Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Jaki sprzęt do diagnostyki Corsy D

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Narzędzia i sprzęt warsztatowy Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Jaki sprzęt do diagnostyki Corsy D
Autor Wiadomość
Nix
Gość






Post Jaki sprzęt do diagnostyki Corsy D
Czy jest dostępny interfejs do Corsy D - chodzi o odczyt błędów, kasowanie inspekcji itd. Corsa wyposażona jest w CAN.
Nie 19:31, 21 Cze 2009
Gość







Post
Myślę że coś takiego powinno być okay
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Nie 21:26, 21 Cze 2009
Gość







Post
no nie ,nie mam do czynienia ze sprzętem diagnostycznym,ale wydaje mi się to conajmniej dziwne, za 100 pln diagnozujesz i obsługujesz wiekszosc europejskich i wschodnich marek. po co ludzie kupuja sprzet za nawet 20 tys jak tym syfem za 100 można robić takie cuda.
Nie 22:00, 21 Cze 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Dokładnie.Ja bym nawet na to nie popatrzył.A nawet jak to kupisz,mozliwe ze wogóle nie odpali ten sejf:)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:29, 21 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Ja posiadam Audi A3 rok prod 2001, co prawda nie jest jeszcze na szynie CAN ale po kupieniu kabla za 60 zł, zainstalowaniu odpowiedniego oprogramowania na laptopie mogę zrobić z samochodem dokładnie to o co pytał kolega a nawet więcej.

Wiadomo że można kupić cały interfejs diagnostyczny za duże tysiące ale tak na prawdę on się wiele nie różni od zwykłego laptopa, tylko tyle że przystosowany jest do używania w warsztacie i służy do wykonywania określonych funkcji.

Nie ma się czego obawiać, wystarczy tylko podejść do tego z głową.

Jak ktoś namiesza w samochodzie przy użyciu interfejsu diagnostycznego za 20 tyś zł to też auta nie odpali.

Pozdrawiam
Pon 6:56, 22 Cze 2009
Gość







Post
Teraz poczekamy na wypowiedz fachowca sprzętu diagnostycznego 735Pawła .
Pon 7:15, 22 Cze 2009
Nix
Gość






Post
Zadzwoniłem do tej firmy z allegro żeby dowiedzieć się nieco więcej bo z opisu wynika że tego mi trzeba, ale odpowiedzieli że na temat interfejsów wiedzą tylko tyle co na stronce - oni je tylko sprzedają i nie dają żadnego programu - ten co jest służy tylko do sprawdzenia kabla.
Czy będzie działał z moją Corsą i jaki ew program byłby potrzebny?
Wto 16:36, 23 Cze 2009
Gość







Post
Jeżeli sprzedawca tak do tego podchodzi to może rzeczywiście sobie to darować. Spróbuj poszukać jeszcze czegoś, na allegro jest tego całe mnóstwo.
Zerknij też na forum użytkowników Opla, tam pewnie jest sporo informacji na temat tego jaki dokładnie interfejs kupić, z jakimi programami współpracuje i jak dokładnie się tym posługiwać.

Zobacz też to: [link widoczny dla zalogowanych]

Tutaj sprzedawca pokazuje jakiego oprogramowania można używać do diagnostyki.

Jeżeli chcesz kupować na Allegro, najlepiej poszukaj sprzedawcy z twojego regionu u którego będziesz mógł zakupić interfejs osobiście.

Pozdrawiam
Wto 21:34, 23 Cze 2009
Gość







Post
ELM 327 to sprzet do diagnostyki EOBD czyli diagnostyki elektroniki silnika i w zasadzie tylko do tego. W sporadycznych przypadkach mozna nim zrobic ABS czy AirBag ale to mozna policzyc na palcach jednej reki. Osobiscie nie uzywam ELM327, ale mam strszego brata ELM320 ktory po lekkim tuningu doskonale robi mi fordy do 2004r.
Co do samego ELM327 to uwazam ze jest wart swojej ceny (ok 150zl), wazne zeby dobrac do niego dobre oprogramowanie, a to juz troche trudniejsze lub drozsze jak kto woli.
Wto 22:04, 23 Cze 2009
Gość







Post
czyli tak nie kończy się na tych 150zł ,ile kosztuje dobre oprogramowanie do tego? to tak z czystej ciekawości.
Wto 22:46, 23 Cze 2009
Nix
Gość






Post
a co w takim razie potrzeba żeby skasować np. inspekcję?
jaki interfejs do tego służy - czy to tylko kwestia oprogramowania?
Wto 23:13, 23 Cze 2009
Gość







Post
musisz mieć ten badziewny fejs za stówe co go tak koledzy chwalą.
Wto 23:15, 23 Cze 2009
Gość







Post
Rafał5 napisał:
czyli tak nie kończy się na tych 150zł ,ile kosztuje dobre oprogramowanie do tego? to tak z czystej ciekawości.

Oprogramowanie kosztuje ok. 1000zl rocznie. Jednak jak poszukasz dobrze w necie to masz je za free, ale to juz na wlasna odpowiedzialnosc Very Happy . Reszta to juz PW Wink


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 22:57, 24 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Śro 22:56, 24 Cze 2009
Gość







Post
No to ja wam coś powiem, jak otwierałem warsztat szczypałem się z zakupem testera i kupiłem elm 327. Aby go uruchomić trzeba się troszkę naszukać Smile ale dzieła on tylko z autami powyżej 2000 roku i to nie wszystkimi i łączy się tylko z silnikiem. Co do tanich testerów to jedyny najtańszy w miarę uniwersalny to cdif a jak szukamy coś dobrego to gutman na rzeszę szkoda czasu kasy i pisania
Sob 11:57, 07 Lis 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Narzędzia i sprzęt warsztatowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin