Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
podnosnik dwukolumnowy dwusilnikowy - jak dziala synchron ?

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Narzędzia i sprzęt warsztatowy Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
podnosnik dwukolumnowy dwusilnikowy - jak dziala synchron ?
Autor Wiadomość
panadol
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post podnosnik dwukolumnowy dwusilnikowy - jak dziala synchron ?
Witam
Moze mnie ktos oswiecic jak dziala synchronizacja za pomocą linki ?
Kombinuje Jego uzycie do troche nietypowych celow "prywatnych" :
Jest maly garaz o dlugosci 520 i szerokosci 290 i wysokosci okolo 320.
Poniewaz procz samochodu sa jeszcze zazwyczaj 2 albo 3 motocykle/skutery pomyslalem zeby na samym koncu zrobic taka platforme podnoszoną o szerokosci samochodu kolo 150cm(zeby nie przeszkadzalo przy wysiadaniu z samochodu) i dlugosci max 250cm. Slupki bylyby metr przed koncem garazu i przy samych scianach co by nie przeszkadzaly w parkowaniu samochodu. Platforma podnosliaby sie na jakies 160cm.
Pomyslalem ze najlepiej chyba byloby kupic jakis dwusilnikowy dwokolumnowy podnosnik - wydaje sie ze w tym przypadku najprosciej mozna by zmniejszyc rozstaw slupkow do jakis 280cm. Pytanie jak dziala ta linka synchronizujaca silniki i czy raczej bezproblemowo uda mi sie obnizyc i zwezyc ta poprzeczke gorną z linka "synchronizujaca".
Co myslicie wogole o tym rozwiazaniu ?
Waga platformy to max 500kg. dla bezpieczenstwa moge ja obudowac sciankami zeby nic z gory nie spadlo
Wiem ze sa gotowe platformy samochodowe np firmy klaus stosowane raczej w garazch publicznych ale tu nei wchodzi w gre ze wzgledu na za duze wymiary jak rowniez cene. Podnosnik uzywany dwusilnikowy widze ze za jakies 3-4tys kupie.
Bardzo glupi pomysl ?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:25, 14 Paź 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie rozumiem dobrze o tej platformie,ale ty chcesz podnosić tą platformę tym podnośnikiem? Samochód na podnośniku musi być odpowiednio ustawiony,przez to przednie łapy masz krótsze bo silnik masz z przodu,jak źle ustawiony to słychać trzaski na prowadnicach.Ja mam elektroniczny sam się ustawia a jak jest na linki to idzie dwie linki i one są podłączone do krańcówek i regulują.Rostaw łap możesz zmniejszyć co do rozszerzenia to nie ze względów bezpieczeństwa.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:56, 14 Paź 2012 Zobacz profil autora
panadol
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Tak jest - chce ta platforme podnosic podnosnikiem - takzeby pod platforma mozna normanie zaparkowac samochod. o ustawieniu auta na podnosniku wiem ze musi byc "wmiare" rowno" - mysle ze tu problemu by nie bylo - z jednej strony platforma by wystawala okolo 1m, z drugiej 1.5 (razem ma miec okolo 2.5m)
Calosc zakladajac ze maxymalnie 3 jednoslady wejda bedzie wazyc 500kg. fakt ze czasem jeden czasem 2 czasem 3 ale czy faktycznie roznica obciazen na przod tyl platformy o wadze 500kg bedzie miala az taki wplyw ?
Z tego co wiem nawet najmniejsze podnosniki mnaja udzwig 2000kg wiec skor 4 rayz wiecej niz planowany max ciezar platformy to "wysrodkowanie" az tak wielkiego znaczenia miec nie bedzie - czy tez bardzo sie myle ?
co do tej linki - to pocholere te krancowki na linkach a nie przy bezposrednio na samych kolumnach ?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:23, 14 Paź 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Linki i krańcówki utrzymują żeby podnosił równo obie strony,musi wyłączyć podnośnik gdy podniesie do góry i jak spuści do dołu i odblokowuje blokadę łap.U mnie automatycznie sobie wyrównuje poziom łap sam zatrzyma pracę jednego silnika żeby się wyrównały.500kg przeciążenie na jedną stronę to trochę za dużo,wiem że wyciągają silniki na przednich łapach ale to jest nie taki ciężar.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:20, 14 Paź 2012 Zobacz profil autora
panadol
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
dzieki za odpowiedzi Smile
500kg max ale nie na jedna strone obciazenia !
Zrobilem rysunek - bedzie mniej wiecej tak :

z jednej strony ramie bedzie 1m z drugiej okolo 1,5metra. Nawet jak bym strasznie niefortunnie 2 motocyjkle ustawil wydaje mi sie ze max ze 100-150kg bedzie przeciazenia na jedna strone a jak sie dobrze ustawi/trafi to i bedzie rownomierny rozklad na obie

Pytanie czy jak np kupie cos takiego :
[link widoczny dla zalogowanych]
(to tylko przyklad)
czy raczej bez wiekszych problemow skroce i obnize ten wspornik na gorze zebym mial mneijszy rozstaw kolumn i zeby sie zmiscil w 320cm wysokosci


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:24, 14 Paź 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Może być coś z tego,dasz radę.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 9:22, 15 Paź 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Narzędzia i sprzęt warsztatowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin