Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
RAV4 na cieplym silniku nie pali

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Diagnostyka Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
RAV4 na cieplym silniku nie pali
Autor Wiadomość
vk51
Gość






Post RAV4 na cieplym silniku nie pali
Witam

Mam dziwny problem w mojej ravce, gdy silnik jest zimny pali bez problemow ale gdy przejade kilka km i go zgasze to nie moge go juz ponownie odpalic.
Czasami musze czekac 3-4h zanim mi odpali i silnik bedzie zimny
Ostatnio zgasl mi kilkakrotnie podczas jazdy i zapalila sie kontrolka vsc trac po czym zgasla.

Mechanik twierdzi ze to wina "czujnika obrotu walu" ale nie jest pewny.
Po zamowieniu tej czesci okazalo sie ze przyszla "nieco inna" u mnie sa 2 okragle wejscia a ta czesc ma 1 kwadratowe i tylko takie znajduje na allegro. Sad
Nie wiem czy mechanik dobrze podal mi jej nazwe moze szukam nei tego co trzeba albo wina lezy w czym innym.

Toyota RAV4 II 2004r

Prosze o rady bo jezdzic czyms trzeba a narazie nie ma jak Neutral
Pon 12:50, 04 Paź 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
A co masz pod maską że silnik to wiem tylko nie wiem jaki?? VSC - system elektronicznego regulowania dynamiki i toru jazdy (Toyota, Lexus)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 13:50, 04 Paź 2010 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
Czujnik polozenia walu na 99%


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:32, 04 Paź 2010 Zobacz profil autora
vk51
Gość






Post
silnik 2.0 D4D
Pon 15:56, 04 Paź 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale masz dwa czujniki czujnik indukcyjny położenia wału korbowego i czujnik indukcyjny wałka rozrządu.Ty masz silnik1CD-FTV ?Spróbuj schłodzić wodą pompę wysokiego ciśnienia i spróbuj wtedy odpalić.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:43, 04 Paź 2010 Zobacz profil autora
vk51
Gość






Post
Moja wersja jest 116 konna, wiec nie wiem czy to ten o ktorym piszesz.
Jestem laikiem a wiec prosze do mnie łopatologicznie Very Happy jezeli schlodze woda pompe i odpali to znaczy ze to ten czujnik? i tu nasuwa sie pytanie ktory?
Komputer nic nie wykazal

Poniżej linki zdjecia tego czujnika co mechanik stwierdzil ze to niby ten

zapodaj.*net/5fcd1e5e0c78.jpg.html
zapodaj.*net/89d096a3f9fe.jpg.html
zapodaj.*net/5c3b4f8f65d9.jpg.html

bez tych gwiazdek po zapodaj.
Pon 17:10, 04 Paź 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak schłodzisz a odpali to może pompa a nie czujnik,na pompie też masz dwa zawory ciśnienia a na rozdzielaczu czujnik ciśnienia paliwa.Na zaciąg lub na popych próbowałeś?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:23, 04 Paź 2010 Zobacz profil autora
vk51
Gość






Post
Z popychu zapalil
Pon 18:29, 04 Paź 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To podaje na usterkę mechaniczną słabe ciśnienie podaje pompa jak jest ciepła lub jest coś z czujnikiem ciśnienia paliwa.
Tu masz podobny problem i rozwiązany;
http://www.umserwis.fora.pl/diesel-service,17/vito-110cdi-102km-odpala-tylko-na-plaku,3674.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pon 19:54, 04 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Pon 19:52, 04 Paź 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zamykam.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:43, 04 Sty 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Diagnostyka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin