Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
diagnostyka AMX530

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Diagnostyka Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
diagnostyka AMX530
Autor Wiadomość
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post diagnostyka AMX530
witam wszystkich

przymierzam sie do kupna przyrzadu jak w temacie
[link widoczny dla zalogowanych]
co myslicie o tym czyms czy proponujecie mi cos lepszego w podobnej cenie Question Question Question


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:30, 05 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
To jest scaner OBD2/EOBD czyli zrobisz nim diagnoze silnika i .... silnika. O immo, ABS, modul konfortu zapomnij. Z tego co widze brutto wychodzi ok 2000zl wiec doloz 1000zl i kupisz carbrain'a od viaken ktorym napewno zrobisz wiecej niz tym co pokazales w linku. Poza tym masz tam tylko wtyk OBD2 a co z BMW, MERCEDES, francuzy, japonce bedziesz kable lutowal??
Nie 22:19, 05 Kwi 2009
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
kolego 735Pawel masz racje, tylko oprogramowanie tego carbrain jest po angielsku!!!
tak mi pisali z vikena, ja jestem cienki z anglika. a posiadasz takie urzadzenie???


Post został pochwalony 0 razy
Pon 13:03, 06 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
Porażka na maxa. Miałem do czynienia kiedyś z tym urządzeniem. Nie łączy się z połową aut. Proponuje dołożyć i kupić CDIF/2 wersję mini. Wiadomo że ja coś jest do wszystkiego to jest do niczego!!! Ale CDIF/2 potrafi bardzo dużo. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:46, 06 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Gridlock napisał:
Porażka na maxa. Miałem do czynienia kiedyś z tym urządzeniem. Nie łączy się z połową aut. Proponuje dołożyć i kupić CDIF/2 wersję mini. Wiadomo że ja coś jest do wszystkiego to jest do niczego!!! Ale CDIF/2 potrafi bardzo dużo. Pozdrawiam


Napisz moze cos wiecej... przedewszystkim ile bylo tych samochodow z ktorymi komunikowales sie tym urzadzeniem?? Napisz tez z jakimi sie komunikowal, a z jakimi nie.
Co do CDIF/2 moge powiedziec tyle: rewelacji nie ma, a miedzy CDIF/2 mini i C168 roznica w cenie niby 50 zl... ale w tej konfiguracji masz interface i kabel OBD2 jezeli chcemy multiplexer to juz +850zl, uniwersalny kabel (piny) +180zl, citroen/peugeot +360zl, Mercedes +320zl, ale jak juz chcemy diagnozowac Mercedesa sprintera to kolejne +300zl nie chce mi sie pisac po koleji ile dalsze kable kosztuja bo bez problemu mozna to w internecie znalesc, ale kazdy kosztuje od 2xx do blisko 400zl. W kwestii komunikacji z samochodami tez roznie bywa... grupa VAG idzie OK (ale te samochody komunikuja sie chyba kazdym sprzetem nawet fejsem za 40zl), francuzy ida w miare dobrze, ale japonce (oprocz toyoty) juz potrafia dostarczyc problemow, a cdif potrafi pokazac bzdury rodem z filmow o UFO.
Zastanawialem sie nad CDIF/2 bo potrzebuje urzadzenia do wlochow, francuzow i "wschodu" i sprawdzil sie tylko z francuzami. Nie pamietam dokladnie ceny jaka mialem zaplacic za komplet (CDIF/2+multiplexer+kable) ale bylo sporo ponad 5000zl.

karol83 napisał:
kolego 735Pawel masz racje, tylko oprogramowanie tego carbrain jest po angielsku!!!
tak mi pisali z vikena, ja jestem cienki z anglika. a posiadasz takie urzadzenie???


Niemam C168, ale nie wykluczam jego kupna. Jezyk angielski nie jest dla mnie problemem, a w tej cenie NIC lepszego nie mozna kupic!

Aktualnie uzywam KTS'a 520 z ubox2 i nie jestem z niego zadowolony, a koszt samej licencji na esiTronic to 1900zl netto/rok. W tej cenie sa 4 update'y ktore naprawde nie wiele nowosci wnosza.

Byl juz taki temat na tym forum i tam wlasnie napisalem ze najlepszy (cena/jakosc) jest launch x431 jednak trzeba za niego zaplacic ~10000zl. Postaram sie wysepic C168 do testow to wtedy napisze co o nim mysle narazie wiem tylko tyle ze cene ma rewelacyjna.
Moze moderator "podkleji" ten temat i zmieni jego nazwe na "Diagnoskop - jaki - opinie" zeby nie zaczynacz 400 tematow na temat sprzetu do diagnostyki.
Pon 22:03, 06 Kwi 2009
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
Kolego 735Pawel mówimy tutaj o sprzęcie za 3000zł, a nie za 10000zł. Do Cdif/2 spokojnie można dorobić wszystkie kable poza multiplexerem. Na viakenie końcówki chodzą około 40zł.
Co do listy aut to raczej nie jestem ci w stanie ich podać bo to było dawno temu.. Poza tym jak napisałem już jeżeli coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Najlepiej mieć vag-coma, ob-coma, carsofta, gt1, itp. ale gdyby tak wszystko zliczyć do można niezłą chatkę postawić. Jak wszyscy wiedzą każdy chwali to co ma.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:56, 06 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Gridlock napisał:
Do Cdif/2 spokojnie można dorobić wszystkie kable poza multiplexerem. Na viakenie końcówki chodzą około 40zł.


Niestety niejest tak kolorowo jak piszesz... Kazdy kabel do CDIF/2 ma elektronike we wtyczce i nie zrobisz go za "czapke gruszek"

Gridlock napisał:
Co do listy aut to raczej nie jestem ci w stanie ich podać bo to było dawno temu..


CarBrain C168 jest na rynku amerykanskim od sierpnia/wrzesnia 2008r, natomiast w Polsce jest dostepny bodaj od listopada 2008. Wiec chyba mylisz urzadzenia...

Gridlock napisał:
Poza tym jak napisałem już jeżeli coś jest do wszystkiego to jest do niczego.


To zdanie podzielam!


Gridlock napisał:
Najlepiej mieć vag-coma, ob-coma, carsofta, gt1, itp. ale gdyby tak wszystko zliczyć do można niezłą chatkę postawić. Jak wszyscy wiedzą każdy chwali to co ma.


Zgadza sie. Jednak do odczytu i skasowania bledow nie ma sensu kupowac serwisowek i tu pojawia sie idea urzadzenia uniwersalnego.
Mam juz kilka serwisowek GT1, VAG-COM, VAG K+CAN COMMANDER, OpelTech2 i napewno na tym nie skoncze ale wszystkich na 100% nie kupie bo poprostu szkoda mi na to pieniedzy i nawet nie mam pewnosci ze bede w stanie je "odrobic". Temu to wlasnie rowniez musze miec sprzet universalny.
Wto 0:07, 07 Kwi 2009
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
Zaraz zaraz przecież mowa jest o AMX530, a nie o CarBrain C168. Cały temat się tyczy tego skanera. Co do serwisówek to ich umiejętności są o wiele większe niż tylko odczyt i kasowanie błędów.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:21, 07 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Witam. Chciałbym kupić skaner do warsztatu samochodowego do 10000 zł jaki polecacie ? myślałem o czymś takim
launch_x431_gx3 europa_najnowszy_model_2009
co o tym myślicie?
Pią 23:06, 31 Lip 2009
Gość







Post
AutoBoss jest też dobry
Czw 14:41, 18 Mar 2010
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Diagnostyka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin