu jutro się za niego wezme i będe informował co i jak dziekuje za pomoc i cierpliwość w odpowiadaniu na być może dla mechanika głupie pytania
  
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Czw 20:22, 17 Mar 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| Doktor FACHMAN
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 1063
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 45 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Spokojnie, nikt nie rodzi sie szechwiedzący:) Skąd wiesz ze jak krecisz rozrusznikiem to nie daje paliwa?To ze przestajesz ja słyszec wcale nie znaczy ze nie pracuje i nie podaje paliwa. Musisz sprawdzic to w przewodzie paliwowym. 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Czw 21:10, 17 Mar 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| Zbynio Starszy podawacz kluczy
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 05 Sty 2010 Posty: 22
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Elbląg
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Według starej zasady , zacząć od najprostszych rzeczy: czyli sprawdzić bezpieczniki. 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Czw 21:25, 17 Mar 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| sharkys Mechanior
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 279
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 14 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Piła (wielkopolskie)
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| mysle ze niskie cisnienie paliwa jak piszesz ze iskra jest, sprawdz cisnienie na listwie 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Pią 7:36, 18 Mar 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| darek Nowicjusz
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 24 Lut 2011 Posty: 8
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Holandia prowincja ZEELAND
 Płeć:
   |  
 |  | 
	
		| Pią 21:06, 18 Mar 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| frick Nowicjusz
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 15 Mar 2011 Posty: 6
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: małopolska
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Witam i dziękuje wszystkim za pomoc przyczyną był filtr i przez to było słabe ciśnienie paliwa zastanawia mnie tylko dlaczego do samego domu dojechałem bez problemów tzn. dobrze wchodził na
 obroty i nie brakowało mu mocy. Teraz nabawił się nowej bolączki po wjechaniu do garażu i
 wyłączeniu silnika pompa paliwa nadal pracowała i tak dobre 20 minut aż odłączyłem kleme jak
 ją podpimam nadal pompuje .   pozdrawiam wszystkich
 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Pon 0:13, 28 Mar 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		|  |