Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Ibiza 2.0 gti prosze o pomoc |
|
Witam Posiadam ibize z 93 roku ma ona silnik 2.0 8v 115 km, posiadam gaz w niej , lecz ibiza nie ma mocy , nie wkręca sie na obroty, gdy wbijam bieg to strasznie sie muli , niechce jechać. Wymieniłem przepływomież , kable,świece lecz to nie to , świece zawszę po odkręceniu są czarne jak smoła.I silnik bardzo szybko mi się przegrzewa, chyba walnięta jest pompa wody, lub termostat. Proszę o pomoc bo chciałbym zrobić wkącu moją ukochaną ibizę
|
|
Nie 21:27, 20 Wrz 2009 |
|
|
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Zla mieszanka.Sprawdz ten układ chłodzenia też.Sonde lambda tez nalezy sprawdzić.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:41, 20 Wrz 2009 |
|
|
borys2121
Młotkowy
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
|
|
|
zacznij od ustawienia zaplonu bo z tego co opisales to wszystko wskazuje na zaplon tzn. nie bedzie mial mocy bedzie sie szybciej grzal i bedzie palil wiecej. sonde lambde tez mozna sprawdzic bo jak jest instalacja gazowa to lubi czesciej siadac pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 7:31, 21 Wrz 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
A jak sie przegrzewa to ubywa wody w zbiorniczku?? Jak koledzy wczesniej pisali zapłon do regulacji. Sprawdz aparat zapłonowy jezeli taki masz.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:04, 21 Wrz 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
nie wody nie ubywa, silnik po zrobieniu 3 km jest już zagotowany , czy to moze być wina termostatu, pompy wody????, bo czujnik temperatury został niedawno wymieniony.
|
|
Śro 20:32, 23 Wrz 2009 |
|
|
borys2121
Młotkowy
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
|
|
|
to moze byc zaplon zacznij od sprawdzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:50, 23 Wrz 2009 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
co rozumiesz przez zagotowany silnik 90* to temperatura robocza silnika jeżeli dojdzie do 110* to płyn napewno zacznie wywalać wtedy już sie gotuje i korek zacznie przepuszczać
odkręć układ wydechowy zaraz za kolektorem wydechowym i zobacz czy jest różnica , może którys czlon układu jest zapchany i spaliny niemają swobodnego przepływu i będzie silnik mulił lub szybciej nabierał temperatury
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:39, 23 Wrz 2009 |
|
|
Budziniak
FACHMAN
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa-Wola Płeć:
|
|
|
|
Oddaj samochód do mechanika , on będzie wiedział co sprawdzić i gdzie ręce wsadzić
Wydasz kupe kasy na graty i nadal będzie jeździł jak by chciał a niemógł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:44, 23 Wrz 2009 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|