Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Jeep Cherokee

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Na każdy temat Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Jeep Cherokee
Autor Wiadomość
gran
Gość






Post Jeep Cherokee
Mam pytanie. Auto, które jeździło, postało 24h nic nie było słychać, nagle po odpaleniu silnika głos przypomina silnik tak jakby na zaworze ssącym, jest łopkanie jakby chodził jeden lub dwa tłoki. Czy może się zawiesić zawór ssący? Wyglada to tak jakby na zaworze ssącym.
Pią 13:59, 19 Mar 2010
gran
Gość






Post Re: Jeep Cherokee
gran napisał:
Mam pytanie. Auto, które jeździło, postało 24h nic nie było słychać, nagle po odpaleniu silnika głos przypomina silnik tak jakby na zaworze ssącym, jest łopkanie jakby chodził jeden lub dwa tłoki. Czy może się zawiesić zawór ssący? Wyglada to tak jakby na zaworze ssącym.


*to jest jakby na zaworze wydechowym
Pią 14:01, 19 Mar 2010
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Jaki silnik jest w aucie? który rok?

Opisz dokładniej problem...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:38, 19 Mar 2010 Zobacz profil autora
gran
Gość






Post
Kełysz napisał:
Jaki silnik jest w aucie? który rok?

Opisz dokładniej problem...

Pozdrawiam




Silnik 2,5l turbo diesel 116 kM. Silnik pracuje tak jak silnik spalinowy esak(ciągnęli duże młocarnie).
Wydaje się tak, że ten dziwny głos słychać w kolektorze wydechowym.
Sob 16:03, 20 Mar 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Może popychacze się zapowietrzyły i nie domyka zaworu i ciśnienie bije do kolektora ssącego lub wydechowego.Poluzuj lekko za koleją przewody na wtryskach i wyczujesz który nie pali bo zmieni głos.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 9:19, 21 Mar 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
roman59 napisał:
Może popychacze się zapowietrzyły i nie domyka zaworu i ciśnienie bije do kolektora ssącego lub wydechowego.Poluzuj lekko za koleją przewody na wtryskach i wyczujesz który nie pali bo zmieni głos.



Dzięki, jutro sprawdzę. A jeśli się zapowietrzyły to jak je odpowietrzyć?
Nie 10:31, 21 Mar 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
On się sam odpowietrzy tylko musi się podgrzać,tak się dzieje po złożeniu głowicy albo zawory się nie domykają albo klekoczą a po podgrzaniu i przytrzymaniu na obrotach około 1500-1800 przechodzi i wraca do normy.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:09, 21 Mar 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
roman59 napisał:
On się sam odpowietrzy tylko musi się podgrzać,tak się dzieje po złożeniu głowicy albo zawory się nie domykają albo klekoczą a po podgrzaniu i przytrzymaniu na obrotach około 1500-1800 przechodzi i wraca do normy.




Teraz słychać takie nierówne chodzenie i tak jakby odzywa się któryś zawór, co robić?
Nie 13:01, 21 Mar 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Trzeba było zostawić go na wolnych obrotach niech by sobie pochodził i zobaczysz.Przysłuchaj się z tyłu tłumika czy nie słychać takiego ciuchania i sprawdź jeszcze poprzez odkręcenie rurki do wtrysku na którym cylindrze nie ma zmiany w pracy silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:06, 21 Mar 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post gran
roman59 napisał:
Trzeba było zostawić go na wolnych obrotach niech by sobie pochodził i zobaczysz.Przysłuchaj się z tyłu tłumika czy nie słychać takiego ciuchania i sprawdź jeszcze poprzez odkręcenie rurki do wtrysku na którym cylindrze nie ma zmiany w pracy silnika.



Dzięki. To wszystko zrobiłem a co robić dalej?
Pon 8:16, 22 Mar 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To po poluzowaniu rurki od wtrysku jest wszystko ok,nie ma zmiany? a piszesz że nie chodzi równo to musisz wyczuć.Może z wtryskiem się coś stało.Tylko to się luzuje bardzo delikatnie i dokręcasz i słuchasz.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 9:13, 22 Mar 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Na każdy temat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin