Witam.
Posiadam takowy tester do pomiaru kompresji i nie wiem czy jest on uszkodzony czy moze zle skonstruowany bo wyglada troche jak taka samorobka.
kupiony w cenie ok 90zl i co mnie iteresuje to czy wentyl zastosowany w koncu krucca(zwykly wentyl detkowy jak w maszynce wentla) jest tutaj niezbedny?
Musi trzymac jakos cisnienie ale czy nie blokuje on cisnienia gdyz nie jest on wcisniety po zalozeniu nastepnej koncowki.
Mierzylem testerem dwa silniki 1.4 i 2.0 i na pierwszym cisnienie dochodzilo do 5bar max na 2litrowce do 6,5 krecilem ile wlazlo przy otwartej przepustnicy i wyjetym bezpieczniku od cewki i pompy paliwowej.
Testowalem sam manometr na pompce noznej i wyniki pokrywaly sie.
zalaczam zdjecia do wgladu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
To działa jako zaworek zwrotny i ciśnienie nie wraca z manometru,ale ciśnienie w cylindrach jest marne.Sprawdź ciśnienie tak zwane olejowe i zobaczysz jaka będzie różnica w ciśnieniu.
Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:08, 02 Maj 2011
rawracer Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Obecnie juz nie posiadam w/w aut ale robilem probe olejowa w przypadku tego 1.4 i byla roznica (0,5bara) takze niewielka rowniez.
Bede mierzyl teraz w golfie to sie okaze,ale cos mi sie wydaje ze moze to wina przyrzadu,no chyba ze oba silniki byly tak slabe.
Czyli ten wentyl nie stawia zadnego oporu dla wpychanego powietrza?
Dam znac jak przeprowadze pomiar sprezania w golfie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach