Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problem z diagnozowaniem przez VAG

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Diagnostyka Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problem z diagnozowaniem przez VAG
Autor Wiadomość
scorpion1236
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pionki
Płeć: Mężczyzna

Post Problem z diagnozowaniem przez VAG
Witam dzisiaj sprawdzalem VAGiem i odczytalo natespujace bledy:

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00586 - Shareware Version. To Decode all DTCs

27-10 - Please Register/Activate - Intermittent

00513 - Engine Speed Sensor (G28)
03-00- No Signal

513 - wiem ze to czujnik obrotow silnia
553 Przepływomierz masowy powietrza-G70
586 Regulacja układu recyrkulacji spalin

Ma ktos pomysl jak sie zabrac za naprawe tych czujnikow ?
Co sprawdzac i w jaki sposob.

Dodam że silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach i dziwnie szarpie (lekko) podczas jazdy
świece kopułka palec i przewody są dobre. Filtry też powymieniane. Silnik chodzi tak na gazie jak i na benzynie.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 14:56, 26 Lut 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie ma chętnego do pomocy?; przepływka nie miała zasilania,czujnik wału wykręć przeczyść na czujniku zbierają się opiłki i może robić zakłócenia.Te błędy skasuj wsiadaj w samochód przejedz i podłącz jeszcze raz zobaczysz co wyskoczy.I podaj jaki samochód silnik i kod silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:03, 27 Lut 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Przepraszam nie podałem podstawowych danych, auto to VW GOLF 3 GTI 2.0 8V 115 KM ABA jest to nietypowa wersja bo USA.
Sob 9:31, 27 Lut 2010
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
No dobra, a czy błędy się skasowały czy wywala je cały czas. Który rok tego Gti? Jest juz na przepływce czy ma jeszcze baksę? Sprawdz Plakiem czy jest szczelny. Dobre do znaczy wymienione, mam nadzieje :-D


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:09, 28 Lut 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Rok 95 , mam problem z dobraniem się o tego czujnika położenia wału jest tam bardzo zły dostęp nie wiem jak go odkręcić wogóle proszę o poradę kto już to robił, Gridlock nie wiem o co Ci konkretnie chodzi nie wiem co to baksa, jak mam sprawdzić szczelność w których miejscach dokładnie ?
Pon 16:03, 01 Mar 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Trzeba było wykasować i jeszcze raz sprawdzić chyba że jeździsz gdzieś na podpięcie i płacisz.
Wypniesz wtyczkę z jakiegoś czujnika i ci błąd złapie.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:35, 01 Mar 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Szwagier przyjeżdżał z laptopem wcześniej teraz muszę poczekać na kolejny przyjazd bo nie będę taszczył stacjonarnego komputera do garażu.
Pon 19:59, 01 Mar 2010
scorpion1236
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pionki
Płeć: Mężczyzna

Post
problemem okazało się lewe powietrze, panowie gazownicy "fleje" nie potrafili porzadnie zamontować mieszalnika na przepustnicy była dziura jak diabli, teraz silnik chodzi równiutko jednak świeci kontrolka check engine będę musiał skasować błędy i jeszcze zdiagnozuje czy nic nie wyskakuje


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:17, 05 Mar 2010 Zobacz profil autora
scorpion1236
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pionki
Płeć: Mężczyzna

Post
Ciągle mi wywala błąd czujnika recyrkulacji spalin pewnie przez to ze mam dziurke za kolektorem walczę już z tym od początku kupna samochodu i nie mogę odkręcić tego odcinka między kolektorem a katalizatorem. To jest takie złącze elastyczne które kosztuje ponad 2 stówki. Nie wiem gdzie można znaleźć tańszy zamiennik.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez scorpion1236 dnia Sob 14:14, 06 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Sob 14:09, 06 Mar 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Może zawór AGR się nie domyka.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:39, 06 Mar 2010 Zobacz profil autora
scorpion1236
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pionki
Płeć: Mężczyzna

Post
a jak sprawdzić ten zawór AGR ? on znajduje się koło przepustnicy tak ? I jeszcze coś jest nie tak z pracą silnika bo jak uruchomie go to jak jest zimny to jeszcze nie pracuje równo dopiero jak zaczyna podnosić się temp. silnika wtedy zaczynają się normować obroty. Spróbuje wykręcić ten zawór i go przeczyszcze może za dużo tam nagaru się uzbierało i przez to się nie domyka.


Czy jeśli zawór EGR się nie domyka to czy odpięcie zasilania pomoże ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez scorpion1236 dnia Nie 11:35, 07 Mar 2010, w całości zmieniany 3 razy
Nie 11:21, 07 Mar 2010 Zobacz profil autora
scorpion1236
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pionki
Płeć: Mężczyzna

Post
ok już wiem jak mam działać jeśli okaże się że nie działa to go zaślepie i tyle


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:54, 07 Mar 2010 Zobacz profil autora
scorpion1236
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pionki
Płeć: Mężczyzna

Post
Zawór EGR przeczyszczony działa poprawnie a błąd mi wyskakiwał dlatego że była źle włożona wtyczka. Mimo to silnik jak nie złapie temperatury nadal nierówno pracuje. Nie wiem już co to może być. Ma ktoś pomysł ?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 9:34, 15 Mar 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Diagnostyka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin