Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Tester pomiaru kompresji

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Narzędzia i sprzęt warsztatowy Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Tester pomiaru kompresji
Autor Wiadomość
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post Tester pomiaru kompresji
Witam.
Posiadam takowy tester do pomiaru kompresji i nie wiem czy jest on uszkodzony czy moze zle skonstruowany bo wyglada troche jak taka samorobka.
kupiony w cenie ok 90zl i co mnie iteresuje to czy wentyl zastosowany w koncu krucca(zwykly wentyl detkowy jak w maszynce wentla) jest tutaj niezbedny?
Musi trzymac jakos cisnienie ale czy nie blokuje on cisnienia gdyz nie jest on wcisniety po zalozeniu nastepnej koncowki.
Mierzylem testerem dwa silniki 1.4 i 2.0 i na pierwszym cisnienie dochodzilo do 5bar max na 2litrowce do 6,5 krecilem ile wlazlo przy otwartej przepustnicy i wyjetym bezpieczniku od cewki i pompy paliwowej.
Testowalem sam manometr na pompce noznej i wyniki pokrywaly sie.
zalaczam zdjecia do wgladu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:26, 02 Maj 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To działa jako zaworek zwrotny i ciśnienie nie wraca z manometru,ale ciśnienie w cylindrach jest marne.Sprawdź ciśnienie tak zwane olejowe i zobaczysz jaka będzie różnica w ciśnieniu.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:08, 02 Maj 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
Obecnie juz nie posiadam w/w aut ale robilem probe olejowa w przypadku tego 1.4 i byla roznica (0,5bara) takze niewielka rowniez.
Bede mierzyl teraz w golfie to sie okaze,ale cos mi sie wydaje ze moze to wina przyrzadu,no chyba ze oba silniki byly tak slabe.
Czyli ten wentyl nie stawia zadnego oporu dla wpychanego powietrza?
Dam znac jak przeprowadze pomiar sprezania w golfie.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:40, 02 Maj 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Narzędzia i sprzęt warsztatowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin