Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Zamiast koła dwumasowego

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Przydatne linki Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Zamiast koła dwumasowego
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post Zamiast koła dwumasowego
Zamienniki kół;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:20, 13 Paź 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Czyli będzie po starości tyle że tarcza będzie bardziej (skrętna) niż dotychczas


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:22, 14 Paź 2012 Zobacz profil autora
robboh
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 06 Lis 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
ja tam nie polecam takiego rozwiązania gdy auto jest młodsze niż 6-8 lat. Szlag trafi skrzynię i układ napedowy. po to wymyślili te dwumasy, aby je odciążać od drgań z wału korbowego.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 14:05, 06 Lis 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
robboh napisał:
ja tam nie polecam takiego rozwiązania gdy auto jest młodsze niż 6-8 lat. Szlag trafi skrzynię i układ napedowy. po to wymyślili te dwumasy, aby je odciążać od drgań z wału korbowego.

To co to za silnik????? że występują aż takie drgania że trzeba było zastosować koła dwu masowe??
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Śro 21:56, 06 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Śro 21:07, 06 Lis 2013 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
robboh napisał:
ja tam nie polecam takiego rozwiązania gdy auto jest młodsze niż 6-8 lat. Szlag trafi skrzynię i układ napedowy. po to wymyślili te dwumasy, aby je odciążać od drgań z wału korbowego.


Przerabiałem ze 3 razy jeszcze nikt nie na rzeka Laughing Laughing Laughing nawet lepsze jak ktoś ciągnie przyczepy czy lawety.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:30, 07 Sty 2014 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Podlacze sie pod temat.
W tym tygodniu przuciagneli na lince do mnie forda focus C max 2.0 tdci z uszkodzonym wysprzeglikiem.
Po rozebraniu okazalo sie za do wymiany jest kompletne sprzeglo i dwumasa.
Zamowilem nowa dwumase LUK nawet z pudelka jej nie wyciagalem. szarpiac za nia tak walila ze szok, luzy byly w kazda strone o wiele wieksze niz ta ktora chce wymienic. moim zdaniem jak bym to kolo zalozyl to wal by pekl. szukalem zamiennikow ze sztywnym kolem do tego auta ale niestety niema przynajmniej nie moglem znalesc. teraz mam dylemat co mam zrobic zamowie inna i moze byc to samo zaloze na stara dwumase i bedzie halasowalo moze doradzicie koledzy?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:52, 30 Kwi 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wyślij do regeneracji.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:45, 01 Maj 2014 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Na moje oko ta dwumasa nie jest tragiczna, sprawdzalem ja tylko na oko i recznie poniewaz auto przyjechalo na lince bez mozliwosci odpalenia (uszkodzony rozrusznik) klient skarzyl sie na dwumase ze trzepie autem przy niskich obrotach w trakcie przyspieszania. i teraz nie wiem czy przyspiesza na 4 biegu i 40km/h czy w miare normalne obroty trzyma w stosunku do biegu.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:59, 04 Maj 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak dobrze przyspiesza to jest OK bo nie raz przy takich rozbiórkach i wymianie tarczy sprzęgła przydałoby się spuścić docisk [zresetować] bo przy zużywaniu się tarczy sprzęgła przesuwa się klin w docisku.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:24, 04 Maj 2014 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Roman59 napisał:
Jak dobrze przyspiesza to jest OK bo nie raz przy takich rozbiórkach i wymianie tarczy sprzęgła przydałoby się spuścić docisk [zresetować] bo przy zużywaniu się tarczy sprzęgła przesuwa się klin w docisku.


Pierwszy raz o takim czyms slysze jak sie to robi?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 8:48, 05 Maj 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nic nie stoi na przeszkodzie rozebrać stary zużyty i dojdziesz do tego.Jak popatrzysz na docisk to masz takie trzy malutkie sprężynki i jak są rozciągnięte to klin musisz wycofać i one się lekko zejdą.To jest nie przy każdym docisku.Żeby zresetować potrzebna prasa i śrubokręt.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:35, 05 Maj 2014 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Dziekuje.
mam kilka starych dociskow to mam na czym pocwiczyc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Wto 7:46, 06 Maj 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Prawda jest że już zmieniałem koło sztywne wcześniej założone na koło dwu masowe bo stukało przy ruszaniu.I prawda jest taka że na dłuższą metę się nie nadaje,trzeba by było ruszać na kole sztywnym przy większych obrotach silnika a nie tak jak przy kole dwu masowym przy dużej mocy silnika można startować z niższych obrotów.
O sprzęgłach samo nastawnych;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Wto 8:10, 22 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
Nie 14:04, 13 Lip 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Przydatne linki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin