Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Ustawienie kata wtrysku transporter t4 2.5tdi acv

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Ustawienie kata wtrysku transporter t4 2.5tdi acv
Autor Wiadomość
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Ustawienie kata wtrysku transporter t4 2.5tdi acv
Witam mam problem z pacjentem a jest nim transporter z 2000r ,problem tkwi w kacie wtrysku a nastopił on po wymianie rozrzadu, 'gdy zimny samochod nie chce palic' i stad moje pytanko jak ustawic kat wtrysku?? mam do dyspozycji jedynie vaga czujnika zegarowego brak i watpie zeby ktos w mojej okolicy takowy mial zeby mi pozyczyc:) pozdrawiam wszystkich i serdecznie dziekuje za wasze odp ..


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:56, 28 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
A sprawdzałeś ile jest? blok 000 pierwsza pozycja to obroty silnika,druga to będzie początek wtrysku 45-55 i odczytasz jaki jest


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:40, 28 Sty 2011 Zobacz profil autora
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Dzis po probie podlaczenia nie mile zaskoczenie mnie spotkało ,nie idze sie polaczyc z niczym zasilanie w zlaczu diagnostycznym jest ale sie nic nie laczy. kiedys mialem taki przypadek w golfie ale tam po odlaczeniu nie orginalnego radia wszystko wrociło do normy a u tego pacjenta niestety jest orginał i nie wiem co znim jest nie tak...


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:40, 29 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
A jaki masz ten interfejs (VAG) na łączenie z komputerem na Com czy USB.A jak nie to mu przyśpiesz trochę i zobaczysz rano a jak przyśpieszyć,ustaw wał do znaku tak żeby i na pompie widział znaki do rozeznania gdzie będą jak ustawisz wał.Poluzuj pasek na górnej rolce a dolną go naciąg i automatycznie koło pompy ci przejdzie do przodu i masz przyśpieszony.A jak nie to luzuj koło na wałku rozrządu i przeciąg do przodu tylko to tylko milimetry.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:50, 29 Sty 2011 Zobacz profil autora
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
probowałem sie 2 saknerami na com połaczyc ale zaden nie tetyryty Smile z innymi t4 bez problemu sie laczyły nawet z tymi co maja taki sam symbol silnika sproboje go troche przyspieszyc a jak mi sie nie uda to bede sie za czujnikiem rozgladał..


Post został pochwalony 0 razy
Sob 15:12, 29 Sty 2011 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
podłącz VAG'a odłącz aku i podłącz za jakieś 30 sek powinnien się połączyć.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 15:21, 29 Sty 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin