Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
problem z samodiagnostyka omega b

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Diagnostyka Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
problem z samodiagnostyka omega b
Autor Wiadomość
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post problem z samodiagnostyka omega b
witam mam problem jak w temacie. mianowicie wiosna robiłem samodiagnostyke w tym aucie wyszły błędy zostały usterki osunięte. tydzień temu gość byl na sprzęcie bosch KTS i wykazaly mu dwa bledy i kosc obsługujący kts kazał wymienić przepływomierz i czujnik temp, zostalo wymienione i check sie nadal świeci.
Postanowiłem zrobic samodiagnostyke jak wcześniej i niema wywoływania błędów sprawdzałem kable z wtyczki diagnostycznej i sa ok.


GDZIE MOGĘ SZUKAĆ PRZYCZYNY LUB JAK WYWOŁAĆ BŁĘDY Shocked Shocked Shocked

AUTO ODPALA ZA DRUGIM PRZEKRĘCENIEM KLUCZYKA


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:19, 08 Kwi 2010 Zobacz profil autora
gorwol
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piwniczna
Płeć: Mężczyzna

Post
tak by się jeszcze rok auta przydał i jaki silnik. A co do wymiany czegokolwiek to sie powinno sprawdzac ten element na który wskazuje błąd bo bardzo czesto przyczyna leży gdzie inndziej i może być zonk typu nowa przepływka a błąd nadal w pamięci pozostaje.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:05, 08 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Przy złączu 10-stykowym mostkujesz A-B zaczynając od góry z lewej strony a przy złączu 16-stykowym mostkujesz styk 5 i 6 zaczynając liczyć tak samo jak przy 10-stykowym.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:44, 08 Kwi 2010 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
tak 16 stykowe mostek na 5i6 robilem auto 96 poczatek 2.5benz tylko brak wywolania pisalem ze juz kilka razy robilem wylowywanie i nawet na starych modelach 10stykowych


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:36, 08 Kwi 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
nastepnym razem jak przyjedzie gosć z kts to niech raczy ci chociaż podać nry błędów i wartości rzeczywiste uszkodzonych podzespołów

gorwol ma racje z tymi błędami

sprawdz ciśnienie paliwa
ewentualnie odłacz z zaworu zwrotnego w listwie podciśnienie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ponin dnia Pią 0:26, 09 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Pią 0:19, 09 Kwi 2010 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
dzięki chłopaki ale dlaczego nie mogę zrobić samo diagnostyki,gdzie około pół roku temu robolem w tym aucie i wszystkie błędy mi wymigały, następnie zrobiłem usterki a teraz nie mogę???


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:59, 09 Kwi 2010 Zobacz profil autora
gorwol
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piwniczna
Płeć: Mężczyzna

Post
a dzieje się coś z autkiem czy tylko sobie tak świeci. Sprawdz czy na 6 pinie gniazda jest wogóle kabel. Bo jesli nie ma to recznie nie odczytasz. a jak jest kabel to zostaje jeszcze spróbować połączyć go z masą bo 5 pin to masa i może ona gdzieś nie łączy za dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:16, 09 Kwi 2010 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
kabel jest a z ta masa sprawdze ale auto koles potrzebuje i jezdzi nim odpala za drugim razem spr mu cisnienie paliwa jest male 2.0bar powino byc 3.2

narazie dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:55, 09 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Bosch Mono-Motronik Ma 1.2.1 (złącze 35 stykowe)oraz
MA 1.2.2 (złącze 45 stykowe) i na złączu 35 stykowym łączymy + i styk 33 w sterowaniu a przy 45 stykowym + i styk 4 w sterowniku ale jak mówisz że go już podłączałeś to powinno działać.
Ale nie ma lampki ostrzegawczej samodiagnostyki w liczniku, to nie musisz mieć diodę.
O Omedze;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pią 21:29, 09 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Pią 21:23, 09 Kwi 2010 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
ma lampke


Post został pochwalony 0 razy
Sob 7:15, 10 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Diagnostyka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin