Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
VW Bora 2.0 benzyna problem z automatem

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
VW Bora 2.0 benzyna problem z automatem
Autor Wiadomość
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post VW Bora 2.0 benzyna problem z automatem
Witam. Jest do sprzedania VW Bora w automacie (USA) ale musze poznac Wasze opinie na pewien temat a mianowicie jest tak: Po wlaczeniu na D z N jest odczuwalna krotka chwila zwloki zanim auto wogole ruszy. Przy zmianie na R tak samo jest krotka chwila zwloki i czuc rowniez lekkie szarpniecie. Czy to kwestia tylko wymiany plynu czy tez moze byc grubsza niespodzianka? Dzieki za wszelkie info. Pozdrawiam.

P.S. Zajefajna nowa szata forum - podoba mnie sie to.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 5:48, 18 Lis 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Najprościej zmienić olej i filtr. Bardzo możliwe że to jest to. Jak nie pomoże to trzeba podpiąć pod komputer, bo samemu niewiele się da zrobić przy takiej skrzyni. Czy po wyjęciu bagnetu nie czuć spalenizną, czy dobrze zmienia biegi?
Śro 12:00, 18 Lis 2009
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
sprawdz poziom oleju na początek ,zbyt niski poziom moze być przyczyną
ewentualnie sprzegło hydrokinetyczne do wymiany


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:44, 18 Lis 2009 Zobacz profil autora
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Zmienia biegi bardzo ladnie bez szarpniec. Aha dodam ze bardziej wyczuwalna jest ta zwloka na zimnej skrzyni, po rozgrzaniu troche lepiej. Poziomu plynu nie sprawdzalem fakt ze moze byc tylko plyn ale nastepnym faktem jest to ze auto ma na szafie juz 160 tys MIL i wyprodukowane w Meksyku wiec chyba odpuszczam... Pozatym to mozecie cos napisac o tym motorze 2.0? Mial on chyba 115KM ale pojecia nie mam czy warto w ten motor inwestowac... Dzieki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 0:16, 19 Lis 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin