Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Passat 1.9TDI 2004 rok dziwny dzwiek z okolic Turbo..?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Diesel service
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 7:15, 20 Sie 2012    Temat postu:

Kolego na moje ucho przynajmniej z tego filmu to cos Ci stuka a nie dudni. Jaki to kod silnika? ten kolektor dolotowy jakiś dziwny. Wciśnij sprzęgło zobacz czy przestaje stukać? chyba ze to automat....?
\


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:03, 20 Sie 2012    Temat postu:

Po ściągnięciu dolotu słychać ale dudnienie w kolektorze ssącym tak jakby nie domykały się zawory ssące[zbyt późno] trzeba sprawdzić synchronizacje czujników a synchronizacja to nic innego jak dokładność ustawienia rozrządu najlepiej jak jest 0 +- 1-2 też może być,lub ściąg pokrywę zaworów i sprawdź stan krzywek wałka rozrządu i szklanek popychaczy ale jak wałek będzie miał uszkodzone krzywki to i będą uszkodzone szklanki,nie raz już są dziurawe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:23, 20 Sie 2012    Temat postu:

Kolego miałem podobny przypadek zawory z tym że skończyło się wymianą głowicy poza tym zawory się tłuką bardzo .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:19, 20 Sie 2012    Temat postu:

A na jakim oleju on jeździ? Może ktoś mu nalał mineralnego? Może niemieckie auto nie poznało się na Hamerykańskim?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:53, 20 Sie 2012    Temat postu:

Do Doktora: To jest Automat.

do studenta: olej mial zmieniony jakies pol roku temu na mineralny Castrol GTX 15W-40 z przeznaczeniem do diesla. nie wiadomo jaki byl wlany olej wczesniej ale jest prawdopodobienstwo ze byl to jakis Rotella rowniez mineralny (tutaj ta marka jest produkowana przez koncern Shell)
Wiem ze ten motor musi miec dobry olej ze sepcyfikacja do pompowtryskow, ktorej ten Castrol ktorego wlalem nie spelnia. Dziwne ze to stalo sie kilka miesiecy po wymianie wlasnie.

Wracajac do tego to stuk swoja droga ale to tez dudni i wlasnie slabo to dudnienie jest slyszalne na filmiku ktory zalaczylem bardziej to mozna wychwycic na tym filmie w momencie kiedy jest na obrotach i z nich schodzi tylko trzeba sie wsluchac dobrze.

Mam pismo od Dilera na ktorm napisali jest ze turbo cale do wymiany jak juz wspominalem.
Dowiedzialem sie ze Tutaj jest takie prawo ze jak diler Ci cos powie ze to jest padniete i Ty to wymienisz i to nie bedzie to, to mozesz go pozwac do sadu.
Ja osobiscie zgadzam sie z Romanem ze to moze byc cos z rozrzadem...?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boss22 dnia Pon 22:55, 20 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:19, 20 Sie 2012    Temat postu:

Nie z rozrządem tylko zawory nie kryją .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:55, 21 Sie 2012    Temat postu:

Nie szukaj w turbinie tylko pokrywa do góry i sprawdź wałek i popychacze i ustawienie rozrządu.Co do tego serwisu to jak zapłacisz już to potem jest trudno wyrwać pieniądze to jest obiad zjedzony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:14, 21 Sie 2012    Temat postu:

Hehheh w USA wszystkich możesz podać do sądu i to jest piękne Kwadratowy Możesz być więziony i torturowany jeżeli jesteś podejrzany o terroryzm ale to już mniej piękne.

Taka dygresja tylko.

