Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
auto hamuje piszcząc

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
auto hamuje piszcząc
Autor Wiadomość
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post auto hamuje piszcząc
Panowie szybkie pytanie
jesli klocki są zjechane do 0 tak ze hamują metalem o metal to auto bedzie hamowalo czy wcale?
bo na rolkach u diagnosty wyszlo ok
auto hamuje tylko piszczy


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:48, 06 Lut 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Będzie hamowało tyle że jazgot jest mocny, zdejmij koło i sobie sprawdź czym hamujesz


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:34, 06 Lut 2012 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak są zajechane klocki to hamować będzie ale strasznie chrobocze jakbyś metal o metal tarł, a jak tylko piszczy to możesz mieć klocki jakiegoś marnego producenta i po prostu będzie piszczało, jak nie jesteś pewien to tak jak kolega wyżej pisał zdejmij koło i zobacz z obu stron tarczy w jakim stanie są klocki.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:45, 06 Lut 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
zaoszczedziłeś 30zł na klockach no i masz:p


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:50, 06 Lut 2012 Zobacz profil autora
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post
wg mnie klocków niema bo przez stalówke nie widac materiału ściernego
z tyłu kilka mm jest no i reczny łąpie juz na 1 ząbku ale także tarcze maja spory rant z tyłu, bo o przodzie juz nie mówie
ale dziwi mnie ze klocków praktycznie niema a na rolkach wyszło ze hamulce są ok i pieczątk na następny rok podbita za przegląd
Konieczna będzie wymiana tarcz+klocków na wszystkich kołach, czy wystarczy tylko przód?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:41, 08 Lut 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Klocki hamują lepiej jak ich nie ma i są przy końcu . Jeśli dasz nowe klocki to na teście hamulców wyjdzie gorzej niż teraz.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:50, 08 Lut 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
zapewniam Cie ze napewno nie zjechałeś ich do konca. To ze nie widzisz elementów ciernych to wynik Twojego lenistwa bo niechce Ci sie koła zrzucić. Gdybys miał zjechane do blachy to z Twoim podejsciem już bys myslał ze Ci sie koło urywa bo to zawsze chrobocze. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:55, 08 Lut 2012 Zobacz profil autora
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post
soviet100 napisał:
Klocki hamują lepiej jak ich nie ma i są przy końcu . Jeśli dasz nowe klocki to na teście hamulców wyjdzie gorzej niż teraz.
robisz sobie jaja?
skąd takie stwierdzenie? Wiec z Twoim mysleniem to po co sie wymienia klocki, tarcze?

Czyli jak tylko piszczą to jezdzic dalej? Po cos chyba producent podaje min grubosci tarcz, klocków?
Jesli reczny bierze na 1 ząbku mam rozumiec ze tyl jest ok? Najważniejsze są hamulce przednie w aucie?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 14:54, 08 Lut 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Masz sciagnac koło i zobaczyc dokładnie ile zostało okładziny ciernej.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:15, 08 Lut 2012 Zobacz profil autora
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post
ok a jesli zostalo min lub nie ma jej wcale musze wymienic na gwałt klocki+hamulce?
dodam ze tarcze to juz 3 lata temu mialy spory rant te z przodu i z tylu
nie kumam tylko jak moze auto hamowac jesli metal trze o metal


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:44, 08 Lut 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
hamowanie to proces w którym energia mechaniczna(kinetyczna) jest zamieniana na energie cieplną, poprzez tarcie. Cokolwiek by tam było zamiast klocka to i tak auto by hamowało, słabiej ale by hamowało. Jak mam Ci powiedziec czy masz tarcze i klocki do wymiany jak tego nie widze. Najpierw zobacz jak wyglada a potem bedziemy myslec, bo moze byc tak ze wszystko jest ok, a piszczy bo masz badziewne klocki. tarcze mozna tez przeszlifowac, nie polecam tego , ale technicznie jest taka mozliwosc, o ile są grube a jest tylko rant.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:29, 08 Lut 2012 Zobacz profil autora
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post
a piszczą od jakiegos tygodnia, dwóch dosyc wyraźnie moze nie glosno ale slychac we wnętrzu
a spr te hamulce przy okazji wymiany opon na letnie bo tak nie widze sensu babrania sie w śniegu a letnie juz niedlugo załozy sie

Tylko nie kumam jak auto moze hamowac i zaliczyc przegląd jesli hamuje metal o metal, to wkońcu musi chyba hamowanie ustać? Jesli nic nikt by nie robil przy hamulcach to auto nadal by hamowało?

Przód odgrywa dużą rolę a tył takze? Czy raczej nie zawracac sobie glowy tylnymi hamulcami? Jesli reczny bierze za 1 jest ok?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 10:50, 09 Lut 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak nic nie kumasz auto zaprowadź do mechanika sprawdzi i wtedy się dowiesz prawdy i nie zawracaj na forum głupimi pytaniami.Zamykam.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:45, 09 Lut 2012 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
ja ci to wyjaśnie w inny sposób. Weś sobie szlifierke kątową rozpędz do max obrotów i podłuż pod tarcze coś aby wystapiło tarcie. Teraz odpowiedz sobie napytanie... jak może nie hamować skoro metal z metalem się potrafi zespawać w jedną całość podczas takiego tarcia. ja Ci radze sprawdz bo czasem takie zaniedbanie może się skończyć żle dla ciebie a tym barziej dla samochodu. i tutaj odsyłam do pewnej opowieści:)

http://www.umserwis.fora.pl/na-wesolo,12/na-wesolo,12.html

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:08, 14 Lut 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin