Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Renault 1,9 D zapowietrza się

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Renault 1,9 D zapowietrza się
Autor Wiadomość
wandal
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Renault 1,9 D zapowietrza się
Witam może ktoś się spotkał z takim problemem ,że układ non stop się zapowietrza . Wymieniony płyn, termostat się otwiera , wentylator pracuje, a węże od chłodnicy są twarde. Korek od naczynia wyrównawczego wymieniony, uszcelka pod głowicą zmieniana niedawno i dalej to samo. Co może być jeszcze przyczyną ?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:00, 19 Sty 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nagrzewnica grzeje? to jest ok,pewne ciśnienie jest zawsze gdy się silnik nagrzeje przewody są twarde.W korku masz zaworki i utrzymują odpowiednie ciśnienie w układzie.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:51, 19 Sty 2013 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
a czy twardnieją sie przy normalnej temp czy lekko podwyzszonej? Termostat sie na pewno dobrze otwiera a nie uchyla?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:04, 20 Sty 2013 Zobacz profil autora
wandal
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Właśnie normalna temperatura połowa skali milimetr - dwa nad środkową kreską . ogrzewanie działa normalnie, ostatnio jak poszło ciśnienie to rozerwało aż przewód od naczynia wyrównawczego. Ciśnienie pojawia się po otwarciu termostatu. Na początku jest ok otworzy się termostat automatycznie węże twardnieją .


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:30, 20 Sty 2013 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
wszytstkie twarde czy tylko wejsciowy do chłodnicy? A np puki termostat nie pusci to te do nagrzewnicy twarde czy tez po termostacie dopiero?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:15, 20 Sty 2013 Zobacz profil autora
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

Post
A może korek od zbiorniczka wyrównawczego walnięty. Wiem że wymieniłeś, ale ??? Albo głowica ma mikro pęknięcie i daje ciśnienie do układu chłodzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:59, 20 Sty 2013 Zobacz profil autora
wandal
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Właśnie głowice oglądali w warsztacie remontu silników i pęknięcia niemaja wpływu na to podobno . Wydmuch był w 2 miejscach na uszczelce i ją wymieniłem. Co do termostatu to na zimnym silniku jest ok jak się rozgrzeje i otworzy termostat układ się zapowietrza automatycznie . Sugerowali mi żeby założyć termostat oryginalny ale niewiem jak myślicie czy to coś da skoro ten się otwiera ? już naprawdę kilku mechaników młodych i starych zrezygnowało i nikt niema na to pomysłu . Może blok gdzieś pęknięty no naprawdę ciężko powiedzieć tak myślałem że może ktoś tu miał taki przypadek . Tak sobie myslałem ostatnio bo po ostygnięciu ubywa płynu. czy może niema gdzieś jakiejś nieszczelności i poprostu płyn gdzieś ucieka i odparowuje po plastikach a tego nie widać i w układzie jest poprostu zamało płynu .


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:26, 20 Sty 2013 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
albo pęknięta głowica albo blok w co wątpię termostat nie ma nic tu do tego a płyn jak by ci uciekał na zewnątrz to by było widać piszesz że miałeś przedmuch w 2 miejscach i co złożyłeś na nowej uszczelce i co jest tak samo czy jeszcze nie złożyłeś na twoim miejscu bym wymienił uszczelkę poskładał i zobaczył bo wystarczy mieć w jednym miejscu wydmuchaną i tak samo będzie się dziać


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:18, 21 Sty 2013 Zobacz profil autora
Didi1991
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
pod warunkiem ze blok nie jest krzywy w tym miejscu gdzie puszczała uszczelka. Pęknięta głowica tez brzmi sensownie, sprawdź czy spaliny Ci sie do układu chłodzenia nie dostają.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 1:18, 22 Sty 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zobacz jak chodzi silnik w którą stronę obraca się pompa wody?powinna w lewo może pasek źle założony.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:49, 22 Sty 2013 Zobacz profil autora
Didi1991
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
Cytat:
Uszczelka pod głowicą
Dodatkowym symptomem są twardniejące węże układu chłodzenia. Chodzi o to, że do układu chłodzenia przedostają się spaliny z komór spalania. Wiele serwisów wyposażonych jest w tester układu chłodzenia, który mierzy ciśnienie robocze układu lub sygnalizuje obecność spalin w układzie (test chemiczny).



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Didi1991 dnia Wto 22:42, 22 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Wto 22:41, 22 Sty 2013 Zobacz profil autora
luki2905
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Miałem Renault 5 i tez się wiecznie zapowietrzało. Winna była oryginalna konstrukcja, ponieważ Auto ma pompę wody wyżej niż naczynie wyrównawcze i w ten sposób się zapowietrzała. Przeniosłem naczynie na podszybie (wyżej od pompy) i problem znikł. Nie wiem, czy u Ciebie tez jest tak pompa zamontowana, ale to tylko moja sugestia. Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Śro 14:53, 30 Sty 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin