Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ford Galaxy 1,9 Tdi - Gniazdo OBDII linia K

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 13:06, 14 Lut 2009    Temat postu: Ford Galaxy 1,9 Tdi - Gniazdo OBDII linia K

Witam,
Mam problem z gniazdem OBDII. Próbowałem podłączyć kilka razy vaga, ale bezskutecznie. Wyskakuje błąd w połączeniu. Troche przekopałem w samochodzie ze znajomym mechanikiem. Doszliśmy, że na linii K jest spadek napięcia. Nie ma przerwy na kablu, ale coś jest po prostu wpięte w niego. Napięcie na wyłączonym zapłonie jest ok 2V, po włączeniu zapłonu lekko spada.

Wyczytałem gdzieś, że linia K jest połączona ze wszystkimi komputerami. Chciałbym poprowadzić drugi kabel linii K, żeby w końcu skorzystać z Vaga.

Może macie jakieś sugestie? Lub po prostu schemat instalacji, który pomógłby mi w tym. Dodam, że autodata jest troche uboga w schematy elektryczne.

Pozdrawiam i dzieki za pomoc
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 18:13, 14 Lut 2009    Temat postu:

Na linii K masz miec ok. 8 - 10V. Napisz mi ktory masz rok tego Galaxy to postaram sie pomoc. Jezeli wiesz to napisz mi czy masz tam immo box czy immo siedzi w liczniku.
pzdr - Pawel
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 12:46, 15 Lut 2009    Temat postu:

Rocznik 1996, 1,9 tdi, co do immobilajzera, to jest koło skrzynki bezpieczników czarne pudełko. W liczniku go nie ma.

Właśnie to napięcie mnie zastanawia, bo na wyłączonym zapłonie nie powinno go być w ogóle, a po włączeniu tak jak mówisz. A u mnie jest ciągle ok 2V.

Dzieki za odpowiedź.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 23:15, 15 Lut 2009    Temat postu:

Do immo box'a ida 2 wiazki kabli, jedna od petli stacyjki (3 pin'y), druga z koleji ma 6 pinow wlasnie przez ta druga idzie diagnoza. Niestety nie powem i dzisiaj ktory pin masz obciac i sie do nigo podlaczyc gdyz mam typowo wizualna pamiec. Postaram sie to jutro sprawdzic i napisze co i jak. Mialem kiedys takiego "opornego" golfa III i wlasnie dopiero w ten sposob dziada zdiagnozowalem.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 17:15, 16 Lut 2009    Temat postu:

Spoko, daj znać, na którym pinie to jest. Ja niestety nie mam farta do elektryki
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin