Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problem z Golfem2 1.3 benz+gaz

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problem z Golfem2 1.3 benz+gaz
Autor Wiadomość
tomcikpl
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Problem z Golfem2 1.3 benz+gaz
Witam mam problem z Golfem 2 1.3 rano jak chce odpalic to musze naciskac gaz(deptac) bo inaczej zgasnie i tak do upadlego jak sie juz rozgrzeje tak okolo 5min.to juz chodzi i puzniej niema problemu.Niewiem czy to ma znaczenie ale jedna z przepustnic jest luzna (zadnego oporu niewyczuwam)gaznik perb.2E.Podejrzewam ze niema ssania ale moge sie mylic jezeli mial ktos taki problem prosze o pomoc .Aha moze ktos ma schemat gaznika.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:35, 28 Sty 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie przypominam sobie dokładnie ale rano powinieneś nacisnąć gaz i taka zapadka powinna zaskoczyć i to jest ssanie i automatycznie podnosi obroty na przepustnicy.A spadają bo bimetal się nagrzewa i wycofuje przysłonę od ssania.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 15:32, 28 Sty 2010 Zobacz profil autora
turboplus+
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Rozumiemy ze odpalasz samochod na benzynie??? bo jesli na gazie to to bedzie normalne ze bedzie tobie gasł dopuki sie nie na grzeje...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:52, 28 Sty 2010 Zobacz profil autora
tomcikpl
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
ok jutro bede probowal w razie to nie pomoze to bede szukal dalej .Tak zapalam na bezynie bo na gazie teraz nie ma szans dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:45, 28 Sty 2010 Zobacz profil autora
tomcikpl
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
A gdzie znajduje sie ten bimetal bo zabardzo sie nie orientuje.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:53, 28 Sty 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Z boku gaźnika na wysokości przepustnicy rozruchowej powinna być taka mała metalowa puszka. W środku jest sprężyna bimetalowa z tego co pamiętam.
W każdym razie do rozruchu zimnego silnika ta przepustnica ma być zamknięta.
Czw 20:06, 28 Sty 2010
tomcikpl
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Do tej puszki sa podlaczone weze z plynem chlodniczym. Czy jak to rozbiore to nic mi sie nie rosypie jak to bedzie uszkodzone to tez moze nie dzialac ssanie dzieki za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:42, 28 Sty 2010 Zobacz profil autora
tomcikpl
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
dzwigienka do przepustnicy nie jest podlaczona niewiem jak ja podlaczyc czy brakuje mi jakiegos plastiku bo rozebralem i tam jest tylko sama oska (chodzi mi o przepustnice do ssania w gazniku perb.2e)i moze dlatego musze deptac na pedal gazu zeby nie gasl prosze o jakies wskazowki na ten temat zgory dziekuje pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:06, 30 Sty 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
anie jest końcówka kwadratowa lub prostokątna i powinna wchodzić w tą przystawkę a w tej przystawce jest bimetal.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:27, 31 Sty 2010 Zobacz profil autora
tomcikpl
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
znalazlem bimetal to jest w ksztalcie sprezyny(blaszka zwinieta w sprezyne)a oska od tej przepustnicy jest zcieta z dwoch stron i tam mi czegos brakuje czesciowo ssanie mi juz dziala tylko ta gorna przepustnica jest luzna i sie nie zamyka dzieki za pomoc a co do oski od bimetalu to jest kwadratowa


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:18, 01 Lut 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
No i tam przy bimetalu powinna być kostka lub z bimetalu jest zrobiona końcówka w która wchodzi ośka.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:30, 01 Lut 2010 Zobacz profil autora
tomcikpl
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
wszystko juz pasuje z tym bimetalem dzieki za pomoc pomoglo sprawe uwazam za zakonczona pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:30, 02 Lut 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin