Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
VW Polo 6n 1.0 - Nie odpala.

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
VW Polo 6n 1.0 - Nie odpala.
Autor Wiadomość
serwer5
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko
Płeć: Mężczyzna

Post VW Polo 6n 1.0 - Nie odpala.
Witam mam 2 pytania.

1) Czy podczas kolizji rozrzadu w silniku VW dochodzi do spadku ciśnienia w cylindrach?

2) Jak działa immobilizer w (VW Polo 6n 1998r 1.0 poj. 37kW) Czy powoduje on np. brak iskry ? Czy jakiś inny sposób ?

Bowiem moje auto nie chce wogole odpalić. Okazało się , że był rozrząd przestawiony o 3 zęby ale po nastawieniu nadal nic .


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:41, 10 Lut 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Kolizyjny .
Sprawdź kompresję i czy jest iskra na świecach .


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:54, 10 Lut 2012 Zobacz profil autora
serwer5
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko
Płeć: Mężczyzna

Post
Kompresja jest książkowa można by powiedzieć bo na cylindrach prawie po 15 bar a iskra jest dobra.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:58, 10 Lut 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak więc to nie jest ani walnięta czopka ani immo. Pod komputer podepnij może coś więcej będzie wiadomo .


Post został pochwalony 0 razy
Sob 2:19, 11 Lut 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Pompka paliwa w zbiorniku załącza się?filtr paliwa zabity i nie przepuszcza paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:34, 11 Lut 2012 Zobacz profil autora
serwer5
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko
Płeć: Mężczyzna

Post
pompa paliwa podaje paliwo. Filtr dobry. Okazalo sie ze padla cewka mimo ze byla mierzona. Po podmienieniu calego cewko modulu auto odpalilo. Teraz moje podejrzenie jest jedno. Czy rozrzad i cewka zbiegly sie w jednym czasie czy moze mozliwe bylo jezdzenid na przestawionym o 3 zeby az do tej pory .


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:17, 11 Lut 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
O 3 zęby to jeszcze auto będzie jeździło tylko będzie słabsze . Po prostu zbieg okoliczności .


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:17, 11 Lut 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Benzyna może jeździć, ale to słychać ze cos z nim nie halo... Diesla juz mógłbyś nie obrócić.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:39, 11 Lut 2012 Zobacz profil autora
serwer5
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko
Płeć: Mężczyzna

Post
Problem rozwiązany Wink Okazało się , że rolka od rozrządu się obluzowała w jakiś magiczny sposób i gdy podjechałem pod dystrybutor i z powodu braku paliwa auto zgasło i szarpnęło rozrządem to wtedy się przestawił ( Takie moje prawdopodobieństwo zdarzenia Wink ) I gdy w końcu udało się nastawić rozrząd na znaki to trzeba było też ustawić aparat zapłonowy dobrze. Auto już chodzi tylko tyle , że po tych wszystkich przygodach teraz na wolnych obrotach ma 1200/1250 obr/min . Chyba trochę za dużo ( a co do cewki to jednak była sprawna tylko w tym samym momencie po podmienieniu ustawiono zapłon dlatego były takie podejrzenia , cewka stara jest dobra )


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:47, 13 Lut 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Posprawdzaj wężyki może któryś spadł i dostaje fałszywe powietrze i obroty podskoczyły.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:30, 13 Lut 2012 Zobacz profil autora
serwer5
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko
Płeć: Mężczyzna

Post
Słyszałem coś o automatycznej adaptacji przepustnicy która po przejechaniu około 100km sama się dostosuje , czy coś z tym może być ?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:50, 13 Lut 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Czyściłeś ją? to może to występować a jak nie ruszałeś to nie powinno być tych objawów.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:21, 14 Lut 2012 Zobacz profil autora
serwer5
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko
Płeć: Mężczyzna

Post
rozkrecana i wyjmowana nie byla . Myta takze. Ale podczas podpiecia pod komputer byly jakies 3 bledy i blad rzepustnicy ale zostal skasowany. Ew moze to kwestia ustawienia lepszego aparatu zaplonowego .?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez serwer5 dnia Śro 1:01, 15 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Śro 0:59, 15 Lut 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Najlepiej jak byś miał błędy zapisane . Równie dobrze mogło się stać tak jak mi w AUDI A4 że czujnik na przepustnicy poleciał .


Post został pochwalony 0 razy
Śro 1:01, 15 Lut 2012 Zobacz profil autora
serwer5
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko
Płeć: Mężczyzna

Post
ok , dzieki za wszystkie podpowiedzi Wink ja jeszcze dokladnie sprawdze rano bo wydawalo mi sie ze jak dzis wrocilem do domu i auto chodzilo na wolnych a ja szukalem czegos w aucie to ze te obroty zaczely stopniowo spadac az zatrzymaly sie juz na ok. 900 /min . Moze sie gdzies to dostroilo Wink bo podczas tych rzeczy z rozrzadem akumulator byl pare razy wyjmowanx do ladowania


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez serwer5 dnia Śro 1:12, 15 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Śro 1:08, 15 Lut 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Silnik się musi podgrzać żeby obroty spadły,jeszcze przy takich mrozach to naprawdę musi chwilę pochodzić na ssaniu.Dlatego i spalanie w zimie wzrasta.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:40, 15 Lut 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin