Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Stilo 1.8 16v 2002r.Szarpie silnikiem na wolnych obrotach

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Stilo 1.8 16v 2002r.Szarpie silnikiem na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post Stilo 1.8 16v 2002r.Szarpie silnikiem na wolnych obrotach
Silnik jak pisałem pracuje bardzo nie równo na wolnych obrotach,strasznie grzechocze jak diesel na wolnych.Grzechotanie to powoduje na pewno uszkodzony wariator,ale czy to też ma wpływ na szarpanie na wolnych obrotach.Po podłączeniu pod komputer sterownik nie generuje żadnych błędów.Z góry dzięki za jakąś podpowiedz,może ktoś z Was miał podobny przypadek?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 15:33, 14 Sty 2010 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdzałeś juz cos?
To moze być przepływomierz,przepustnica,któryś z czujników,sprawdz ciśnienie paliwa,regulator,możliwe że nawet Ecu nawala.
Powodów moze być naprawde wiele:)
P.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:19, 14 Sty 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Może lewe powietrze podciąga na kolektorze ssącym,opryskaj kolektor starterem i będzie wiadomo
Czw 23:26, 14 Sty 2010
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
Wszystko co pisaliście już sprawdziłem na samym początku,tym bardziej ,że ktoś już próbował remontować ten silnik czyli zmieniał pierścienie zrobił głowicę.I tu jest pytanie czy zrobił to dobrze czy po taniości.Tak właśnie wychodzą poprawki po kimś,że teraz trzeba się nieżle nagłowić żeby dojść co jest.Czekam na blokady do rozrządu bo może tam coś jest przestawione tym bardziej,że ma zmienne fazy rozrządu.Dam znać jak sprawdzę,chyba że Wam coś przyjdzie jeszcze do głowy.Ps.widzę,że troszkę ruszyło się to nasze forum,bo dawno mnie tu nie było z braku czasu.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:32, 15 Sty 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin