| 
	
		| 
 
	
	
	
		| Autor | Wiadomość |  
		| blacksentinel Młotkowy
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 71
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Gubin
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|  nowe spręzyny, stare amortyzatory - czy tak można |  |  
				| Witajcie. 
 Ostatnio zabierałem się z zamiarem wymiany przednich amortyzatorów w Clio, kupiłem też nowe sprężyny.
 Amortyzatory okazało się ze nie pasują (inna wersja była potrzebna - na 54 mm rozstawu śrub w Clio, a amortyzatory kupiłem 52 mm).
 Założyłem natomiast na stare amortyzatory, których nie wymieniłem - nowe sprężyny. Stąd moje pytanie.
 
 Czy można tak robić? I czy zawieszenie w samochodzie będzie miało teraz lepszą charakterystykę niż wcześniej? Czy też docelowo zakupić też nowe amortyzatory i założyć też nowe amortyzatory? Czy takie mieszanie starych amortyzatorów i nowych sprężyn jest dopuszczalne? Dodaję ze są obydwie sprężyny na jednej przedniej osi są nowe .
 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Wto 15:46, 12 Maj 2009 |   |  
		|  |  |  |  |  |  
		| agata75 Gość
 
 
 
 
 | 
			
				|   |  |  
				| Podjedź na stacje diagnostyczną,niech sprawdzą. 
 |  |  
		| Wto 17:07, 12 Maj 2009 |  |  
		|  |  
		| Tarantula Specjalista
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1100
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 34 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Belgia/Małopolska KLI
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Witaj. Do amorków kupiłbym poduszki i lozyska dla pewności.Musisz je dokładnie obejrzec czy wszystko z nimi dobrze.Pamietaj ze amory/sprezyny wymienia sie parami np: lewy tył/przód,prawy tył/przód.
 Pozdrawiam.
 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Wto 19:25, 12 Maj 2009 |   |  
		|  |  
		| Gość 
 
 
 
 
 | 
			
				|   |  |  
				| tak naprawdę to pierwsze co powinieneś zrobić to sprawdzić skuteczność amortyzatorów na stacji diagnostycznej ,to one sa najważniejsze.charakterystyka twojego zawieszenia po wymianie sprężyn nie uległa zmianie,lub minimalnie, a jaki powód wymiany sprężyn? 
 |  |  
		| Wto 23:50, 12 Maj 2009 |  |  
		|  |  
		| blacksentinel Młotkowy
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 71
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Gubin
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Jedna spręzyna stara była pęknięta na górze jak się okazało po rozbiórce zawieszenia. Jakby patrzec z przodu samochod minimalnie niżej stał, pękło jakieś jedynie 3 cm spręzyny na samym początku spręzyny przy górnym mocowaniu amortyzatora. Taki ten samochod kupiłem po prostu.
 I dlatego zaczełem grzebać w zawieszeniu.
 Przy duzych prędkościach np. od 100 km/h wzwyż stukało przy amortyzatorze.
 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Wto 23:55, 12 Maj 2009 |   |  
		|  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 |  |  |