Ja obstawiam że przyczyną jest a raczej są zacierające się pompowtryski. Minerala dostał i się posrało. Ale tak zza oceanu to ciężko wyrokować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:37, 21 Sie 2012    Temat postu:

no ja bym sie przychylał do wypowiedzi studenta. Gdyby zawory nie kryły to słaboby pompował i kopcił, pozatym trudności z odpaleniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:50, 21 Sie 2012    Temat postu:

Doktor napisał:
no ja bym sie przychylał do wypowiedzi studenta. Gdyby zawory nie kryły to słaboby pompował i kopcił, pozatym trudności z odpaleniem.



to tez mi daje do myslenia bo on bardzo dobrze chodzil przed wymiana oleju. ja rowniez obstawialbym ze pompowtryski poszly po tym oleju posranym...

Dobra jesli wywale ten olej i zaleje go prawidlowym to moze mu przejdzie..? Problem jest ze olej w tej specyfikacji do VW z pompowtryskami jest tylko w syntetyku. Jak myslicie czy kombinacja z wymiana oleju teraz ma jakis sens?
P.S. Pasek rozrzadu jest w fatalnym stanie dzis go ogladalem...

Edit: Aha dzis tez nim jechalem kawalek do olesia zeby zasiegnac innej opini. Przyspiesza w miare dobrze ale nie palowalem go bo strach sie bac. Kopci natomiast strasznie nawet po lekkim przyspieszeniu, czarna chmura dymu za mna w momencie sie robi...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boss22 dnia Wto 23:52, 21 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:54, 22 Sie 2012    Temat postu:

Jak już się coś zepsuło to będzie tylko gorzej .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:34, 23 Sie 2012    Temat postu:

Matko święta... Ale Wy się za tym oceanem z samochodami obchodzicie...

Specyfikacja VW oleju do Twojego auta występuje tylko w syntetyku. Więc tu już może leżeć przyczyna i prawdopodobnie leży.

Skoro pasek wygląda jak pas transmisyjny w kopalni Wujek to powinieneś go dawno wymienić. Wystąpiło ryzyko przeskoczenia rozrządu.


Oto co zrobisz:
Wymienisz rozrząd, KOMPLETNY, chyba nie muszę tłumaczyć co to znaczy. Nie zapomnij o BLOKADACH bo w tym aucie nie da się zrobić tego dobrze bez nich i nie słuchaj się cwaniaków co mówią inaczej.

Wylejesz ten olej od traktora co go wlałeś i zastąpisz odpowiednim.

Po tych zabiegach najlepiej sprzedaj auto gdzieś w innym stanie niż jesteś Kwadratowy I kup Pan sobie jakiegoś Amerykańca porządnego a nie tu przysłowiowym Sołtysem popylasz Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:01, 23 Sie 2012    Temat postu:

Np Lincolna .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:05, 24 Sie 2012    Temat postu:

student napisał:
Matko święta... Ale Wy się za tym oceanem z samochodami obchodzicie...

Specyfikacja VW oleju do Twojego auta występuje tylko w syntetyku. Więc tu już może leżeć przyczyna i prawdopodobnie leży.

Skoro pasek wygląda jak pas transmisyjny w kopalni Wujek to powinieneś go dawno wymienić. Wystąpiło ryzyko przeskoczenia rozrządu.


Oto co zrobisz:
Wymienisz rozrząd, KOMPLETNY, chyba nie muszę tłumaczyć co to znaczy. Nie zapomnij o BLOKADACH bo w tym aucie nie da się zrobić tego dobrze bez nich i nie słuchaj się cwaniaków co mówią inaczej.

Wylejesz ten olej od traktora co go wlałeś i zastąpisz odpowiednim.

Po tych zabiegach najlepiej sprzedaj auto gdzieś w innym stanie niż jesteś Kwadratowy I kup Pan sobie jakiegoś Amerykańca porządnego a nie tu przysłowiowym Sołtysem popylasz Kwadratowy


Jesli chodzi o mnie to jezdze tutaj Lexusem IS-ka w benzynie i jestem mega happy z tego jak ten motorek smiga. Osobiscie w zyciu bym tutaj nie kupil dla siebie diesla (no chyba ze 335d ale to juz inny temat Wink) Bo raz ze jest ich malo w moim stanie, dwa ze olej napedowy nie jest dostepny na kazdej stacji. Passat jest mojej siostry (jak moj pierwszy post w temacie mowi) z ktorym zotala po swoim ex. Jezdzilo to ok dopoki wlasnie niedawno zaczelo go cos bolec. Ona chce go sprzedac i musimy go jako przywrocic do zycia bez duzych nakladow kosztow o ile to bedzie mozliwe.

W usa o dobrego mechanika jest bardzo ciezko wierz mi na slowo bo mialem okazje przygladac sie pracy jednego z warsztatow od kuchni, gdzie robili mojego Lexa po lekkiej stluczce w tyl. Powiem tak jesli bym sam sobie tego nie przypilnowal i niektorcch rzeczy nie zrobil sobie sam to mialbym to auto powiazane sznurkiem chyba to tak po krotce. ( dla przykadu: tylna klapa ma przeswit zarabisty na styku przy dolnej krawedzi -pewnie zle naciagneli pas tylny, zle wkleili szybe tylna bo ciagle mi sie leje tam woda przy wiekszym deszczu - poracha!!)
A do dilera jak pojdziesz to zrobia jeszcze wieksza chale i skasuja za to drugie tyle... Slowem banda matolow bez jakiekogoliwek pojecia o naprawie samochodow!!!
W polsce jakby tak ktorys z Was robil jak tutaj to pewnie trzeba by bylo szukac innego zawodu po klienci poszliby w piz....

Rozrzad bedzie wkrotce zmieniony. Jesli chodzi o olej to zalac go syntetykiem takim jak ma byc do tego motoru? Czy raczej szukac czegos odpowiedniego w mineralnej opcji? auto ma 115tys mil (185tys km) nie wiem czy syntetyk mu wiecej nie zaszkodzi niz pomoze..?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boss22 dnia Pią 18:11, 24 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:14, 24 Sie 2012    Temat postu:

Nasyp mu takiego oleja jak trzeba . Może ja się tam przeprowadzę .. .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:56, 24 Sie 2012    Temat postu:

Ale jak jesteś w stanach to wiesz że 115tyś mil to już jest garbeć i nikt po usłyszeniu tylu mil odkłada słuchawkę no chyba że sprzedasz koledze lub kolerzance,w jakim stanie jesteś jeśli można wiedzieć Illinois czy inne stany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:35, 24 Sie 2012    Temat postu:

soviet100 napisał:
Nasyp mu takiego oleja jak trzeba . Może ja się tam przeprowadzę .. .


Jakbys robil robote jak trzeba i nikogo w ch..a nie robil jak wielu tutaj to jestes tutaj milionerem. Ja juz sie boje oddac auto tutaj komukolwiek i dlatego staram sie robic wszystko sam ale nie zawsze mam odpowiednie narzedzia i warunki..

Do romana: Jestem w stanie Connecticut to malutki stan nad Nowym Jorkiem ale Polanskich dosrane ze sie wymiotowac nieraz chce co oni odpier....ja... Widze ze znasz temat z przebiegami tutaj heh, na szczescie na te ''Paski'' w TdI-ku sa jeszcze tutaj chetni i nie zrazaja sie przebiegiem bo znaja zalety tego silniczka, oczywiscie cena musi byc adekwatna do przebiegu i sprzedasz wszystko, w polsce to ku...a passat z 300 tys km skrecony na 140 i krzycza jak za igle z salonu! To jest wlasnie ta roznica ze tutaj nikt Ci auta nie skreci przynjamniej ale zdarzaly sie pojedyncze przypadki lecz takie auto jest juz skonczone bo na carfaxie lub w autochecku wszystko wyjdzie...

Do tematu: lac syntetyk po tym rozrzadzie??

ediit: Niech mnie ktos oswieci bo jeszcze nie rozebralem tego: Czy on ma pompe wysokiego cisnienia tutaj przy rozradzie czy tylko pompowtrysk jest zarowna pompa i wtryskiem i pompy ten motor niema..? Sorry z gory za lamerskie pytanie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boss22 dnia Pią 23:57, 24 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:46, 24 Sie 2012    Temat postu:

Tak i filtra mu wymień

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:32, 25 Sie 2012    Temat postu:

Lej syntetyk. 505 01 ma mieć normę.

Jak Ci się nie uda to w przyszłym roku jadę do USA na wakacje, może przyjadę i Ci poskładam tego paska Kwadratowy

Z tym rozrządem to zrobisz to sobie sam, trzeba rozebrać przód auta bo inaczej się nie da, zamów sobie blokady, instrukcji szukaj w necie albo podeślemy Ci fote z autodaty.
Dwadzieścia minut i masz takie idealne podejście do tego rozrządu że marzenie. Poustawiasz wszystko, i mu się polepszy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:42, 25 Sie 2012    Temat postu:

Jeżeli chcesz robić sam to masz filmik wymontowanie i zamontowanie paska tylko może być różnica u ciebie że będzie inna rolka napinająca;
http://www.youtube.com/watch?v=PwZGG4VXxf0&feature=related
Wiem na temat USA bo byłem tam w Chicago i okolice.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:52, 25 Sie 2012    Temat postu:

Bingo!!! w tym miejscu chcialbym zaznaczyc ze podziekowania naleza sie Wam wszystkim a szczegolnie dla Romana59!!!!!!!!! Oraz soviet100!!!

Roman trafnie obstawiles temat!!! Zdjalem rurke dolotowa do turba, sprawdzam- zero luzu i tak i tak w prawdzie mi sie troszeczke oleju wylalo z tej rury ale to tak moze z lyzka stolowa niecala byla i w rurce tez troche oleju na sciankach bylo. Mysle sobie to nie moze byc turbo trafione za ch...a...
sciagam teraz pokrywe zaworow, krece walem i co?? Z krzywki na 1szym garnku (do wydechu chyba) zrobil sie kwadrat! Krzywka na 3cim to samo. Na krzywkach do pompwtrysku wzer na calym obwodzie jakby ktos nozem od tokarki podjechal! Ogolnie walek do wyprucia na bank i mamy tutaj przyczyne tego calego zamieszania - w koncu.

Ok pytanie: czy bedzie konieczne wyrwanie glowicy czy idzie zmienic walek i szklanki bez sciagania glowicy..? Tak czy siak tanio nie bedzie...

I caly ten bajzel po tylko 185tys km az sie wierzyc nie chce i zarazem daje do myslenia jak wazny jest dobry olej w motorze...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:13, 26 Sie 2012    Temat postu:

Nie musisz ściągać głowicy odkręć tylko dźwigienki do napędu pompo wtrysków a później stopy wałka,pompę paliwa i pompę vaku tak zwana pompa tandemowa mocowana z tyłu głowicy a napęd bierze z wałka rozrządu i wałek masz na wierzchu powyciągasz popychacze pozostaje zamontować nowe i wałek,tylko przy demontażu ustaw sobie rozrząd i go później cofnij lekko do tyłu żeby tłok pierwszego cylindra był przed GMP,a to dlatego że jak będziesz montował wałek nie pogiąć zaworów po skręceniu ustawisz wałek podjedziesz tylko tłok w GMP na kole zamachowym masz znak do ustawienia a wałek zablokujesz jakimś trzpieniem lub wiertło 6mm.Przyjemnej pracy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:16, 26 Sie 2012    Temat postu:

Czyli generalnie wszyscy po części jesteśmy czarodziejami dobrze czytającymi z kryształowej kuli Smile
Przyczyn i ich skutków było parę, nikt się nie mylił i każdy miał racje. Normalnie nie możliwe Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:58, 26 Sie 2012    Temat postu:

Roman59 napisał:
Nie musisz ściągać głowicy odkręć tylko dźwigienki do napędu pompo wtrysków a później stopy wałka,pompę paliwa i pompę vaku tak zwana pompa tandemowa mocowana z tyłu głowicy a napęd bierze z wałka rozrządu i wałek masz na wierzchu powyciągasz popychacze pozostaje zamontować nowe i wałek,tylko przy demontażu ustaw sobie rozrząd i go później cofnij lekko do tyłu żeby tłok pierwszego cylindra był przed GMP,a to dlatego że jak będziesz montował wałek nie pogiąć zaworów po skręceniu ustawisz wałek podjedziesz tylko tłok w GMP na kole zamachowym masz znak do ustawienia a wałek zablokujesz jakimś trzpieniem lub wiertło 6mm.Przyjemnej pracy.



dzieki serdeczne. bede sie za to powoli bral i miejmy nadzieje ze mu po tym przejdzie...

student: hah spoko, kazdy pomogl troche ale najlepsze jest to ze roman wykumal usterke nawet nie widzac auta a matoly z dilerem na czele mialy samochod przed oczami sluchali go i nim jezdzili i guzik skumali o co kaman hah


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:29, 27 Sie 2012    Temat postu:

Słuuuuuchaj bo Roman to jest arcyjebakahardkormadafaka na tym forumie. Plotki chodzą że nie jest człowiekiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 5:14, 28 Sie 2012    Temat postu:

student napisał:
Słuuuuuchaj bo Roman to jest arcyjebakahardkormadafaka na tym forumie. Plotki chodzą że nie jest człowiekiem.


Hhaha ja mysle ze to nie ploty tylko prawda!! Przech..jem trzeba byc zeby nie widziec auta i wiedziec co mu jest hah.

A jeszcze takie pytanko caly walek tutaj kosztuje 800 dolarow!! (jakies 2700zl) a na allegro w pl widzialem za 700zl wiec u dilera jakby kosztowal nawet i 1200zl to gra jest warta swieczki, mowie tu o kupnie walka w pl i wyslaniu go do stanow - posrane to wiem ale zaoszczedzilaby moja siorka polowe kosztow na tym bo wysylka paczki tu do nas to 110zl juz sie pytalem. Kod silnika to BHW 100KW. Tylko teraz czy tam niema zadnych roznic w wersjach Usa versus EU? Starajcie sie zrozumiec ale ona nie chce do padliny dokladac juz za wiele bo idzie do zyda natychmiast po naprawie i never again


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:15, 28 Sie 2012    Temat postu:

Tylko jak masz DPF to jest inny wałek ma inny symbol i u nas jest też drogi a te bez DPF tak kosztują 700 - 800 zł.Ale w USA chyba nie obowiązuje jeszcze DPF.Może ci ktoś z rodziny wysłać na poczcie i za 2-3 dni będziesz miał wałek i szklanki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:41, 28 Sie 2012    Temat postu:

Nie sadze zeby mial dpf-a bo zawsze puszczal chmurke dymu jak sie mu dawalo po garach zreszta jak wroce z pracy to sprawdze to. Wiec ile moze ten walek kosztowac u dilera? Czy brac normalnie w sklepie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:04, 28 Sie 2012    Temat postu:

Jak w Polsce to do sklepu który prowadzi części do VW zamawiasz wałek do 1.9 TDI PD i popychacze od razu załóż nowy uszczelniacz wałka,tylko mogą zapytać o kod silnika i przy zamawianiu podają ci od razu cenę jak ci pasuje cena to jest realizacja.W serwisie jest drogo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:54, 28 Sie 2012    Temat postu:

Pewnie, kup w sklepie, my do stanów wysyłamy paczki rodzinie i tak do tygodnia dochodzą.
Co do różnic Amerykańskiej wersji to ręki uciąć nie dam ale wydaje mi się że tak podstawowa sprawa jak wałek powinna być ta sama


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin