Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
renault clio I 1.4 8v 96r

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
renault clio I 1.4 8v 96r
Autor Wiadomość
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post renault clio I 1.4 8v 96r
Mam taki problem z tym samochodem. mianowicie po odpaleniu słychać stuki tylko przez kilka sekund pożniej ucicha i tak przy 2000 obr/min znów się pojawiają. pierścienie , panewki, uszczelki, zawory, rozrząd wymieniony tuleje cylindra trochę porysowane ale to chyba nie przez to stuki słychać było jezdzone na lużnych panewkach korbowych czy możliwe że wał się pokrzywił.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:30, 29 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Witaj.
Moim zdaniem to bedzie zapłon.Od dawna słychac te stuki?
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:42, 29 Kwi 2009 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
no już jakiś czas


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:09, 29 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Ja stawiam na sworznie tłokowe.
Czw 11:09, 30 Kwi 2009
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
sworznie niby za lużne w korbowodzie chodziły


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:41, 30 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
zawory rególowane hydraulicznie ,bo jakos nie moge skojarzyć, jeżeli tak to popychacze na 90%.
Czw 22:55, 30 Kwi 2009
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
,zawory zwykłe mechaniczne wałek w głowicy


Post został pochwalony 0 razy
Pią 9:09, 01 Maj 2009 Zobacz profil autora
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
Raczej obstawiam luz na którymś korbowodzie, miałem tak kiedyś w Ibizie. Nikt nie mógł zlokalizować stuków i wymienili pół auta. Jak się nie mule to tam zawory są regulowane ręcznie więc to odpada.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:36, 01 Maj 2009 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
ale luz ten przy panewce?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:25, 02 Maj 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
mnie to to wyglada na jakiś błąd z panewkami myslę że te stuki to na panewkach masz ,albo jak koledzy napisali sfoznie tłokowe.
Pon 11:36, 04 Maj 2009
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
ale panewki wymieniłem


Post został pochwalony 0 razy
Pon 11:54, 04 Maj 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Rafał5 napisał:
zawory rególowane hydraulicznie ,bo jakos nie moge skojarzyć, jeżeli tak to popychacze na 90%.


Gdyby były to popychacze to byłby klekot a nie stuk. W dodatku nie na wszystkich obrotach to sie dzieje... Hym Sworznie tłokowe tylko na to stawiam. No chyba ze wał korbowy masz krzywy...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:21, 04 Maj 2009 Zobacz profil autora
omen
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: irland
Płeć: Mężczyzna

Post
ja bym stawiał na skrzywiony wał albo korbowody sie podgieły miałem tak w oplu vektra takie same objawy stukot nie do zlokalizowania wymieniłem wał i korbowody i wszystko ucichło pozdrawiam i powodzenia Laughing Surprised


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:08, 04 Maj 2009 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
czyli stawiać na wał lub korbowody


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:31, 05 Maj 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
lub sworznie tłokowe.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:36, 05 Maj 2009 Zobacz profil autora
omen
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: irland
Płeć: Mężczyzna

Post
jak juz pisałem to na stowe wał i korbowody ale to tylko moja opinia


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:48, 05 Maj 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin