Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
silnik mascot 3.0 dci

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
silnik mascot 3.0 dci
Autor Wiadomość
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post silnik mascot 3.0 dci
Silnik renault mascot 3.0 dci problem taki, że silnik ładnie wchodzi na obroty jednak gdy schodzi z obrotów nie pracuje na wolnych obrotach tylko gaśnie. Gdy się go zapali chodzi na wolnych obrotach przy delikatnym gazowaniu schodzi na wolne obroty jednak gdy przy gazuję powyżej 3000 obrotów nie zejdzie na wolne obroty tylko zgaśnie.
Kolega podłączał do komputera diagnostycznego i z tego co mówił to pojawiły się błędy za niskie ciśnie na szynie a drugi zawór regulacji ciśnienia nie pamięta nr.
Co może być przyczyną , za wszelkie podpowiedzi dziękuję.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:49, 18 Paź 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Na listwie masz czujnik ciśnienia a w pompie wysokiego ciśnienia masz regulator ciśnienia i one ze sobą współpracują.Wykręć zobacz czy nie ma opiłków a przy regulatorze ciśnienia sprawdź oringi.Najlepiej podmienić od kogoś bo to nie takie tanie.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:01, 18 Paź 2014 Zobacz profil autora
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
Zawór regulacji ciśnienia z pompy zdemontowałem, nie zauważyłem tam żadnych opiłków, sprawdziłem opór cewki 3 om . Jest to elektromagnes czy można impulsowo podłączyć do niego napięcie 12 v ?
Ile takie oringi mogą kosztować.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:54, 18 Paź 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Oringi jak są dobre to ich nie ruszaj,nie są drogie,tylko drogi jest regulator ciśnienia.Cewka jest zasilana prądem 12V.Ważny jest czujnik ciśnienia bo on zbiera dane o ciśnieniu na listwie wysyła do sterownika silnika a sterownik przetwarza i wysyła do regulatora ciśnienia paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:34, 19 Paź 2014 Zobacz profil autora
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
Czyli jak zawór pracuje i oringi są ok to raczej nie dopatrywać się winy po jego stronie.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:13, 19 Paź 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To jest zbyt dużo powiedziane nie dopatrywać się,wszystko może się zdarzyć.W parametrach ciśnienie na listwie spadało do zera?czy utrzymywało się jakieś ciśnienie.
Podmień od kogoś czujnik ciśnienia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Nie 20:30, 19 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Nie 19:52, 19 Paź 2014 Zobacz profil autora
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
Jutro podłączę komputer i myślę że będę coś więcej wiedział.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:31, 19 Paź 2014 Zobacz profil autora
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
Błędy P0087 kolektor paliwa za niskie ciśnienie, drugi błąd P0089 Regulacja ciśnienia wadliwe działanie.
Zamontowałem zaworek regulacji ciśnienia i wszystko wróciło do normy.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:30, 20 Paź 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin