Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
BMW e39 520i przyspieszanie.

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Na każdy temat Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
BMW e39 520i przyspieszanie.
Autor Wiadomość
vivaldi
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ostrołęka

Post BMW e39 520i przyspieszanie.
Witam.
Może ktoś obeznany by mi powiedział czy to jest normalne zjawisko , że podczas przyspieszania jak dam gaz do podłogi to silnik dość ospale przyspiesza obroty.
Ale jak nieco odpuszczę gaz to wtedy zaczyna ostro rwać do przodu. Wogóle to silnik lepiej przyspiesza jak gaz wciskam stopniowo a nie do podłogi.

Czasem to jest kłopotliwe bo jak mam przed sobą blisko jakieś autko to puszczajac gaz mogę niechcący wjechać mu w zad.

Zastanawia mnie co się dzieje w tym czasie?
Czy jak dam do podłogi to robi się za bogato czy wręcz odwrotnie?

A może to któryś czujnik nawala?

Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to czekam.

DO MODÓW. Jeśli piszę nie w tym dziale co potrzeba to proszę przenieść.
Nie za bardzo wiem jak się na tym forum poruszać ale się nauczę :-D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vivaldi dnia Czw 20:44, 18 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Czw 20:43, 18 Cze 2009 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
coś masz nie tak bo samochód powinien powinien płynnie reagować na pedał gazu


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:50, 18 Cze 2009 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Wiec myśląc logicznie moze to czujnik połozenia przepustnicy(nie jestem pewien czy poprawnie to napisałem)Znajduje sie on kolo rury dolotowej z filtra powietrza do silnika.Sprawdz tez samą przepustnice.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:58, 18 Cze 2009 Zobacz profil autora
vivaldi
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ostrołęka

Post
Dzięki koledzy.

Czujnik położenia przepustnicy mam bezpośrednio na osi przepustnicy.
Z tego co wiem to jest poprostu potencjometr.
Tylko jak go sprawdzić?
a raczej jakie wartości powinien wskazać miernik?

Co do sprawdzania samej przepustnicy to nie za bardzo wiem co tam sprawdzić?
Linak podłączona a przepustnica porusza się bez zacinania.

A czy jest jakiś czujnik podciśnienia w dolocie?
Może on nawala i komputer nie wie , że silnik ma ciężko?

A czy jest możliwość upewnić się co do składu mieszanki w czasie przyspieszania?
czy są jakieś przenośne testery?

Wogóle to zawsze jak przyspieszam i na chwilę odpuszczę gaz a nasępnie znowu depnę to przyspieszanie jest o wiele lepsze.
Ja to podejżewam układ zasilania paliwem.

Coś czuję , że sam to długo <i> będę to naprawiał.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:34, 18 Cze 2009 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Najlepiej jedz na jakis dobry sprzęt i sprawdzisz sobie.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:50, 18 Cze 2009 Zobacz profil autora
vivaldi
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ostrołęka

Post
Łatwo powiedzieć.
Ale w Ostrołęce to jest niewykonalne.
Tu nikt się nie zajmuje elektroniką.
A na bmw patrzą jak na diabła.

Sam mam carsofta do bmw ale to zabawka.

Podłączałem go i nie ma zapisanych kodów błędów silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:10, 18 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
Niestety ale bez podłączenia się nie obejdzie. Inaczej BMW nie zdiagnozujesz. Musisz kogoś znaleźć lub kupić na allegro interfejs pod GT1 [link widoczny dla zalogowanych] Pewnie i tak wywalą, nie wiem dlaczego!!!

Kiedys wywaliłem bo podales link do forum konkurencyjnego/mod


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:33, 18 Cze 2009 Zobacz profil autora
vivaldi
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ostrołęka

Post
Sprzęt fajny ale ta cena...
Troszkę drogo jak za coś co mi pomoże w tej jednej naprawie <bo>
Do tego jest obawa , że nie pojmę jak się tym bawić?

Podłączyć i odczytać coś to zaledwie początek.
Trzeba jeszcze wiedzieć jak być powinno.

Pewnie trzeba szukać jakiegoś majstra.

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to śmiało.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:58, 18 Cze 2009 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Szukaj kogos bo to trzeba dobrze ogarnąćSmile
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:42, 18 Cze 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Potencjometr pedału gazu:)

Zrób diagnoze na kompie i on wykarze ci skutecznosc działania tego potencjometru:)

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pią 7:36, 19 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Filtr paliwa kiedy wymieniales?? Jezeli jest juz stary to moze on robic problemy. Natomiast jezeli jestes przekonany ze filtr jest OK, to sprawdz cisnienie paliwa i regulator cisnienia paliwa, Nastepna mozliwosc masz w nieszczelnosci ukladu dolotowego. W kwestii samej elektroniki to moze byc praktycznie wszystko zwiazane z ECU lacznie z nim samym.
Sob 2:44, 20 Cze 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Na każdy temat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin