Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
VW bora

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
VW bora
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post VW bora
Pany!
Dziś pojechałem na wezwanie do bory 1.9 66kw AGR ALH (wg kompa diagnostycznego)
Auto podobno nie chciało zapalić, pojechałem, sprawdziłem czy jest pasek rozrządu, czy rozrusznik w ogóle kręci, zadałem plaka i odpalił.
Problem z tym wozem jest taki:
- nie odpala normalnie, trzeba długo kręcić rozrusznikiem
- podczas kręcenia mruga świeca żarowa
- auto na wolnych kulawo pracuje
- podobno jest straszny muł, vmax wynosi 130 km i trzeba długo deptać

Błędów było sporo, wyskoczył masowy przepływomierz powietrza itp po skasowaniu błędów auto nadal kijowo działa, jeden błąd wyskakuje za każdym razem:

17672 P1264
Zawór pompy/dysze cylindra 2 N241 przekroczona górna granica regulacji.

Był taki sam błąd odnośnie cylindra 1 ale się skasował i się nie pojawia.
Sprawdziłem stan wałków bo auto jeździ od roku na 10w40 ale wałek wygląda idealnie. Klient zlecił mi zrobienie obsługi jutro ale raczej wątpię żeby pomogła wymiana filtra paliwa i powietrza, o oleju nie wspomnę...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:26, 24 Wrz 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Wychodzi że wtrysk do wymiany .


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:46, 24 Wrz 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ten drugi? A jak się go odpali to przez jakiś czas chodzi dobrze po czym kuleje właśnie tak jak by jeden niedomagał. A da się te pompowtryski jakoś diagnozować domowym sposobem?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:26, 24 Wrz 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak miałeś ściągniętą pokrywę trzeba było sprawdzić okablowanie pompo wtrysków a ten błąd to jest drugi cylinder,pościągaj wsuwki i załóż je spowrotem.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:35, 24 Wrz 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Przecież tam nie ma pompo wtrysków tylko zwykła pompa i wtryski .


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:43, 24 Wrz 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
soviet100 napisał:
Przecież tam nie ma pompo wtrysków tylko zwykła pompa i wtryski .

Wszystko się zgadza tylko skąd wyszedł taki błąd? 17672 źle odczytany? tym się sugerowałem i takiej udzieliłem odpowiedzi wg błędu.To jest pompa sterowana elektronicznie i jeden wtrysk sterujący.
Jeszcze to;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Wto 21:31, 25 Wrz 2012, w całości zmieniany 3 razy
Pon 20:17, 24 Wrz 2012 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
2 wtrysk padniety,,,moze tylko zaworek albo kolba,,,,rozbierz go i wyczysc sprawdz sprezynki i zebys nie zgubil jednej ani drugiej,,,,,jak niewiesz jak rozebrac i zregenerowac to daj znac dam ci sposob na 102 tanim kosztem


Post został pochwalony 0 razy
Wto 0:00, 25 Wrz 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Jak nie ma pompowtrysku jak jest...
Może źle odczytałem kod silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 8:26, 25 Wrz 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Dopiero 130 km były na pompowtryskach .


Post został pochwalony 0 razy
Wto 10:43, 25 Wrz 2012 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
soviet100 napisał:
Dopiero 130 km były na pompowtryskach .


105KM 115KM 130KM oraz 150KM jest na pompowtryskach (PD)

Nie wiem jak z SDI ale podejżewam ze tez są pompowtryskiwacze


Post został pochwalony 0 razy
Wto 13:44, 25 Wrz 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Kod silnika nie zgadza się do tego błędu jak jest AGR to w jaki sposób sterownik wyrzucił błąd ze sterownika na pompo wtryskach.Może być że źle odczytany błąd czy kod silnika.
4 cilinder 1.9 liter TDI TDI
90km (66kW): 1Z AGR AHH AHU ALE ALH ANU
110km (81kW): AFN AHF ASV AVG

4 cilinder 1.9 liter TDI PD TDI PD
100km (74kw): ATD, AVB, AVQ, AXR, BEW.
105km (77kw): BKC, BLS, BXE.
115km (85kw): AJM, ATJ, AVB, AUY, AXR, BKE, BRB, BVK.
130km (96kw): ASZ, AVF, AWX, BLT.
150km (110kw): ARL, BTB.
160km (119kW): BPX, BUK.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:02, 25 Wrz 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
sorry to jest ta 130 konna jednostka, dziś odkryłem że jak auto odpali, i się je zgasi po czym odpali to auto ma moc mimo że błąd jest dalej aktywny


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:52, 25 Wrz 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Dla ciekawych napisze rozwiązanie zagadki:

Okazało się że błąd na drugim cylindrze jest ale nie powoduje to żadnej namacalnej usterki, przetarł się wąż podciśnienia, po wymianie auto ożyło, trzeba było je troszkę przegonić co by się wypaliła mu rurka i teraz śmiga aż miło.
Nawet diesla nowego powalił brak podciśnienia...


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:39, 28 Wrz 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin