Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
problem z klientem.

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Na każdy temat Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
problem z klientem.
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post problem z klientem.
panowie taka sprawa. w lutym tego roku wymieniałem rozrzad w audi a6 2,5 tdi 155KM, 2004 rok. klient nie chciał faktury, dostał tylko papier na czesci - ale nie fakture(oferte w cenach detalicznych z IC) za czesci i tak wzialem mniej niz oferta IC, ale tak żeby cos z tego było. wymieniłem kompletny rozrzad + paski wieloklinowe. napinacza nie wymieniałem bo był dobry a jemu jak każdemu zalezało na pieniadzach. auto przejechało na tym 4500km. (klient to polski niemiec, który wiekszosc czasu spedza w de) dzwonił do mnie pierwszy raz jakos w maju ze cos mu sie stało z autem ze jakis pasek pekł - zupełnie bez konkretów, pytał czy wymieniłem pasek wieloklinowy - mowie tak i ze dostał stara czesc. zadzwonił za 2 dwa dni i mowi ze jakis drut mu wszedł w pasek auto zgasło. ze odda to do jakiegos mechanika. noi oddał do jakiegos swojego znajomego z niemiec, ale podobno sobie z tym, nie poradzil, cos mowil ze jeszcze sprezarka z klimy mu poszła- ale naprawde gada sie z nim jak z dupa w nocy. no ale sprezarka to nie moj problem tak pomyslałem i tyle. jak dzwonił pierwszy raz to mu powiedziałem zeby wzioł auto na lawete i przyjechał. no i dzis przyjechał. auto juz chodzi a koles ma fakture z serwisu audi z niemiec na 3000euro. wiec mu grzecznie powiedziałem ze ja bardzo chetnie uznał bym gwarancje gdybym widział auto przed naprawa, no to on ze idzie do sądu. troche mnie wkurwia taka głupia gadka. ma kartke ze niby napinacz paska wieloklinowego był poluzowany co spowodowało ze pasek wieloklinowy spowodował przeskoczenie rozrzadu i opis co tam wymieniali. to juz nie chodzi o to ze to moja wina czy nie moja, bo skad mam wiedziec jak auto chodzi, chociaz jestem za to pewien - ale gwarancja chyba nie działa tak ze on sobie naprawi gdzies indziej a ja za to płace? macie jakies pomysły jak to teraz dobrze rozegrac?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:54, 23 Lip 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Pierdol to narazie jeśli jesteś pewny że to nie Twoja wina


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:34, 23 Lip 2012 Zobacz profil autora
staszekdziaslo
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
No właśnie... ale czy jestes pewny? Na 100%?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 11:50, 26 Wrz 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Na każdy temat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin