Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Turbosprężarka LT35

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Turbosprężarka LT35
Autor Wiadomość
ArkadiuszB
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post Turbosprężarka LT35
Witam

Zahaczę o tajemną wiedzę Smile

Chciałbym na początku prosić aby nie odpowiadać w ten sposób, że sam tego nie rób, że wyważarki laserowe muszą być itd itd.

Problem jest następujący:

Rozkręciłem turbosprężarkę, od strony "zimnej" udało mi się koło kompresji zdjąć.
Pare elementów co znajduje się w środku ładnie zeszły ale zatrzymałem się na wyjęciu wirnika (ten z tym trzpieniem)

W jaki sposób ten mechanizm się wyjmuje ?
Czy muszę od strony "gorącej" te cztery śruby też odkręcić i zdjąć korpus ?
Wolę się najpierw zapytać, żeby jakaś niespodzianka w postaci wyskakującej sprężynki z "nikąd" mnie nie zaskoczyła....

Pozdrawiam i z góry dziękuję za info

Arek


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:58, 09 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tam jest nakrętka i jedne łopatki schodzą z oską i nie wyciągniesz bez rozpołowienia,jest na forum czyszczenie turbo zacięte kierownice


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:31, 09 Kwi 2011 Zobacz profil autora
ArkadiuszB
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Właśnie tą jedną nakrętke (od strony zimnej) odkręciłem i zdjąłem ten wirnik, pod nim tą całą aluminiową obudowę też zdjąłem i na tym się zatrzymałem.

Widać tam teraz korpus (w środku) mosiężny i pewnie jego całego trzeba jakoś wyjąć.

Na forum nie znalazłem niestety opisu albo foto jak do tego się zabrać aby wyjąć teraz ta drugą część wirnika z tym wałkiem razem.

Pewnie jakoś da rade ale jeszcze nie wiem jak.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:21, 09 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Musisz rozkręcić całą dopiero wyciągniesz wirnik i dostaniesz się do tulejek jak ci coś pomoże;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Nie 9:27, 10 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin