Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Miernik instrukcja obsługi

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Narzędzia i sprzęt warsztatowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 17:07, 20 Lip 2007    Temat postu: Miernik instrukcja obsługi

Może dla was jest to banalne ale szukam osób mogących mi wytłumaczyć jak obsługiwać prosty miernik cyfrowy jaka funkcja do czego jest itd z góry dzięki za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manios
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

PostWysłany: Nie 19:11, 22 Lip 2007    Temat postu:

ja sprobuje
wiec
w wiekszzosci prostych miernikow cyfrowych mozesz znalesc 4 funkcje
pierwsza i podstawowa w twojej nowej pracy to funkcja oznaczana w elektronice literka `V` czyli volt
w 99% to `v` w elektromechanice musi byc tez z takim malym znaczkiem niemam go na klawiaturze ale wyglada tak :ma kreseczke pozioma a pod kreseczka trzy kropeczki to znaczy ze mozesz mierzyc prad staly czyli taki w ktorym wiesz gdzie jest plus a gdzie minus
druga rzecz to tez literka `V` ale z takim slaczkiem cos takiego jak przewrucona literka s ta funkcja sluzy do pomiaru pradu zmiennego
numer trzy to literka `A` - amper sluzy do pomiaru natezenia pradu pamietaj ze zeby zmierzyc ampery musisz miernik podlaczyc szeregowo do obwodu
nastepna funkcja jest oznaczona literka ktorej tez niemam na klawiaturze ale napewno wiesz jak oznacza sie ohm czyli om
to sluzy do pomiaru rezystancji
pamietaj ze niemorzesz przekraczac podanych zakresow
tzn jesli mierzysz prad w gniazdku to musisz ustawic sobie na prad zmienny i na wartosc 1000 V
niewiem co moge Ci jeszcze napisac najlepiej poczytaj instrukcje obslugi tam troszke lepiej to lopisuja niz ja
a wogule to sie zmeczylem tym pisaniem
Twisted Evil
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manios
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

PostWysłany: Nie 19:14, 22 Lip 2007    Temat postu:

a wogóle piter to ile TY masz lat jesli moge spytac ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 21:56, 23 Lip 2007    Temat postu:

25 sorki za tak banalne pytania odnośnie miernika ale nigdy wcześniej nie miałem z tym urządzeniem do czynienia ani z elektryką po prostu chcę się nauczyć elektromechaniki a zarazem mechaniki samochodowej do prac przy swoim aucie wykorzystując zasoby internetu i pomoc innych osób myślę ze jest to realne. Dziękuję za wypowiedź w sprawie miernika pozdrawiam...
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Narzędzia i sprzęt warsztatowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin