| Autor | Wiadomość | 
	
		| skola22 Młotkowy
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 71
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Wejherowo
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|  Vento 1.9 TD 55kw |  |  
				| przy 2000 obrotów na biego (czym wiekszy bieg tym bardziej szarpie) po puszczeniu gazu auto szarpie jagbym naciskał i puszczał pedał chamulca , na wolnych obrotach silnik niechodzi za równo wpada w jakies takie minimalne wibracje... co to moze bvc? a druga sprawa wycieraczki działaja mi tylko na najwyzszym biegu sprawdzałem bezpieczniki wszystkie sałe sa są tam jeszcze takie wieksze ale który jest od wycieraczek i w jaki sposób je sprawdzic? 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Nie 18:36, 18 Gru 2011 |   | 
	
		|  | 
	   |  | 
       |  | 
    
	
		| MichuMachu Starszy podawacz kluczy
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 42
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Wisła
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| kolego sprawdz poduszki silnika i skrzyni oraz  filtry i czy przewody paliwowe sa drozne lub uklad paliwowy nie zapowietrzony. Popatrz tez jeszcze na kolo pasowe na wale korobowym czy nie ma bicia na boki.... a co do wycieraczek to tez te przelaczniki przy kierownicy sa nie bardzo mozesz sprobowac przeczyscic... 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Nie 21:21, 18 Gru 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| mario23 Super Spec
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 641
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 22 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Śląskie  Cz-wa
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| A jak wygląda sprawa filtrów? było kiedyś do niech zaglądane? Kopci ci ten dieselek? Jeśli tak to na jaki kolor. 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Nie 21:30, 18 Gru 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| skola22 Młotkowy
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 71
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Wejherowo
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| wszystko sprawdziłem i jest ok filtry były wymieniane przed zimą wszystkie.... czy moze to byc wina ustawienia kąta wtrysku bo niedawno regenerowałem pompe paliwa? bo był ustawiany na ,,słuch" .... czy moze macie inne pomysły? moze wtryski? 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Pon 18:08, 26 Gru 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| mario23 Super Spec
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 641
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 22 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Śląskie  Cz-wa
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Kąt wtrysku to raczej odpada do takich objawów raczej wgląda na to jak by paliwo nie dochodziło. Sprawdź te rzeczy o których pisał kolega MichuMachu. 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Pon 20:59, 26 Gru 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| skola22 Młotkowy
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 71
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Wejherowo
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| weże paliwowe sa całe nie sa zagiete ani nic tylko ze wczesniej niechciał mi odpalac i było prawdopodobienstwo ze pompa cofa paliwo i na wenzu załozyłem zaworek zwrotny który w tej chwili jest zbedny bo pompa jest ok , moze to to? 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Pon 22:03, 26 Gru 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| Doktor FACHMAN
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 1063
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 45 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| jeśli założyłeś zaworek  w dobra strone to nie to) Masz dobrze wszystko przykrecone? Moze pompa nie wydala na jednej sekcji.... Moze masz przewod nie dokrecony. 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Wto 0:18, 27 Gru 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| yachu Starszy podawacz kluczy
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 13 Mar 2011 Posty: 35
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Nie kręciłeś przypadkiem dawką paliwa kolego. Na początek wyrzuć zaworek.A zaworek kalibrowy na pompie dobrze założyłeś? 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Wto 20:29, 27 Gru 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| Roman59 ADMIN
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 3641
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 226 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Podkarpacie
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| A jak zaciągniesz przestawiacz zapłonu[tak zwane ssanie] to nie lepiej chodzi? 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Wto 20:34, 27 Gru 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| skola22 Młotkowy
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 71
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Wejherowo
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| tak na ssaniu chodzi dobrze dopiero jak wcisne ssanie to zaczyna wariowac nie zawsze ale czesto i robi to na zimnym i na ciepłym silniku... ja przy pompie nic niegrzebałem tak jak ja odebrałem tak została wstawiona i było wszystko ok jakis czas a potem zaczeły sie te obiawwy....Na pompie niema widac zadnych wycieków wiec raczej jest wszystko ok. 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Wto 21:42, 27 Gru 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| yachu Starszy podawacz kluczy
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 13 Mar 2011 Posty: 35
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| No to przyspiesz zapłon i będzie ok.Rozrząd chyba dobrze złożyłeś? 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Wto 21:50, 27 Gru 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| Roman59 ADMIN
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 3641
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 226 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Podkarpacie
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| 	|  |  	|  | tak na ssaniu chodzi dobrze dopiero jak wcisne ssanie to zaczyna wariowac nie zawsze ale czesto i robi to na zimnym i na ciepłym silniku... ja przy pompie nic niegrzebałem tak jak ja odebrałem tak została wstawiona i było wszystko ok jakis czas a potem zaczeły sie te obiawwy....Na pompie niema widac zadnych wycieków wiec raczej jest wszystko ok. | 
 To pozostało ci oznaczyć pozycję teraz pompy poluzować śruby i skręcić pompę w stronę silnika na początek o 2 mm i próba,lub ustawić początek wtrysku 0.80mm ale pompa nie pierwszej młodości to możesz ustawić więcej nawet 0.90mm
 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Wto 22:42, 27 Gru 2011 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		|  |